جاباما
۷۹۶۷۳۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: از نگاه مجلس آماتور هستیم

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از تصمیم وزیر ورزش و جوانان صادقانه و خاضعانه اقدام خود را انجام خواهند داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان‌، درباره تهدید صریح فدراسیون فوتبال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد:مشکلات امروز قانونی فوتبال باید در گذشته توسط وزارت ورزش و جوانان حل می شد.هیچ قصوری در این باب متوجه مجلس نیست.

وی ادامه داد: وقتی وزارت ورزش هیچ همتی برای اصلاح اساسنامه فدراسیون ها انجام نداده است و اساسنامه فدراسیون فوتبال از نگاه مجلس همچنان آماتور و غیر حرفه ای است چگونه نهادهای بالادستی فوتبال باید باور کنند که ما حرفه ای هستیم و می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا حرفه ای بازی کنیم یا در جام ملت ها و جام جهانی حرفه ای شرکت کنیم؟

نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود:مجلس به درستی می گوید هیچ نهادی تا به حال درخواست تغییر اساسنامه فدراسیون ها و به ویژه فدراسیون فوتبال را نداده است.این موضوع باید از طریق وزارت ورزش انجام می گرفت که تاکنون انجام نشده و ریشه مشکلات امروز ما در کم کاری های دیروز است.

کفاشیان‌ تصریح کرد:رییس و هیات رییسه فدراسیون در چند نامه قبلی و همین دیروز طی نامه ای به وزیر ورزش به عنوان بالاترین مرجع ورزشی که برای همه فدراسیون ها تعیین تکلیف کرده اند اعلام کردند هیچ مشکلی با هیچ قانونی ندارند و خاضعانه در خدمت ورزش کشور هستند همانطور که نتایج به دست آمده در سال های اخیر گواه این مدعاست.اکنون تنها وزارت ورزش است که باید مطابق بند یک اساسنامه فدراسیون که ۱۱ سال پیش به تایید دولت و فیفا رسید و کاملا این فدراسیون را نهادی غیردولتی و غیرعمومی تلقی کرده است نحوه اجرای این قانون را با توجه به مذاکره حضوری رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با وزیر وررش در تهران اعلام کند.

کفاشیان تصریح کرد:وظیفه رییس و هیات رییسه فدراسیون این است که برای تیم های ملی و همچنین نمایندگان آسیایی شامل؛ پرسپولیس، استقلال،سایپا و ذوب آهن در عرصه های بین المللی نهایت تلاش خود را چون گذشته به کار بندند.به هر حال هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از تصمیم وزیر محترم ورزش و جوانان صادقانه و خاضعانه اقدام خود را انجام خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اماتورکه هستی ولی اینقدرازپرسپولیس تابلوحمایت نکنید

    • بدون نام

      کفاشیان تو آماتور نیستی تو استاد تمام عیار رانت خواری وهم کار مافیای فوتبال هستی

    • بدون نام

      اتفاقاً خیلی حرفه ای هستید چرا که تاج معاون شد رئیس وکفاشیان رئیس شد معاون ، این عین مصداق بارز من میز ریاستم رو هر کجا برم با خودم میبرم ، دل نکندن از ریاست یه استاد حرفه ای میخواد ، مگه نه .

    • میشوبالا

      آقای کفاشیان شما بهتری است شما کفاشی را انتخاب کنی تا فوتبال ایران از نخبگان و کارشناسان خبره استفاده کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج