۷۹۶۶۱۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

حاشیه‌سازی ترفند کی‌روش است!

رفتارهای کارلوس کی‌روش تازگی ندارد. او همیشه می‌خواهد به هر نحوی سایران را سورپرایز کند.

فرهیختگان - ابراهیم قاسم پور: رفتارهای کارلوس کی‌روش تازگی ندارد. او همیشه می‌خواهد به هر نحوی سایران را سورپرایز کند. اینکه بازیکنان صفحات مجازی خود را غیرفعال کرده‌اند و خود کی‌روش نیز اعلام کرده است در نشست خبری قبل از بازی با ترینیداد و توباگو شرکت نمی‌کند، به‌درستی مشخص نیست که درخواست کی‌روش است یا شخص مهدی تاج و فدراسیون فوتبال.

شاید تاج برای دوری از حاشیه‌ها چنین در خواستی را از اعضای تیم‌ملی کرده باشد، از سوی دیگر هم شاید سرمربی تیم‌ملی در راستای دهن‌کجی به رسانه‌ها و لجبازی با اهالی قلم چنین تصمیمی گرفته باشد! باز هم تاکید می‌کنم که کی‌روش همیشه برای مطرح شدن به حواشی روی می‌آورد و به این ترتیب همواره می‌خواهد در راس اخبار باشد.

نکته تاسف‌آور اینکه شنیده می‌شود دستیار وی بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا با مشت گره کرده خوشحالی کرده و این نشان می‌دهد که اختلافات بین کی‌روش و برانکو همچنان ادامه دارد. این نشان می‌دهد کی‌روش از موفقیت برانکو خوشحال نمی‌شود چون در هر صورت موفقیت پرسپولیس در آسیا به منزله موفقیت برانکو بود و گویا خصومت شخصی بین این دو نفر همچنان ادامه دارد.

هرچند مدت‌هاست برانکو به این روال ادامه نمی‌دهد و کی‌روش به این موضوع دامن می‌زند و اینکه چرا دستیار کی‌روش در ورزشگاه آزادی دست به چنین حرکتی می‌زند خیلی چیز عجیبی نیست چون در هر صورت او هم از بزرگ‌ترش تبعیت می‌کند. در این بین خود کی‌روش هم در حساس‌ترین بازی برگزار شده در ورزشگاه آزادی به این ورزشگاه نمی‌آید و درست یک روز بعد وارد ایران می‌شود و این هم یک دهن‌کجی و بی‌تفاوتی بزرگ را نشان می‌دهد.

پرسپولیس در قالب یک بازی ملی در فینال به میدان رفت و چه بهتر بود که او بازیکنان ملی‌پوش این تیم را در قالب یک بازی سنگین از نزدیک محک می‌زد، اما این دیدار هم برای او مهم نبود یا اهمیتی برایش نشان نداد؛ در همین فضا یک بازیکن درجه چندم که هیچ‌وقت هم از وی استفاده نمی‌شود مدام به تیم‌ملی دعوت می‌شود تا او لجبازی‌اش را به همه ثابت کند.

به نظرم برای موفقیت تیم ملی باید خیلی از تصمیمات در آرامش گرفته شود چون مسائل حاشیه‌ای، تمرکز تیم را از بین می‌برد اما من عقیده دارم که این اتفاقات و حواشی که کی روش به وجود می‌آورد یک ترفند است تا در صورتی که شکست خورد، یک دستاویز و بهانه داشته باشد تا به‌عنوان یک سرپوش از آنها استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عمار

      داره برنامه ریزی می کنه تا بهانه های عدم کسب نتیجه تو جام ملت ها رو داشته باشه چون مطمئنا با این تیم و این روش تیم ملی نمی تونه نتیجه بگیره
      این وسط خاک بر سر فدراسیون فوتبال که مثل موم تو دستها ی کیروشه
      واقعا که

    • بدون نام

      برانکوچوب لای چرخ کیروش میزار

      پاسخ ها

      • موسوی

        اخه ادم تا جه حد باید بی شعور باشه!!!! یعنی برانکو چجوری چوب لای چرخ کی روش می ذاره!!!؟؟؟؟ برانکو خیلی وقته که در مورد این آقا حرفی نمی زنه و توجهی بهش نداره ،برعکس کی روش با کینه و عرض ورزی مدام در تخریب آقای بدانکوست.نمیدونم بعضی ها اصلن مغز ندارن!!!!

    • شهرام

      دوستان عزیز . خیلی ساده هستین اگر فکر میکنین که کیروش در جام ملتهای آتی نتیجه میگیره . هیچ خبری نیست و نخواهد بود . قرار نیست ایشون با دارو دسته اش فیل هوا کنن . قطعا کیروش برای نتیجه گیری نیومده و تنها دلیل بازگشتش به ایران پیدا نکردن مشتری پروپا قرص و هالو بود . بهتر دید که فعلا دوباره بیاد و با چهار حرف خوشگل سه چهار میلیون دلار دیگه بگیره و یه دعوا راه بندازه و همه رو بجون هم بندازه و حذفش رو بندازه گردن یکی و بای بای ایران .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای کیروش دست پیش میگیره که پس نیفته...کاش یه کم شخصیت ازآقای برانکو یادبگیره...درکل شخصیت خوبی نداره...فکرنکنم درآسیا نتیجه بگیره...چون لیاقتش نداره

    • یاران 57

      آقای کیروش اگر نتیجه نگیره شما ها که چند روز پایکوبی میکنید، اخه خدایی شما فوتبال ایران دوست دارید یا حاشیه سازی و تخریب تیم ملی ایران میکنید واقعا شما ایرانی هستید؟؟؟؟ موفقیت آقای کیروش موفقیت تیم ملی ایران هست کمی باخودتان صادق باشید نه خود ف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شعرگفتی رفیق کیسه کش ....مگرکیروش چه گلی به سرفوتبال مازده ..سومین سرمربی گرانقیمت جام جهانی .

    • بدون نام

      دلال دروغ گو لجباز و زورگو .اگه مورد حمایت عجیب فردوسی پور نبود تا حالا اخراج شده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج