۷۹۶۳۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نارضایتی در رختکن یونایتد از فیکس بودن ماتیچ

نمانیا ماتیچ از زمان پیوستن به منچستریونایتد از سوی ژوزه مورینیو به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار گرفته ولی حالا ادامه‌ پیدا کردن اعتقاد مورینیو به ماتیچ بخشی از رختکن یونایتد را ناراضی کرده.

ورزش سه: ماتیچ که تابستان ۲۰۱۷ توسط مورینیو با قراردادی ۴۰ میلیون پوندی به یونایتد آورده شد در فصل جاری در تمام بازی‌هایی که از نظر بدنی آمادگی داشته از آغاز به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است. ولی ماتیچ امسال نتوانسته مثل فصل گذشته که تازه از چلسی به یونایتد آمده بود درخشان ظاهر شود و بر اساس گزارش‌ها برخی از بازیکنان یونایتد کم کم این زمزمه را مطرح کرده‌اند که چرا ماتیچ از فهرست بازیکنان فیکس مورینیو خط نمی‌خورد.

بر اساس گزارش روزنامه‌ی تایمز، عدم تمایل مورینیو به حذف کردن نام ماتیچ از فهرست یازده نفره‌ی بازیکنان فیکس خود باعث شده بعضی از بازیکنان و حتی عده‌ای از کادر فنی منچستریونایتد به این نتیجه برسند که نمانیا ماتیچ ۳۰ساله هر عملکردی که داشته باشد توسط مورینیو به عنوان بازیکن ثابت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماتیچ روز یکشنبه در دربی شهر منچستر نمایش ضعیفی داشت و حتی اشتباه او در یارگیری باعث شد ایلکای گوندوگان بتواند سومین گل سیتی را به ثمر برساند تا در این دربی که در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شد یاران پپ گواردیولا با نتیجه‌ی ۳-۱ شاگردان مورینیو را با شکست بدرقه کنند.

ماتیچ که پیش از آمدن به انگلیس در بنفیکای پرتغال بازی می‌کرده بعد از پیوستن به یونایتد در اولین فصل حضور در این تیم در ۳۵ بازی لیگ برتری از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و تنها در دوره‌ای که مصدوم بوده بازی در مقابل ولوز، برایتون و لستر را از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج