جاباما
۷۹۶۹۱۴
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد وسوسه‌انگیز چینی‌ها به برانکو

طی سال‌های اخیر چینی‌ها با سرمایه‌گذاری فراوان در فوتبال به دنبال رشد این رشته پرطرفدار در کشورشان بودند و در این مسیر جذب مهره های تأثیرگذار باشگاه های موفق آسیایی یکی از مهمترین راهکارهای آنهاست.

خبر ورزشی: طی سال‌های اخیر چینی‌ها با سرمایه‌گذاری فراوان در فوتبال به دنبال رشد این رشته پرطرفدار در کشورشان بودند و در این مسیر جذب مهره های تأثیرگذار باشگاه های موفق آسیایی یکی از مهمترین راهکارهای آنهاست.

در سال‌های اخیر بازیکنان ایرانی هم مورد توجه چینی‌ها قرار گرفتند که فقط مرتضی پورعلی‌گنجی به چین رفت و در لیگ این کشور بازی کرد.

اما جدیدترین پیشنهاد چینی‌ها طبق اخبار واصله مربوط به برانکو ایوانکوویچ است؛ سرمربی موفق پرسپولیس که با دستان خالی و در دوران محرومیت باشگاه توانست تیمش را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا بکشد.

حالا این مربی کروات مورد توجه چشم‌بادامی‌ها قرار گرفته است. فراموش نباید کرد که برانکو سابقه مربیگری در چین و تیم شاندونگ لیونگ را در کارنامه دارد.

او توانسته است به همراه شاندونگ لیونگ یک بار قهرمان لیگ چین و یک بار هم قهرمان جام‌حذفی شود. بنابراین طبیعی است چینی‌ها با توجه به موفقیت‌های اخیر برانکو در رده باشگاهی باز هم به دنبال جذب مرد کروات باشند.
منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت اسمی از تیم چینی نیاورد، اما مدعی شد پیشنهاد چشم‌بادامی‌ها به قدری نجومی و وسوسه‌انگیز است که برانکو تاب مقاومت برابر آن را نخواهد داشت!

البته همان‌طور که شما می‌دانید برانکو ایوانکوویچ دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما شنیده می‌شود بند‌هایی در قراردادش گنجانده شده که به او اجازه فسخ یک‌طرفه می‌دهد!

با این وجود ما امیدواریم برانکو به پیشنهاد چینی‌ها اعتنایی نکرده و در پرسپولیس بماند. هرچه نباشد او معمار پرسپولیس نوین است. مردی که پرسپولیس بحران‌زده را تحویل گرفت و توانست دو بار این تیم را قهرمان لیگ برتر ایران کند. همچنین پرسپولیس با برانکو یک نایب‌قهرمانی لیگ برتر و یک عنوان دومی ارزشمند لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده است.

این کارنامه به قدری ارزشمند است که هواداران پرسپولیس خواهان ماندن برانکو باشند. مردی که هنوز یک مأموریت نیمه‌تمام در پرسپولیس داشته و باید کار نیمه‌تمام خود را با قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تمام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ختخخخ
      دفعه بعد از گروه هم بالا نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اینجوری به خودت دلداری بده.

    • بدون نام

      حالا چرا شما امیدوارید که تو لنگ بمونه؟ مگه شما مالک لنکید یا مدیر عاملش؟ البته ببخشید دیگه همه میدونن شماها پاچه خوار لنگ هستین واقعا متأسفم براتون ادعای بی طرفی میکنید وعلنا هواداری لنگ خخخخخخخخخ

    • ر م

      چرت نگو بی مدر کیسه کش حمال دکل نورد

    • بدون نام

      داره بازار گرمی می کنه. جز پرسپولیس هیشکی مشتری این آقا نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداکنه غیرازپرسپولیس هیچ کس مشتری برانکونباشه .خداکنه ....

    • سعید

      چین هم روی آورده به فوتبال بکش زیرش که دنبال ایشون هستن

    • بدون نام

      باز گرمی شروع شد خخخخخخخخخخ

    • سید سینا موسوی

      شما امیدوارید که به پیشنهاد پاسخ منفی دهد؟
      شما که هستید؟ هوادار پرسپولیس؟ اینجا رسانه ی اجتماعیه نظر شخصی جاش اینجا نیست اگر هم که رسانه پرسپولیسید پس بالاش بنویسید این رسانه به باشگاه پرسپولیس تعلق دارد تمام

    • بدون نام

      بازار گرمی

    • زرررررشک

      همین ....

    • تاجی

      آخه این زاقارت رو جز جلبکای لنگی کی قبولش داره و بهش کار میده
      خبرنهاران شروع کردن برا بالا بردن قیمت دلال کروات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدرحقیرشدید شماطرفداران کیسه کش .قبلایک غروری یک شخصیتی داشتید.ولی انگارانقدرخفت وحقارت کشیدیدکه ....شمالطف کنیدفقط درباره تیم خودتون نظربدید .

    • MEHDI.S

      من با اینکه یه پرسپولیسیه شدیدم ولی بز هم نمیدم برانکو ببره بچرونه.خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج