۷۹۶۲۹۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

ماجرای بازگشت تیام و جپاروف جدی است؟

هجوم مدیربرنامه‌های مختلف پس از ابراز علاقه جپاروف برای بازگشت به استقلال، باعث شده تا شانس حضور جپارف در استقلال کم شود.

ایسنا: در حالی که این روزها بحث بازگشت بازیکنان خارجی یعنی مامه تیام و سرور جپاروف مطرح شده، به نظر می‌رسد حضور مهاجم سنگالی فعلی عجمان شانسی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان ندارد زیرا استقلالی‌ها تمایلی برای جذب دوباره این مهاجم ندارند.

علت اصلی این موضوع عملکرد نامناسب تیام در باشگاه فعلی‌اش است که باعث شده کادرفنی استقلال تمایلی برای به خدمت گرفتن دوباره مهاجم ناآماده این روزهای عجمان نداشته باشد. دلیل مهم و بعدی آبی‌ها برای جذب تیام در نیم فصل مبلغ بالای رضایتامه این بازیکن است که استقلال اگر او را بخواهد، باید مبلغ بالایی به تیم اماراتی پرداخت کند که با وضعیت اقتصادی استقلالی‌ها بحث حضور تیام در استقلال منتفی است.

همچنین سرور جپاروف که نیم‌فصلی را در تیمی قزاقستانی سپری کرد و بازی‌های کمی نیز برای تیمش به میدان رفت، دوباره تمایل خود را برای بازگشت به استقلال نشان داده است. البته پس از ابراز علاقه این هافبک ازبکستانی، بسیاری از مدیربرنامه‌ها و دلالان به این بازیکن پیام دادند که واسطه حضور در جمع شاگردان شفر باشند.

یکی از این افراد، شخصی است که قرار بود ۱۳۶ هزار دلار برای بدهی استقلال به جپارف دهد اما تنها ۱۳ دلار به این بازیکن داد. هجوم این مدیربرنامه‌ها باعث شده تا شانس بازگشت هافبک بازیساز فصل قبل استقلال به این تیم به کمتر شود چراکه استقلالی‌ها اگر بخواهند این بازیکن را جذب کنند، از طریق این افراد اقدام به مذاکره نخواهند کرد و بدون واسطه با خود جپارف مذاکره می‌کنند.

مدیران باشگاه استقلال معتقدند که عده‌ای از دلالان درحالی بحث حضور جپاروف را داغ می‌کنند که تنها به فکر سود شخصی از این قضیه هستند و دلیلی ندارد که در راستای اهداف آن‌ها اقدامی بکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين تيم تاكي ميخاد خواب بازيكن هاي رفته رو ببينه؟اگريك روز بخوان بازنشسته بشن اونوقت چكارميكنه؟

    • علی

      خیلی بدبختید خیلی

    • کاردوک

      این کیسه ها خیلی خوبن خدایی.
      حالا چند روز دیگه شروع میکنن به برنامه ریزی واسه لیگ سال بعد و سال بعدم وسطای لیگ واسه سال بعدش اماده میشن و میگن قهرمانیم. امسال تازه تیمای دیگم امادن و اون سهمیه مفت جام حذفیم دیگه ندارن.

    • بدون نام

      یه وقتی بهشون احتیاج داشته ولی بازیکن به فکر خودش بوده و گذاشته رفته حالا اونجا بازی بهش نمیرسه و میخواد بیاد الان برا چی میخواد بیاد نه جام اسیا رو داریم نه لیگ رو الانم رو بازیکن جوان سرمایه کذاری کنن بهتره همین سجاد اقایی بهش بازی بدن از امید ابراهیمی و جپارف بهتر بازی میکنه

      پاسخ ها

      • ج

        احسنت دیگه نیازی به تیام وچپاروف نیس باهمین تیم که همه هم جوان و زیر ۲۵ سال هستن کارکنید واسه فصل بعدیه تیم خوب ویکدست بهترازتیمی که تیام وچپاروف ابراهیمی بودن میشه

    • بدون نام

      بیچاره ششتقلالیها هنوز شبها خواب تیام و چپارف را میبینن !

    • فردوسی

      خاک برسر اینا یعنی استقلال اینقدر بدبخت شده بازیکن دیگه پیدا نمیشه اینا افتادن دنبال این دو نفر حالا فک میکنن مسی و رونالدو هستن و میگن 5ملیون دلار پول میخواییم

    • بدون نام

      تیام به تنهایی دو میلیون دلار خرج بر میداره البته وزارت هست...مگه تیم اماراتی بنگاه خیریه است که یک و هفتصد قرار داد ببنده پول تیام بده به کیسه زیر میلیون دلار؟مگه فتحی نگفت کیسه سیصد هزارتا از تیم اماراتی گرفته واسه صدور ای تی سی و رضایت؟چطوره که این همه پول دارن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج