جاباما
۷۹۶۱۸۱
۴۲ نظر
۵۰۰۱
۴۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مومنی: به اندازه کافی به پرسپولیس پوئن داده‌اند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نظر شخصی من این است که فرهاد مجیدی بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند بعنوان دستیار به کادر فنی استقلال اضافه شود.

خبرگزاری مهر: محمد مومنی، پیشکسوت استقلال اظهار داشت: بعد از حمایت هایی که وزارت ورزش و جوانان از تیم پرسپولیس پس از رسیدن این تیم به فینال آسیا انجام داد، این شائبه پیش آمد که چون فرزند وزیر پرسپولیسی است، وزارتخانه از این تیم حمایت کرده و استقلال را تخریب کرده است. در صورتی که این فرضیه نمی تواند درست باشد.

وی در این مورد توضیح داد: فرزند وزیر می تواند پرسپولیسی باشد اما این باعث نمی شود که وزیر نسبت به استقلال کمتر از پرسپولیس در حیطه کاری اش احساس مسئولیت کند. قطعا اگر استقلال هم به فینال آسیا رسیده بود شاهد همین حمایت ها از سوی وزارتخانه بودیم.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه خاطر نشان ساخت: البته من هم مثل خیلی از هواداران و دیگر پیشکسوتان معتقدم استقلال تضیعف شده اما این تضعیف شدن تیم را به وزیر ربط نمی دهم. مسئولیت تضعیف یا بهتر بگویم تخریب استقلال با تیم مدیریت قبلی است. حتی اگر نگوییم آنها تعمدا تیم را تخریب و تضعیف کردند، با بی مسئولیتی در قبال تیم باعث شدند تا مهره های کلیدی فصل جدا شده و تیم تخریب شود.

مومنی: به اندازه کافی به پرسپولیس پوئن داده‌اند

مومنی گفت: آقای توفیقی خودش با آن جمله تاریخی اش ثابت کرد شایسته جایگاهی که استقلال به او داده بود نیست که اگر غیر از این بود هرگز آن جمله تلخ را بعد از جدایی اش از استقلال وقیحانه بر زبان نمی آورد. تفکرات امثال این آقا بود که باعث شد خیلی از بازیکنان تاثیر گذار تیم در ابتدای فصل جدا شوند وگرنه وزیر نقشی در تخریب استقلال نداشت.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: آن عده از هواداران استقلال که در ورزشگاه نسبت به وزیر فحاشی می کنند راه درستی را برای مطالبات شان در پیش نگرفته اند. راه اعتراض، فقط فحاشی و ناسزا گفتن نیست. اگر هم قرار است از وزیر ورزش مطالبه ای صورت گیرد باید از راهش وارد شد و راه آن ناسزا گویی نیست.

وی در خصوص جدایی تیام گفت: باید بپذیریم تیام یک بازیکن خارجی بود و بازیکنان خارجی عرقی به باشگاه ما ندارند. آنها به دنبال شرایط مناسب هستند و این شرایط برای او در استقلال ایجاد نشد. در خصوص تیام اطلاع دقیق دارم که او به خاطر برخی مسائل هیچ تمایلی برای ادامه کار در استقلال نداشت.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی این تیم بیان داشت: در این باره خود شفر باید تصمیم بگیرد و باشگاه نباید فردی را به او تحمیل کند. بلکه باید شفر مجاب شود که یک دستیار در راستای تقویت به کادر فنی اضافه نماید. کادر فنی استقلال با همه احترامی که برای اعضای آن قائل هستم نشان داده اند که در بزنگاه های بحرانی نمی توانند کمک شایانی به شفر داشته باشند.

مومنی ادامه داد: نظر شخصی من این است که فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال است. فرهاد هم جوان است، هم دوره های لازم را دیده، هم کار بلد است، هم هواداران قبولش دارند و هم از همه مهمتر یک سرمایه گذاری برای فردا و فرداهای تیم است.

این نیمکت بالاخره یک روز به فرهاد مجیدی خواهد رسید و چه بهتر که او امروز هم به شفر کمک کند، هم به استقلال کمک کند و هم در کنار شفر دانش افزایی و تجربه اندوزی کند تا در آینده با تجربه ای مناسب هدایت استقلال را بر عهده گیرد. همانطور که امیر قلعه نویی کارش را با دستیاری زنده یاد حجازی در استقلال آغاز کرد.

وی در خصوص تغییرات احتمالی در نیم فصل بیان داشت: این تیم قطعا برای ترمیم نیاز به تغییراتی دارد، اما این تغییرات باید هوشمندانه صورت گیرد چون در نقل و انتقالات زمستانی دیگر جای اشتباه نیست و فرصتی هم برای جبران اشتباه وجود ندارد. معتقدم استقلال هنوز فرصت قهرمانی در لیگ را از دست نداده و با یک حرکت هوشمندانه در نقل و انتقالات زمستانی به کورس قهرمانی باز خواهد گشت.

مومنی در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای انجام بازیهای معوقه‌اش در نیم فصل دوم گفت: در صورتی که سازمان لیگ با این درخواست موافقت کند به همه تیم های لیگ برتر ظلم کرده است. همین که در جریان لیگ قهرمانان این پوئن را به پرسپولیس دادند که بازیهایش را به تعویق بیندازند کافی است. وگرنه پرسپولیس هم باید مثل کاشیما همزمان در لیگ داخی و آسیا حضور می یافت.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: سازمان لیگ برای برگزاری سوپرکاپ به هیچ وجه با درخواست استقلال موافقت نکرد و این بازی را به هیچ عنوان به تعویق نینداخت و ۳ روز قبل از تاریخی که خودشان در نظر گرفته بودند بازی را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند، اما با درخواست پرسپولیس برای به تعویق افتادن بازیهایش موافقت کردند و اگر قرار باشد این بازیها در نیم فصل دوم و با شرایط جدید پرسپولیس باشد، ظلم به همه تیم های دیگر است.

مهاجم سابق استقلال گفت: مثلا این حق پیکان است که با پرسپولیس در این شرایط دیدار کند نه با یک پرسپولیس ریکاوری شده و تقویت شده. تاکنون به اندازه کافی به پرسپولیس پوئن داده شده و نباید بیشتر از حد معمول به یک تیم محبت شود. چون از اینجا به بعد محبت کردن به پرسپولیس به معنی تبعیض قائل شدن بین تیم ها و ظلم کردن به یکسری تیم های دیگر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا،

      تیم شما اگه می تونست میرفت فینال ااسیا،

    • چویل

      بسوز که سوز تو کارها بکند....

    • بدون نام

      استقلالی یعنی بی شرف بی منطق بی همه چیز دروغگو

      پاسخ ها

      • علی

        جام باشگاه ها تموم شد حالا وقت پوست کندن از وحشیای کیسه و تر تر و شله زرده...خاک دو عالم تو سرتون پرچم ژاپن میبرید ورزشگاه...شما 2 متر بیشتر از داهاتتون رفتید اخه

    • بدون نام

      اگه مردی چهارتا از پوئن هایی که به پرسپولیس دادن ( بماند از اینکه چقد پوئن ازش گرفتن) و ششتقلال بیشترش را نگرفت ( نمونش به زور تبریزی را از ذوب آهن گرفتند ودو دستی تقدیم ششتقلال کردن وذوب آهن را به روز سیاه نشوندن ) را نام ببر .درغیر اینصورت وراجی بیخود میکنی و جنگ میگی ! کلا شماها ازهمون قدیما یعنی زمان خسروانی که هی پرسپولیس رو محروم میکرد وشما راقهرمان میکرد ، یاد گرفتید هر وقت تو زمین کم میاوردید ، بی حیله و حیله گری متوصل میشدید و پوئن میگرفتید . الآن هم چون تو علیرغم تمام پوئن هایی که با اون خرید های کهکشانیتان داشتید وتو زمین گند زدید ، به تهمت و حیله پناه آوردید

    • بدون نام

      پاچه خواری کن تا وزیر به تو هم پست بده بدبخت بیچاره

    • بدون نام

      جناب مومنی میشه لطفا بگید که پندار تایم چی بود ؟؟؟ بیش از بیست بازیکن گرفتید و پرسپولیس محروم از گرفتن بازیکن بود , بی لیاقتی مدیران و کادر فنی کیسه چه ارتباطی به پرسپولیس داره ؟؟؟

    • شش ♥

      خیلی جالبن این کیسه کشا. همین کیسه که دو ماه پیش حذف شد! 2 تا بازیش به تعویق افتاد و پرسپولیس که به فینال رسیده 3 تا بازیش! اونوقت میگن به اندازه کافی به پرسپولیس توجه شده! برادر من اگه کاشیما بین رفت و برگشت فینال هم بازی داخلی داشت اینقدر بازیکن رو نیمکت داشت که با ذخیره هاش هم بازیو برد. واقعاً کورید نمی بینید پرسپولیس چه حال و روزی داره؟ الآنم توقع دارید با 9 بازیکن به مصاف پیکان و سپاهان و پدیده بره تا در حق کیسه ظلم نشه؟

    • بدون نام

      بیش از اندازه نه به اندازه. باور کن اگر محروم نبود الان مسی یا رونالدو تو لنگ بودن.

    • مسعود

      آقای مؤمنی یک سئوال:
      آیا این حق پدیده نبود که با استقلال بحران زده در این شرایط دیدار کند؟ چرا به بهانه واهی بازی را تا زمان ریکاوری استقلال به تعویق انداختند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه که تو داخل استقلال هیچی نبودی

    • بدون نام

      خب عزیز مدیران قبلی رو من وتو که انتخاب نکردیم. انتخاب وزیر و تابع تصمیمات او بود!مستقیما که خودش عمل نمیکرد@

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طاهری رو هم وزیر انتخاب کرده و باعث شد شب بازی با الهلال هم طارمی محروم بشه هم پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی .الان ما بگیم وزیر بخاطر اینکه پرسپولیس خیلی قوی شده و داره میره فینال به عمد پرسپولیس رو تضعیف کرد تا به الهلال ببازه

    • بدون نام

      مثلاًچه حمايتي كردن؟هرسال استقلال بيشتراز هرتيمي توليگ خرج ميكنه آمارش هم هميشه منتشرميشه

    • بدون نام

      اونقدر که به چرکپولیس امکانات وبها دادن تا حالا به تیم ملی ندادن دیگه بعید فکر کنم بدون بعزی کاپ میدادن تا کیف کنن بیچاره ها تقصیر ندارن جام ندیدن تا حالا ،

    • علی

      اخه توبا پرسپولیس چیکار داری بی لیاقتی مدیرانتون رو گردن وزارت میندازی خیلی بی وژدانی

    • بدون نام

      کیسه جان یکی از این پوئن ها رو میگی ما هم بدونیم

    • بدون نام

      پماد بدین خدمت مومنی و باقیه استقلالیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما دیگه پمادی تو بازار نذاشتین!

    • منم

      آخه عزیز دل
      تو اومدی زمانی رو که پرسپولیس تو کورس قهرمانی برای آسیا بود رو با زمانی که اس تق لال تو ترکیه عشق و حال میکرد که مقابل پرسپولیس تو سوپر جام بازی نکنه ، یکی میکنی؟؟؟
      مگه به خاطر بازی اس تق لال با السد قطر ، بازی این تیم رو عقب ننداختن؟؟

    • mehran

      واقعا سبک مغز هست این بنده خدا و از فوتبال هیچ نمیفهمه دلم برا کیسه کش هاسوخت با پیش کسوت عقده ای

    • حامد

      پرسپولیس نگفته بازی رو لغو کنید به هیچ کشوری هم پناهنده نشده برای بازی نکردن .

      فقط گفته بازیکنای ملی رو بهم بدید که حداقل بتونم یازده نفرم رو تکمیل کنم . این به نظر شما با فرار استقلال با 23 بازیکن به ترکیه یکسانه ؟
      ضمنا دو تا از حمایتهای وزیر و سازمان لیگ رو از پرسپولیس فقط نام ببرید .

    • حاج مهدی لنگ فر‌وش

      نگو‌‌الان به لونگپولیسیها بر میخوره۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگ را مرد میبنده و از وقتی که مردها لنگ نمیبندند جماعت کیسه کشا بیمخ زیاد شد

    • بدون نام

      اخرش خرابش کردی.چونکه کسی به پرسپولیس پوئن نداده.اگر تیم کیسه هنم فینالیست میشد این شرایط برایش مهیا میشد.تازه شماها کیسه کش ها باید مممنون سرورتان ارتش سرخ بلشید که بازی شنا با پیکان به تعویق افتاد وگرنه با 6 تا گل زمین را ترک میکردید.پس ساکت باشید وممنون پرسپولیس.وگرنه تا الان از هم پاشیده بودید وسرافکنده طرفدارانتان.

    • پرسپولیسیم

      اخه کیسه کشها عین دوزیستانن حرف مفت زیاد میزنن

    • بدون نام

      بزرگترین تیم های لیگ که همش ادعاشون میشه حتی از جنازه پرسپولیس هم میترسن

    • سیاوش

      آقای به ظاهر محترم پیشکسوت
      نمونه آخرین ارفاقی که استقلال شد لغو بازی با پدیده بود
      انگار دچار آلزایمر شده‌اید

    • بدون نام

      من پرسپولیسیم اما حالم بهم خورد از این طرفدارهای بی منطق بعد میگیم چرا استقلال وتراکتور وسپاهان خوشحال نباشن ادب داشته باشید

      پاسخ ها

      • سیاوش

        بر طرفدار الکی و دروغگو لعنت

    • پرسپولیسم ارزوست

      فک کنم حرفهاش منطقیه

    • بی نام

      باید برای خوشحالی اقای وزیر لیگ را تعطیل کنند و جام را به چرکپولیس بدهند

    • بدون نام

      درود ب کوچولو یادت نیست بچه زمانی که از لیگ گذاشتنتون کنار بی کجای دنیا اجازه میدن تو محرومیت بازیکن بگیری بدی تیم دیگه نفهم بفهم ا حالااااا دندتون نرم باید بازی کنید برید سراغ طاهری و طارمی که باصلوات اوردینش احمقا حرف حق چون سوزی هم داره

    • محمود

      مگر قانون نیست که هر تیمی 3 نفر ملی پوش داشته باشد بازیش به تعویق می افته. خب رسن تو تیم ملی و دو نفر هم تیم ملی خودمان.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استاد منظورش بازیکنای داخلی هست نه خارجی لقب پرفوسور را باید به شما میدادند با این کشف تاریخی

    • بدون نام

      به عنوان یه پرسپولیسی حرفشو قبول دارم هرچند به نفع ماست که نیم فصل دوم بازی کنیم اما از طرف دیگه باشگاه حق داره قبول نکنه بدون ملی پوش بازی کنه سازمان لیگ باید این مسئله رو حل کنه

    • بدون نام

      خسته شدیم از این زرهای مفت کیسه کشا
      خداوکیلی این چرندیات را ننویسید دیگه
      آخه تو جکاره ای
      مردک فضول

    • بدون نام

      بالا نمیاری اینقد شر و ور میگی

    • بدون نام

      اقای مومنی شما بگویید چرا بازی با پدیده لغو شد غیر ازاین بود که تیم اس دق لال تیم حکومتی است و فشا ر وزارت ورزش پشت لغو بازی بود ترا به خدا دست بر دارید از این همه یاوه گویی تیمی که هفته ۱۲ لیگ است و هنوز ترکیب ثابتی پیدا نکرده تقصیر این وان نیست تیم شما کیسه است و در اخر تیم کیسه منتظر اینه که پرسپولیس امتیاز از دست بده تا کیسه حس حقیری نکنه

    • بدون نام

      فقط یک سوال از آقای مومنی...پرسپولیس بخاطر فینالیست شدنش بازیهاش تعویق افتاد...استقلال ب چ خاطر بازی با صنعت نفت ک باید توی هوای گرم اهواز انجام میشد و نشد و همچنین بازی با پدیده ک از ترس شکست بود ب تعویق افتاد؟؟لطفا ب این سوال جواب بده تا من ب عنوان یک بیطرف راضی بشم

    • بدون نام

      حالم از کیسه های بیمنطق به هم میخوره

    • کامران

      پیشکسوت:))))))))))))))))) بازیکن دوزاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج