جاباما
۷۹۶۰۵۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

منشا نیم‌فصل به عربستان می‌رود

شنیدیم گادوین منشا که تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد بعد از اتمام نیم‌فصل اول لیگ برتر به یک تیم عربستانی خواهد رفت.

خبرورزشی: رفتن منشا به عربستان یک اتفاق برد-برد می‌تواند برای هر دو طرف باشد. اول آنکه باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات ارزی داخل کشور به راحتی قادر به پرداخت پول قرارداد گادوین منشا نیست. چه بسا در این گیر و دار پولی هم نصیب باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه شود مضاف بر اینکه از نیم‌فصل دوم برانکو می‌تواند با خرید‌های جدید تیمش را تقویت کند.

از طرف دیگر گادوین منشا پس از چند سال بازی در فوتبال ایران می‌تواند بازی در آن‌سوی آب‌های خلیج فارس را تجربه کند. پیش از این گفته می‌شد یکی از دلایل درخشش مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و عملکرد خوب او در این رقابت‌ها جلب توجه تیم‌های باشگاهی عربی است.

حالا گادوین منشا با یک پیشنهاد خوب از کشور عربستان مواجه شده است. تیم عربستانی آنقدر جدی و نجومی است که این مهاجم نیجریه‌ای نتواند برابر آن مقاومت کند.

منشا که اواخر فصل گذشته و ابتدای فصل جاری نیمکت‌نشین شده و ذخیره مهدی طارمی و علی علیپور بود بالاخره فیکس شد. خیلی‌ها معتقد بودند برانکو به دلیل آنکه دستش خالی است و مهاجم ندارد به گادوین منشا بازی می‌دهد، اما در نیم‌فصل دوم شرایط شاید عوض خواهد شد.

حالا به نظرمی رسد بهترین شرایط به وجود آمده که گادوین منشا و پرسپولیس در پایان نیم‌فصل اول دوستانه و با رضایت کامل از یکدیگر جدا شوند!

این خبری بود که ما دو، سه هفته قبل شنیده و برای انتشار آن دست نگه داشتیم تا خدای ناکرده تنها نماینده باقی‌مانده کشورمان در آسیا وارد حاشیه نشود، اما امروز پرسپولیس به رغم شایستگی نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

همچنین شنیدیم رقم پیشنهادی تیم عربستانی به قدری بالاست که گادوین منشا به یکی از دوستان نزدیکش به شوخی گفته است با یک سال بازی در این تیم تا آخر عمر بار خودش را بسته و شاید برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند!

البته مهاجم نیجریه‌ای شوخی کرده است، اما عربستانی‌ها قصد دارند فوتبال خود را با جذب بازیکنان گرانقیمت خارجی تقویت کنند. به طور نمونه می‌توان به خرید عمر عبدالرحمان ستاره اماراتی فوتبال آسیا اشاره کرد که با رقمی سنگین (نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به پول ایران) به الهلال عربستان پیوست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منشا تک گلهای کلیدی برای تیم زد و دفاع حریفان رو مختل میکرد حقشه دنبال درامد بالا باشه و برای پرسپولیس هم سود خوبی میاره .منشا با تعصب

    • بدون نام

      بدرک

    • جي

      بیسواد تیمهای عربستانی از ليگ ایران بازیکن نمیگیرن. برو یکم مطالعه کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج