۷۹۶۹۷۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
۲۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وجدان کی‌روش اجازه حضور در شادی برانکو را نداد

 رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: وجدان کی روش اجازه نداد تا او در فینال لیگ قهرمانان وارد ورزشگاه آزادی شود و موفقیت و شادی های برانکو را نزدیک مشاهده کند.

ایرنا: داریوش مصطفوی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید در کنار تلاش بازیکنان و مدیران مدیون نقش بسیار مهم برانکو است.

وی ادامه داد: با جرات می توانم بگویم هیچ فردی در فوتبال ایران حتی کارلوس کی روش توان رساندن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را نداشت. برانکو با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت توانست خالق یک شاهکار بزرگ باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یادآور شد: تنها دلیل موفقیت پرسپولیس دانش بالای مرد بدون ادعایی به نام برانکو ایوانکوویچ است. برانکو در طول سالیان حضورش در فوتبال ایران هیچ گاه نخواسته چیزی را به نام خودش مصادره کند و این نکته قوت اوست.

وی تصریح کرد: پرسپولیس ثابت کرد حضور بازیکنان حرفه ای تنها عامل موفقیت یک تیم نخواهند بود و اگر یک تیم مربی با دانش، ۱۱ بازیکن با غیرت داشته باشد می تواند دست به کارهای بزرگی بزند.

مصطفوی اظهار داشت: در ابتدای فصل برخی به تصمیم برانکو در خصوص جدایی تعدادی از بازیکنان اعتراض می کردند اما برانکو در آن زمان بهترین تصمیم را گرفت. مربیان بزرگ به نظم توجه ویژه ای دارند و او خیلی زودتر از همه ما فهمید از پرسپولیس چه می خواهد.

وی در خصوص عدم حضور کی روش در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فوتبال رسمی به نام همکاری و رفاقت وجود دارد اما متاسفانه برخی اصلا به چنین رسمی اعتقاد ندارند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برانکو به خاطر رفتار بسیار خوبی که دارد حتی در میان استقلالی ها هم محبوب شده و بسیاری از هواداران تیم رقیب برای تشویق او و پرسپولیس در فینال به ورزشگاه آزادی رفتند.
وی تاکید کرد: در کنار این افراد مهربان، کسانی حضور داشتند که نمی خواستند ببینند بعضی ها با دست خالی کارهای بزرگی انجام می دهند.

وجدان کی‌روش اجازه حضور در شادی برانکو را نداد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: کی روش فردی بود که با دست پر پا به مسابقات می گذارد و همیشه با دست خالی باز می گردد اما برانکو دقیقا با او فرق دارد.

وی افزود: اگر می خواهید بدانید چرا کی روش در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حضور نداشت باید به وجدان او مراجعه کنید. وجدان کی روش به او اجازه حضور در شادی برانکو را نمی داد و برای همین او نتوانست به ورزشگاه برود.

*** تاج حاضر نشد به پرسپولیس لطمه بزند

رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: باید از تاج به خاطر حمایت از برانکو و پرسپولیس تشکر کنم. شاید او تنها فردی بود که زیر فشارهای سرمربی خود حاضر نشد به پرسپولیس لطمه بزند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات کی روش با برانکو این است که سرمربی پرسپولیس ثابت کرد سرمربی تیم ملی با این همه امکانات هیچ کاری برای فوتبال ایران نکرده است. باز هم تکرار می کنم برانکو با دست خالی آبروی بزرگی برای فوتبال ایران خرید و باعث شد در این شرایط کشور، رییس فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی ایران شوند.

*** برانکو گزینه مناسب تری برای تیم ملی است

مصطفوی در خصوص اینکه اگر رییس فدراسیون بود با کی روش چه رفتاری می کرد، گفت: اگر بار دیگر رییس فدراسیون شوم هیچ گاه از آدمی مثل کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی استفاده نمی کنم و در حال حاضر بهترین گزینه برای تیم ملی برانکو است.

وی افزود: اگر من رییس بودم و سرمربی تیم ملی در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا نمی کرد قطعا شدید ترین برخورد را با او می کردم.

*** این پرسپولیس بهترین تیم تاریخ است

رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: به عنوان فردی که بازیکن و مدیرعامل پرسپولیس بوده و با این تیم قهرمان ایران شدم؛ با عذرخواهی از تمامی پیشکسوتان و بزرگان خودم پرسپولیس برانکو بهترین تیم تاریخ این باشگاه است. این تیم با کاپیتانی سید جلال حسینی درس هایی به فوتبال ایران داد که در تاریخ بی سابقه بود.

*** دعوت 2 بازیکن به تیم ملی به خاطر رقابت ناسالم با برانکو است

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به دعوت تنها ۲ بازیکن از این تیم به اردوی تیم ملی اظهار داشت: این رفتار به خاطر رقابت ناسالم کی روش با برانکو است. سرمربی تیم ملی برای ضربه زدن به سرمربی پرسپولیس از هر دری که بتواند وارد می شود.

وی افزود: به عنوان فردی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد باور نمی کنم که چگونه کی روش عملکرد فوق العاده شجاع خلیل زاده را ندیده و او را به تیم ملی دعوت نکرده است.

*** تاج، گرشاسبی و تمام مدیران فوتبالی بازنشسته نیستند

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص بازنشستگی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کسانی که تاج و سایر مدیران فوتبالی را بازنشسته می دانند سخت در اشتباه اند زیرا هیچ چیز فوتبال ایران جزو قوانین کشوری به حساب نمی آید.

وی افزود: با این صحبت ها هدفم دفاع از تاج نیست بلکه هدفم دفاع از آیین نامه فیفا است. تاج و هیات رییسه او باید با قدرت به کار خود ادامه دهند و مسئولان با توجه به نزدیکی جام ملت ها، زمان مناسبی را برای مطرح کردن این موضوع انتخاب نکردند.

مصطفوی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال با هر رییسی که داشته باشد باید استقلال خود را حفظ کند. به اعتقاد من تاج مدیر موفقی برای فوتبال بوده و توانسته در رده های مختلف عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود: در کنار این مسایل تاج در همین مدت کوتاه توانسته لابی بسیار خوبی با فیفا ایجاد کند و قطعا کنار گذاشتن او ضربه بزرگی به فوتبال وارد می کند.

** فدراسیون و تمام باشگاه ها خصوصی هستند

رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: آقایان این را بدانند فدراسیون فوتبال و تمام باشگاه ها طبق اعلام خودشان به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خصوصی هستند و هیچ ارگان دولتی اجازه ورود به تصمیم گیری های آنها را ندارد.
وی افزود: مسئولان اگر ادعای کمک به فوتبال را دارند بهتر است پول تبلیغات که حق این رشته بوده را پرداخت و برای همیشه حمایت های خود را از این رشته قطع کنند.

** الویت اینفانتینو حضور بانوان در ورزشگاه بود

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در ادامه به حضور بانوان در ورزشگاه اشاره کرد و یادآور شد: اینفانتینو رئیس فیفا برای سفر به ایران و حضور در فینال لیگ قهرمانان انگیزه های فراوانی داشت اما اصلی ترین انگیزه او بررسی حضور بانوان در ورزشگاه بود.

وی تاکید کرد: رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال طبق قولی که به او مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه آزادی در فینال لیگ قهرمانان آسیا داده شده بود، به تهران سفر کرد. با وجود اینکه حضور بانوان به شکل زیبایی صورت نگرفت و مسئولان فیفا به خوبی از شیوه گزینشی آگاهی پیدا کردند اما خدا را شکر که رییس فیفا با چشمان خود حضور بانوان را مشاهده کرد.

مصطفوی افزود: همانطور که گفتم حضور بانوان به صورت گزینشی اتفاق خوبی برای فوتبال ایران نبود و آنها باید به شکل بهتری این بازی را تماشا می کردند.

وی تاکید کرد: مردم ما بسیار فهیم هستند و مطمئن باشید با حضور بانوان وضعیت فرهنگی ورزشگاه ها رشد قابل توجهی خواهد کرد.

** خلاف گفته خود به فیفا عمل نکنیم

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: در پایان سخنان خود می خواهم تشکر ویژه ای از گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته باشم که عاشقانه و بدون ادعا برای این باشگاه زحمت کشید.

وی افزود: متاسفم این روزها برای رفتن گرشاسبی فشار زیادی به او وارد می شود. بر خلاف گفته تمامی مسئولان، بازنشستگی شامل این مدیر ورزشی هم نخواهد شد و اگر این تصمیم را اجرایی کنیم خلاف گفته خود به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا عمل کرده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرام آرام تلاش می کنند که برانکو را بر تیم ملی غالب کنند

    • بدون نام

      کیروش که عددی نیست فقط فردوسی پور حفظش کرده

    • بينام

      دوران مدیریت افتضاح تو رو يادمون نرفته اگه دست من بود تورو مدیر کله پاچه فروشی م نمی کردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا داریوش خان بهترین ریس فدراسیون بودش

      • فرهاد

        این بهترین رییس بود خخخخخ

    • سیاوش

      درود خدا بر مرد بزرگ و ریشه دا. فوتبال ایران
      جناب داریوش خان مصطفوی

    • بدون نام

      واقعا چرکپولیسی باتد باز و منفوری هستید توعمرتون یکبار عونم اول با شانس وبعد باتمام امکانات کشوری ولشکری به فینال رسیدید اون امکاناتی که به تیم ملی نمیدن ، دیگه خدا رو هم بندگی نمیمنید استقلال با اون همه دشمنی ونداشتن امکانات قهرمان ونایب قهرمان شده ادعا نمیمنه انا شما دیگع شاخ غول رو شکستید

      پاسخ ها

      • ج

        خودفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تیم پرسپولیس ایران سومین تیمی هست که بعداز سپاهان اصفهان وذوب آهن اصفهان به فینال بازیهای باشگاههای آسیا رسیده ونامی ازاستقلال نبرده

    • بدون نام

      مرگ برکیروش
      وجدان تو دروغ کیروش بزدل چیزی بنام وجدان نیست کینه نفرت عقده حسادت دشمنی کورش کرده

    • بدون نام

      کیروش یه خوکه نه انسان
      ازموفقیت برانکو داره درمیکشه به امیده روزی که لکه ننگی بنام کیروش دلال تو فوتبال ایران وجود نداشته باشه

    • بدون نام

      بزارین ترسوها ازدکل کیروش دلال برن بالا
      فقط ماپرسپولیسیا قدرتشو داریم و مقابل این کیروش کثیف ایستادیم تا نابودیش آخرعاقبت این دلال سطل زباله ست

    • بدون نام

      برانکو یه انسان شریفه
      کیروش سگ برانکو هم نمیشه این دلال موزامبیک مایه شرم تیم ملیه

    • بدون نام

      بعداز بازگشت کیروش به ایران این دلال موزامبیک لال شده مثل اینکه موفقیت برانکوی بزرگ و پرسپولیس باعث شده کیروش پارس کردن یادش بره

    • بدون نام

      کیروش یعنی کینه عقده نفرت پوچی دشمنی وهروقت حرف میزنه جزلجن چیزی ازدهنش بیرون نمیادبره جهنم دلال فاسد

    • بدون نام

      کیروش دلال رو جیرخوارهاش بزرگ کردن این ولگرد عوضی هیچی نیست گاوش زاییده نمیدونه چه جوری تیم ملی روقهرمان آسیاکنه بدبخت بی سواد

    • بدون نام

      اگه کفاشیان بی لیاقت نبود کیروش دلال بهمراه دسیاراش تو سطلهای زباله کنار خیابون تو موزامبیک دنباله غذا میگشتن

    • MEHDI.S

      برانکو از نظر فوتبالی شعور و درک فهمی از فوتبال نداره، باور کنید اگه کی روش سرمربی استقلال خوزستان بود، با اون نفرات ضعیف، شک نکنید به راحتی هرچه تمام وبدون گل خورده کاشیما رو تو فینال آسیا شکست می داد.یا علی

    • MEHDI.S

      برانکو از نظر فوتبالی شعور و درک فهمی از فوتبال نداره، باور کنید اگه کی روش سرمربی استقلال خوزستان بود، با اون نفرات ضعیف، شک نکنید به راحتی هرچه تمام وبدون گل خورده کاشیما رو تو فینال آسیا شکست می داد.یا علی

    • با تجربه

      فسیل عقده ای از کی روش و آدم های کار بلد خودت چکار کردی؟

    • بدون نام

      کسانی که به کیروش سگ میگن خودشون توله سگن

    • سیروس شهریاری کوتک از بندرعباس

      کی روش مرگ بر تو باد که چشم نداری ،موفقیت جناب آقای برانکو این مرد بدون ادعا را ببینی ،کی روش تو فقط یک دلال دلار بیشتر نیستی ،و در حد برانکو ایوانکوویچ هم نیستی ،تو فقط به دنبال جارو کردن دلارهای فدراسیون فوتبال هستی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج