جاباما
۷۹۶۳۷۶
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

فوتبال ایران در آستانه تعلیق!

در جریان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا که در تهران برگزار شد، شاهد حضور مقامات ارشد فوتبال جهان و آسیا بودیم که مذاکرات پنهانی با آنها صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: در شرایطی که تمامی توجهات به ورزشگاه آزادی و دیدار تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز بود، شاهد برگزاری جلساتی پشت درهای بسته میان مقامات فوتبال جهان و قاره آسیا با نمایندگان دولت بودیم.

جیانی اینفانیتینو (رئیس فیفا) و شیخ سلمان (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا) که برای تماشای این بازی به تهران آمده بودند، در حاشیه آن ملاقات‌های مهمی با اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهوری) و مسعود سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان) داشتند که اطلاعات چندانی از آنها به بیرون درز نکرده است، اما ظاهراً این جلسات چندان هم بی‌خبر و معمولی نبوده و اتفاقات ویژه‌ای در آنها روی داده است.

براساس اخبار دریافتی، در این ملاقات‌ها واکنش‌های جدی و محکمی به اخبار مربوط به تحولات در فدراسیون فوتبال و دخالت‌های بیرونی در آن، صورت گرفته است.

براساس این گزارش، در یکی از ملاقات‌ها، یکی از مقامات ارشد بین‌المللی به طور صریح به مقام دولتی حاضر در جلسه تأکید می‌کند که ادامه روند کنونی و تغییرات در فدراسیون به منزله مداخله خارجی در امور فوتبالی بوده که منجر به تعلیق قطعی کشورمان خواهد شد. این شخص عنوان می‌کند که منظور تشکیلات جهانی فوتبال، حفظ استقلال این ورزش است و دوستی با افراد نقشی در تصمیمات آنها ندارد.

به نظر می‌رسد مقامات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال کشورمان و تحولات آن را به صورت دقیق تحت بررسی و نظر داشته و بر این باورند که قانون منع تصدی بازنشستگان، مداخله در امور فوتبال توسط ابزارهای خارج از این حوزه است.

البته، دیروز نیز خبری مبنی بر نامه‌نگاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش منتشر شد که خواستار مشخص شدن وضعیت قطعی این فدراسیون شده بودند. اکنون دولت باید در این زمینه نظر نهایی و رسمی خود را اعلام کند که با توجه به اساسنامه فدراسیون و نظر مراجع بین‌المللی، چه نگاهی به این موضوع دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انقدر برای فیفا فیلم بازی کردید که الان نمی تونید به فیفا بگید که خود دولت این آقا رو رئیس فوتبال کرده حالا هم حرفمونو گوش نمیده

    • بدون نام

      گل بود به سبزه نیز اراسته شد.

    • پرویز

      این اخبار و شایعات نظیر آن از سوی باند اصفهانی ها پخش می شود دلیل انهم مشخص است ابقای مافیای قدرت فوتبال ایران یعنی تاج و کفاشیان در قدرت می باشد این مدیران دولتی حقوق خود را از بیت المال می گیرند و بایستی تابع قوانین جاری کشور گردند نمی دانم این ها چقدر تشنه قدرت هستند که رییس فیفا و آسیا را به بهانه یک بازی در سطح باشگاههای اسیا را به تهران کشانده اند که برای خود رایزنی کنند واقعا جای تاسف است که ملت بزرگ ایران باید این مدیران بی کفایت را تحمل کنند

    • بدون نام

      تعلیق شود بهتر است تمام از رئیس جمهور گرفته وزارت ورزش سازمان لیگ برتر کمیته داوران فدراسیون فوتبال رسانه ملی همه از پرسوپلیس حمایت می کند حق دیگر تیم هاره بخاطر لنگ ضایع می کند

    • شفیع

      بازم دروغهای تاج وساکت برای بقادرفوتبال دارن به زمین وزمان چنگ میزنن برای ماندن

    • مهدی

      بهتر خوش به حال مدیران صندلی به چسب

    • رضا

      تعلیق بشه بهتره

    • بدون نام

      تاج وکفاشیان را که با مافیای فوتبال همکاریمیکنند ورانت خواری از فوتبال میکنند به دادگاه کشاند تا فوتبال ایران اسیب نبیند

    • بدون نام

      بهتر در این فوتبالم گل بگیرن تا خیال مردم راحت شه

    • بدون نام

      به جهنم با این فوتبال جانبارانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج