۷۹۶۳۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ابراهیمی: باید به فولاد بیش از یک گل می‌زدیم

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: آنقدر که پیروزی برابر فولاد در یک بازی خارج از خانه من را خوشحال کرد، گلی که زدم خوشحالم نکرد.

خبرگزاری میزان: حسین ابراهیمی در مورد بازی تیم‌های فوتبال سپیدرود و فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر که با برتری شاگردان علی کریمی به پایان رسید اظهارداشت: بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه همین بازی خوب به گل رسیدیم. فولاد را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم چطور باید برابر این حریف در خانه اش بازی کنیم. عملکرد ما در طول بازی بر اساس آنالیز‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده بود و روی همین برنامه‌ها به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: به جز تک به تکی که گل کردم، یک بار دیگر با حریف تک به تک شدیم که فولادی‌ها مجبور به خطای پنالتی شدند و متاسفانه ما هم نتوانستیم پنالتی را تبدیل به گل کنیم. واقعا حق ما در این بازی بیش از یک گل بود. اگر گل دوم را به ثمر رسانده بودیم با توجه به این که فولاد هم ۱۰ نفره شده بود شرایط بهتر از این‌ها می‌شد.

این بازیکن در مورد تک گلی که در این بازی به ثمر رساند هم تصریح کرد: این گل نتیجه تلاش همه بچه‌ها بود و من هم توانستم از این کار تیمی استفاده و در نهایت توپ را تبدیل به گل کنم. همه سعی من این بود که در بازی تاثیر گذار باشم. آنقدر که پیروزی برابر فولاد در یک بازی خارج از خانه من را خوشحال کرد، این گل خوشحالم نکرد. واقعا باعث خرسندی من است که با این گل پیروز شدیم. چون این گل برایم با ارزش بود، دوست دارم آن را به همسر و دخترم تقدیم کنم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: وقتی نتوانستیم پنالتی را به گل تبدیل کنیم، حریف انرژی مضاعفی گرفت و روی دروازه ما فشار آورد. مهم سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر بدست آوردیم و فعلا از ته جدول جدا شدیم. امیدوارم این شرایط موقتی نباشد و در ادامه با تکرار پیروزی‌های داخل و خارج از خانه خود را از ته جدول جدا کنیم.

وی ادامه داد: سختی کار ما بازی‌های خارج از خانه بود. هفته‌ها بود نتوانسته بودیم بیرون از خانه برنده شویم. چون در این بازی‌ها امتیاز از دست می‌دادیم. ولی خدا را شکر در بازی با فولاد امتیاز گرفتیم. بدون شک همین برد‌های خارج از خانه می‌تواند کمک کند به رده‌های بالا صعود کنیم. خوشحالم توانستیم با این برد هواداران سپیدرود، مخصوصا آنهایی که از رشت به اهواز آمده بودند را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: همه هدف و تلاش ما این است که از قعر جدول جدا شویم. در تیم ما اصلا صحبت از لیگ یک، ته جدول و سقوط نیست. تیم ما روحیه خوبی دارد و اصلا به مسائل منفی فکر نمی‌کنیم. همیشه با انگیزه هستیم و سعی می‌کنیم با زمانی که در اختیار داریم روز به روز بهتر شده و نتیجه بگیریم. دیگر همه قبول دارند از روزی هم که علی کریمی آمده تیم ما ساختار خوبی گرفته و روند رو به رشدی را پیش گرفته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج