جاباما
۷۹۶۱۹۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پوران درخشنده: از سالن‌های تئاتر گرما می‌گیرم

پوران درخشنده، کارگردان سینما گفت: در این روزها که سینما وضعیت مطلوبی ندارد و آن چیزی نیست که باید باشد، از سالن‌های تئاتر گرما می‌گیرم.

فارس: پوران درخشنده، کارگردان سینما گفت: در این روزها که سینما وضعیت مطلوبی ندارد و آن چیزی نیست که باید باشد، از سالن‌های تئاتر گرما می‌گیرم.

پوران درخشنده: از سالن‌های تئاتر گرما می‌گیرم

نمایش «ماداگاسکار» به نویسندگی احسان نوروزی و با بازی نریمان حیدری، امیرمحمد قیامی، محمدحسین شهریاری، فرشید حاجیان و ثمر امین‌پور شامگاه یکشنبه ۲۰ آبان اجرای عمومی‌ خود را آغاز کرد.پوران درخشنده در آیین افتتاح این نمایش گفت: به نوید فرحمرزی برای انتخاب «ماداگاسکار» و استفاده از هنرجوهایی که با استعدادشان فضای تئاترمان معطر می‌کنند تبریک می‌گویم.

این روزها که سینما وضعیت مطلوبی ندارد و آنچه باید باشد نیست، از سالن‌های تئاتر گرما می‌گیرم. درخشنده گفت: امشب یک تئاتر خوب تماشا کردم از کارگردانی که به‌خوبی الفبای بازیگری را به هنرجوهایش آموخته و بازی خوبی از آنها گرفته است که باقدرت بیننده را با خودش همراه می‌کند. «ماداگاسکار» نمایشنامه‌ای قوی داشت و همه نمادهایی که از آنها استفاده‌ شده بود نشان از عشقی داشت که کارگردان با تمام وجودش در کار گذاشته بود.

وی گفت: خوشبختانه این روزها تئاتر بیننده پر و پا قرص دارد و امشب شاهد بودیم که تعداد قابل‌توجهی خارج از ظرفیت، روی زمین نمایش را تماشا کردند، وقتی این گرمی بازار تئاتر را می‌بینم امیدوار می‌شوم، چراکه اینجا اگر امیدی هست برای جوان‌هاست.

حضور جوان‌ها در تئاتر، علاقه آنها برای تماشای تئاتر در کنار حمایت پیشکسوتان اتفاق بسیار خوبی است که امیدوارم بیشتر شاهد آن باشیم. در ادامه نوید فرحمرزی کارگردان «ماداگاسکار» هم با قدردانی از حضور پوران درخشنده گفت: در تجربه همکاری با خانم درخشنده در فیلم‌های مثل «خواب‌های دنباله‌دار»، «شمعی در باد»، «بیست» و.. بسیار آموختم، خوشحالم که اولین امضای این نمایش متعلق به هنرمندی است همچنان موضوعات اجتماعی برایش مهم است و در تکاپوست تا نسل جوان را حمایت کند.

این مدرس دانشگاه گفت: ما در مرکز شهر با امکانات محدودی برای مردم کار می‌کنیم، سرمایه مالی این نمایش وام ازدواج الناز عباسی تهیه‌کننده و محمدحسین شهریاری بازیگر کار و توانمندی بازیگران ماست و حمایت همه هنرمندان و پیشکسوتانی است که بزرگوارانه کنار ما هستند.«ماداگاسکار» به کارگردانی نوید فرحمرزی و تهیه‌کنندگی الناز عباسی از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر هر شب از ساعت ۱۸ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌شود. این نمایش درباره چهار جوان است که در فضایی نامعلوم برای قتلی انجام‌نشده، بازجویی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماکه بخاطرقیمت بلیت هاش داغ میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج