۷۹۶۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کیف های زنانه چطور کیت اسپید را میلیونر کرد؟

اگر خانمی بودید که در دهه نود زندگی می کردید، تنها کیفی که برایتان مهم بود کیف مدل "Sam" کیت اسپید بود. هنوز هم از آن کیف ها می توانید پیدا کنید. اکثر خانم انواع و اقسام کیف های دستی را دارند، ولی از خریدن کیف های بیشتر سیر نمی شوند.

کیف های زنانه چطور کیت اسپید را میلیونر کرد؟





برترین ها: اگر خانمی بودید که در دهه نود زندگی می کردید، تنها کیفی که برایتان مهم بود کیف مدل "Sam" کیت اسپید بود. هنوز هم از آن کیف ها می توانید پیدا کنید و یاد دوران قدیم کنید. اکثر خانم انواع و اقسام کیف های دستی، رودوشی، و غیره را دارند، ولی هیچ وقت از خریدن کیف های بیشتر سیر نمی شوند. کیف مستطیلی ساده کیت اسپید از آن مدل کیف هایی بود که همه آن را دوست داشتند و دست هر کسی دیده می شد. کیت با این مدل کیف به ثروت خالصی بالغ بر 200 میلیون دلار رسید. همه این ثروت را فقط از کیف دستی بدست آورد. داستان الهام بخش موفقیت او را در زیر می خوانید.

کیف های زنانه چطور کیت اسپید را میلیونر کرد؟

کیت برازناهان اسپید در سب سال نوی ۱۹۶۲ در کانزاس سیتی میزوری به دنیا آمد. او قبل از رفتن به دانشگاه دولتی آریزونا، در دبیرستان دخترانه کاتولیک درس می خواند. رشته دانشگاهی او ژورنالیسم بود و در سال ۱۹۸۵ فارغ التحصیل شد. بعد از دانشگاه اسپید در یک فروشگاه پوشاک مردانه در اسکاتس دیل آریزونا کار کرد و در همان فروشگاه بود که با شوهر آینده اش اندی اسپید، برادر هنرپیشه معروف دیوید اسپید آشنا شد.

کیت تا سال ۱۹۸۶ در منهتن بود و در بخش اکسسوارهای مجله مادمازل کار می کرد. او ۵ سال همانجا ماند و در سال ۱۹۹۱ با عنوان ادیتور ارشد فشن/مسئول اکسسوارها، این مجله را ترک کرد. در زمان اشتغالش در مادمازل، کیت متوجه شد که واقعاً کمبودی جدی در کیف های دستی خوش استیل و شیک وجود دارد، بنابراین تصمیم گرفت که خودش کیف دستی طراحی کند. او می خواست کیف هایی طراحی کند که ساده، کاربردی، جذاب و مقرون به صرفه باشند. برای الهام گرفتن او بازارهای روز محلی و فروشگاه های دست دوم فروشی را گشت. او همچنین در مورد سبک ها، پارچه ها و هزینه های احتمالی تولید کیف دستی تحقیق و جستجو کرد.

کیف های زنانه چطور کیت اسپید را میلیونر کرد؟

در نهایت نامزدش اندی، ۳۵۰۰۰ دلار پول به او دارد تا بودجه خط تولید کیف های دستی کیت تأمین شود. تولیدات اولیه او کیف هایی با شکل ها، رنگ ها و پارچه های کلاسیک بودند که حالا تبدیل به کیف های آیکونیک مربعی شکلی شده اند که روی آنها عبارت "کیت اسپید نیویورک" به چشم می خورد.

ریسک او جواب داد. در سال ۱۹۹۳ کیت اسپید نیویورک ۱۰۰ هزار دلار سود کرد. در سال ۱۹۹۵ عواید او به ۱.۵ میلیون دلار رسید. چیزی که کیت و اندی اسپید همان اوایل متوجه شدند این بود که کیف دستی فقط کیف معمولی نیست. این کیف ها الهامبخش هستند. کیف دستی های کیت سادگی و زیبایی خاصی داشتند که در دهه نود غوغا کردند و به نسلی از خانم ها، مبنای سبک شخصی خودشان را دادند.


کیف های زنانه چطور کیت اسپید را میلیونر کرد؟

در سال ۱۹۹۵ کیت و اندی ازدواج کردند و در سال ۱۹۹۶ کیت اولین فروشگاه شرکتش را در محله سوهوی نیویورک باز کرد. اولین کلکسیون کیف دستی های نایلونی او فوراً تبدیل به کیف کلاسیک شد. هر خانمی می خواست یکی از آنها را داشته باشد. در سال ۱۹۹۹، کیت، اندی و شرکایشان ۵۶ درصد از برند خود را به نیمان مارکوس فروختند.

اندی و کیت باید تصمیم می گرفتند که در مرحله بعد چه کنند. کیت که بیش از ۲۰ سال در این شرکت بود، باید اولویت هایش را تغییر می داد. آنها در طول روز چندین و چند بار تصمیمشان را عوض می کردند.

در نهایت یک روز، کیت و اندی اسپید فهمیدند که ۲۶۶ بار نظرشان را عوض کرده اند. مسئله دیگری که در تصمیم آنها تأثیرگذار بود این بود که کیت به تازگی اولین فرزندشان را به دنیا آورده بود و در اوایل دهه چهارم زندگی اش بود و نمی خواست تربیت دخترش به دست پرستار بچه و غریبه ها بیفتد، در حالیکه او در حال سر و کله زدن با تولید کیف بود.

کیف های زنانه چطور کیت اسپید را میلیونر کرد؟

کیت، اندی و شرکایشان تصمیم گرفتند که بقیه ۴۴ درصد برند کیت اسپید نیویورک را هم به نیمان مارکوس بفروشند که او هم کل برند را به لیز کلیبورن فروخت. کیت اسپید حالا برندی جدای از طرح اصلی اش که نام او را به دوش می کشد. سال گذشته این برند ۷۵۰ میلیون دلار از فروش ها سود کرد و انتظار می رود که در سال های آتی، این مبلغ به ۴ میلیارد دلار برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج