جاباما
۷۹۶۱۱۴
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اتحادیه اروپا: کنار «ایران» می‌ایستیم

قائم مقام مدیر کل اتحادیه حمل ونقل اروپا گفت: قاره اروپا در حوزه حمل‌ونقل کنار ایران خواهد ماند و مسیر توافق قبلی را دنبال خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: ماجا باکران قائم مقام مدیرکل حمل و نقل اتحادیه اروپا و رئیس هیئت اروپایی حمل و نقل اتحادیه در همایش آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل که با حضور کارشناسان و مقامات دریانوردی اتحادیه اروپا در تهران برگزار شد، اظهار کرد: به طور قاطع اعلام می‌کنم اتحادیه اروپا در بخش حمل‌ونقل همواره کنار ایران خواهد ماند و همکاری‌هایمان را ادامه می‌دهیم.

وی، گفت:‌ در سال ۲۰۱۶ هیئتی از اتحادیه اروپا به رهبری موگرینی به ایران سفر کرد که در این حضور توافقات ارزشمندی در زمینه حمل‌ونقل در ابعاد شهری و هواپیمایی ایجاد شد و در این همایش می‌خواهم حامل این پیام باشم که همچنان در مسیر همان توافق حرکت خواهیم کرد.

وی توضیح داد: ۸۰ درصد حمل ونقل جهان از نظر حجم و ارزش از طریق دریا و توسط کشتی‌ها صورت می‌گیرد و اینکه در چه نقطه‌ای و کجا قرار داشته باشد اهمیت ندارد.

باکران افزود: اتحادیه اروپا و قاره اروپا در دوره‌های گذشته تاریخ از طریق دریا با قاره آسیا تجارت داشته است و به همین دلیل خواهان آن هستیم که بین اروپا و آسیا همچنان این ارتباط برقرار باشد و به عنوان یک جریان مهم ادامه داشته باشد.

قائم مقام مدیر کل اتحادیه حمل ونقل اروپا تاکید کرد: ادامه این جریان به لجستیک ختم می‌شود و ما در کنار این مزیت می‌توانیم به رشد و توسعه کشورها نیز کمک کنیم که نتیجه آن پایداری اقتصادی و زیست محیطی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه لازم را برای رقابت سالم و برابر ایجاد کنیم گفت: باید با افزایش همکاری‌های کشورهای مختلف شاهد نوین‌سازی و ارتقای بنادر باشیم و به همین دلیل باید بتوانیم در فعالیت‌های خودمان تبادل اطلاعات را داشته باشیم.

باکران با بیان اینکه جهان در حال تحول بزرگ است افزود: فعالیت‌ها در این عرصه باید با نظرات بیشتری انجام شود و در حوزه دریایی هم باید به بهترین شکل ممکن از آن بهره‌ بگیریم.

قائم مقام مدیر کل اتحادیه حمل ونقل اروپا در پایان گفت: باید تمرکز بالایی روی این موارد از سوی اتحادیه اروپا و قاره اروپا صورت گیرد و در این همایش درخواست می‌کنم به طور خاص و تخصصی اطلاعات بین هر دو طرف تبادل شود تا در آینده با چالش مواجه نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباسی

      اتحادیه اروپا از همان ابتدا کنار ایران با قدرت ایستاده شما نفمیدین!

    • عباسی

      اتحادیه اروپا از همان ابتدا کنار ایران با قدرت ایستاده شما نفمیدین!

    • عباسعلی

      مگر انگلیس جزو اتحادیه اروپا نیست که اعلام کرد از بازگشت تحریم های ایران نگران و نا خرستند است ؛ پس شما به چه امیدی به اتحادیه اروپا دل بستین!

    • عباسعلی

      مگر انگلیس جزو اتحادیه اروپا نیست که اعلام کرد از بازگشت تحریم های ایران نگران و نا خرستند است ؛ پس شما به چه امیدی به اتحادیه اروپا دل بستین!

    • بدون نام

      بشینید خسته میشید یبار

    • بدون نام

      چرت گفته. سهمش نو میخوان

    • بدون نام

      اروپا ازترامپ خطرناکتر است ترامپ روی سکه است اما اروپا پشت سکه همه کمربه نابودی ایران بسته اند باید مسولین این مطلب رادرک کنند

    • بدون نام

      گمونم اروپا داره از ایران استفاده میکنه تا یکمی جلوی قدرت امریکا و دلار رو بگیره

    • بدون نام

      منظور اروپایی ها از کنار ایران دقیقا روی خرخره ی ایرانه
      اروپا و آمریکا و اسرائیل و عربستان همه همدستند

    • بدون نام

      خدا شاهده یا این روزنامه ها نامرد هستند و الکی تیتر میزنن یا این اروپاییا فهمیده دولت بی بخاره داره طولش میده با کلمات !!بابا کل شرکتها اروپا خارج شدن هواپیماهای ما رو سوخت نمیدن هنوز با کلمات بازی میکنن جالبه داریم باز تعهدات برجام رو بر مبنای هیچ ادامه میدیم

    • بدون نام

      بی بی سی هم که شده حامی ایران

    • شمالی

      زرشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج