جاباما
۷۹۶۸۲۹
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش تابش به مذاکره استقلال با قلعه‌نویی

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با قلعه‌نویی قرارداد دو ساله امضا کردیم که سال دوم آن به صورت توافقی خواهد بود اما به نظرم کسانی که این موضوعات را مطرح می‌کنند قصد به هم ریختن تیم ما را دارند.

خبرگزاری میزان: مسعود تابش درباره شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان اظهارداشت: خداراشکر شرایط تیم خوب است و ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم، چون برخی از بازیکنان ما نبودند، ولی بازیکنان جایگزین عالی کار کردند.

وی در مورد اینکه چرا سپاهان با وجود اینکه تیم دوم جدول است اما بازیکن ملی‌پوش ندارد، گفت: ما نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم، اما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و سعی می‌کنیم به این موضوع مثبت نگاه کنیم. به هرحال این سلیقه کی‌روش است. ما بازیکنانی داریم که لیاقت ملی‌پوش شدن را دارند. خط دفاعی و دروازه‌بانان ما عالی هستند، اما فکر می‌کنم لیگ ایران رصد نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درمورد این که شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی (سرمربی سپاهان) مذکرات پنهانی را با باشگاه استقلال برای فصل آینده انجام داده، تصریح کرد: همه این موضوعات شایعه است. ما با قلعه‌نویی قرارداد دو ساله امضا کردیم که سال دوم آن به صورت توافقی خواهد بود، اما به نظرم کسانی که این موضوعات را مطرح می‌کنند قصد به هم ریختن تیم ما را دارند. هم قلعه‌نویی و هم ما از یکدیگر رضایت داریم و چنین موضوعاتی مطرح نیست.

تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان تا چه اندازه برای نقل و انتقالات برنامه ریزی کرده خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی اعلام کرده که تیم باید تقویت شود، اما هنوز نام بازیکن خاصی را به مدیریت باشگاه اعلام نکرده، اما ما تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا خواسته‌های وی را برآورده کنیم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد، اما نیاز است که کمی تقویت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وایخداااا
      اس اس نابووودشد

    • بدون نام

      قلعه‌نویی یه انگشت شفر هم نمیشه، پر و بال شفر رو چیدن میگن بپر، قلعه‌نویی با بهترین بازیکنا توی آسیا چکار کرد ولی شفر پارسال خودشو ثابت کرد

      پاسخ ها

      • #ایل_بزرگ_بختیاری_خوزستان_استقلال_دو_ستاره⭐⭐

        احمق مربی که نمیتونه عوامل بیرونی رو کنترل کنه مگه ندیدی گفت زمانی که به نیمه نهایی رفتیم مقابل سئول بازی کنیم هر چقدر التماس کردیم به تاج کثیف حداقل یه بازی رو به تعویق بندازه ننداخت ، تیم رفته اصفهان با ذوب بازی کرده بلافاصله رفته تایلند بعدش یه بازی سخت دیگه بعدش با سئول همینطور هی سه چهار روز یک بار بازی کرده اونم خارج از تهران ، بعد میان برا لنگ هر چی بازه داره لغوش میکنن ، چه انتظاری داشتی ؟ یعنی متوجه حرفهای رحمتی نشدی همون موقع ؟ همین دیروز قلعه نوعی شفاف گفت وزارت ورزش نمیخاست ما قهرمان بشیم ، هیچکس مثل امیر قلعه نوعی نمیتونه استقلال رو جمع کنه ، شوفر بدون ساناک هیچ گوهی نیست حتی نمیتونه جلو بازیکن بایسته چون از بازیکنا میترسه ، نمونش حسینی که تا اعتراض کرد رفت تو ترکیب ثابت ، ولی بازیکنا از قلعه نوعی ترس دارن و نمیتونن عرض اندام کنن چون میدونن بدون تعارف میندازتشون بیرون مثل کاری که با رحمتی کرد که گفته بود مربی دروازبانها فقط باید بوستانی باشه قلعه نوعی هم بخاطر دخالتش انداختش بیرون یا مثل تیموریان جباری و چند تا دیگه ، دشمنان رو شاد نکنیم قلعه نوعی بهترین و پر افتخار ترین مربی لیگه ، زدن بیست و چهار گل تو یازده بازی یعنی بیشتر از دو تیم سرخابی پایتخت گواه همه چیزه .

    • javad

      به عقب باز نمی گردیم قلعه نوعی هرگز. هوادار مخالف است او محبوبیتش را از دست داده است لطفا دیگر نام ایشان را برای سرمربی اس اس نیارید
      تا پایان این دولت که تبعیض بین لنگ و بقیه تیما قائل میشوند استقلال اوج هم بگیرد زمینش میزنند

    • بدون نام

      خدا کنه نیاد.هم استقلال و هم پرسپولیس فقط با مربیان خوب خارجی اوج میگیرند.

    • بدون نام

      یا خدا شفر کجا قلعه نویی کجا؟ اسم شفر هم واسه آبیا زیادیه . چه برسه سرمربیشون باشه

    • بدون نام

      کاش زودتر بیاد تیم از بحران دراد

    • بدون نام

      با قلعه نوعی به عقب برمی گردیم فقط مربی خارجی خوبه برای استقلال درضمن به شفر مهلت بدهید مثل برانکو

    • بدون نام

      با قلعه نوعی به عقب برمی گردیم فقط مربی خارجی خوبه برای استقلال درضمن به شفر مهلت بدهید مثل برانکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج