۷۹۵۹۸۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

باهنر: روحانی با شهردار شدن آخوندی مخالف است

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آخوندی با دولت اختلاف‌نظر جدی دارد، گفت: دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را به شورای شهر رسانده که ما با شهردار شدن آخوندی مخالف هستیم.

انتخاب: رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آخوندی با دولت اختلاف‌نظر جدی دارد، گفت: دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را به شورای شهر رسانده که ما با شهردار شدن آخوندی مخالف هستیم.

محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخاب عباس آخوندی به عنوان یکی از دو گزینه شهرداری تهران اظهار داشت: آخوندی با دولت اختلاف‌نظر جدی دارد و نمی‌دانم اینکه یک شهردار مغضوب دولت باشد به مصلحت شهر تهران، شورای شهر، دولت و شهردار تهران است یا خیر.

وی با بیان اینکه من انتخاب آخوندی را خیلی به مصلحت نمی‌دانم، تصریح کرد: مگر اینکه با دولت تعامل کرده باشند؛ هر چند من شنیده‌ام که دولت به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را به شورای شهر رسانده که ما با شهردار شدن آخوندی مخالف هستیم. اما نمی دانم در موقعیتی که رئیس جمهور با آقای آخوندی اختلاف دارد و به این دلیل ایشان را از دولت کنار گذاشته ایشان شهردار تهران شود، چه نفعی داشته باشد چون به نظرم هیچ کس سود نمی‌برد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سؤال که شاید این را به عنوان دوئل قلمداد کرد، گفت: حتی یک دوئل هم باشد نه شهردار تهران و نه شهر تهران سود نمی‌برند و شورای شهر این دوره هم دوباره باید یک سال برای این دعواها وقت تلف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      اگه آقای روحانی مخالف باشن که اولین کار مثبت ایشون بوده در ۶ سال گذشته .

    • کامبیز

      اگه دولت مخالفش است پس هنوز دزد نیست!؟

    • بدون نام

      این اقا با این کارنامه افتضاح در وزارت مسکن شهرسازی واقعا چطور به خودش اجازه داد که شهردار تهران بشه جای بسی تعجب داره درضمن وقتی جناب روحانی خودش این گونه عمل میکنه واقای شریعتمداری با کمال تاسف با همین شیوه جابجا میکنه دیگه ازشورای شهر نباید بیشتر ازاین انتظار داشته باشیم متاسفانه این بدعت زشت توسط شخص اول قوه مجریه جناب روحانی پایه گذاری شد وتوهین به ملت با این شیوه ادامه دارد جای سوال داره که ایا این نیرویهای کاردان ومتخصص دررشته های مختلف چرا به کار گرفته نیمشوند چرا عزل ونصبها اینگونه هستش ایا جواب جز اینکه سهم خواهی اختلافات سیاسیون این اوضاع دردناک را رقم زده است وتاکی ادامه داردایا اگر نیروی کارنامه خوبی داشته باشد اینگونه عمل میکند واگر لایق نیست چرا دوباره بکار گرفته میشود ایا این مسولیتها ازاول اشتباه نبوده ایا این رفتارها ثابت نمیکند که مسولیتها برمبنای شایسته سالاری نیست ایا اعتماد عمومی خدشه دارنشده این این رفتار عین مردم سالاری ویانه والی اخر خدا به دادمون برسه

    • بدون نام

      یه حرفی میزنه اگه مخالفش وزیرش کرداصلاح طلبان فقط به فکرخودشون وحزبشون وایران وایرانی میفروشن به خاطر خودشون واینم ثابت شدوروحانی بایداستعفابده وایران وبه پرتگاه

    • بدون نام

      کل اصلاحطلبها باید جمع بشن.درود خدا و خلق خدا بر احمدینژاد.خدایش اگه همه باهاش موافقین و هنوز دوستش دارین کاری کنید برگرده به قدرت .تنها مردی که ساده زیست و دزد نبود.درود برتو مرد بزرگ .رجایی زمان

    • بدون نام

      منفورتر از آخوندی وجود ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج