جاباما
۷۹۶۹۸۹
۲۳ نظر
۵۰۱۱
۲۳ نظر
۵۰۱۱
پ

چک کردن گوشی همسر درست است؟

چک کردن گوشی همسر یکی از بزرگ ترین دغدغه ها برای برخی از زوج های جوان است و زن و مرد هم نمی شناسد. درواقع برخی از مردها و زن ها برای چک کردن گوشی همسر خود هیچ فرصتی را از دست نمی دهند.

پایگاه خبری انتخاب: چک کردن گوشی همسر یکی از بزرگ ترین دغدغه ها برای برخی از زوج های جوان است و زن و مرد هم نمی شناسد. درواقع برخی از مردها و زن ها برای چک کردن گوشی همسر خود هیچ فرصتی را از دست نمی دهند.

مدت هاست که این سوال مطرح است که آیا اساسا چک کردن گوشی همسر درست است یا خیر در ادامه به بررسی معایب این کار می پردازیم:

_چک کردن گوشی همسر دقیقا نوعی تجاوز به حریم خصوصی است.

_ممکن است همسرتان فیلم، عکس و یا صداهایی را در گوشی خود ذخیره کرده باشد که بسیار شخصی هستند و رصد آنها توسط شما کاملا اشتباه است.

_شاید همسرتان اطلاعاتی مرتبط با دوستان یا اقوام در گوشی خود دارد که به سبب برخی مسائل به شکل راز هستند و درست نیست شما این اطلاعات را رصد کنید.

_شاید همسرتان نزد مشاور یا روانشناس خانواده از طریق پیام هایش درد دل هایی کرده که درست نیست شما از طریق چک کردن گوشی این اطلاعات را ببینید.

_هر مرد یا زنی با دوستان صمیمی خود برخی شوخی ها را مطرح می کند که به لحاظ اخلاقی درست نیست توسط شما با چک کردن گوشی دیده شود.

_گاهی همسرتان رفتارهایی مشکوک دارد به این دلیل که در تدارک جشن تولد، سالگرد ازدواج یا بسیاری از مراسم دیگر است، بنابراین با کنجکاوری بیش از حد سوپرایز همسرتان را خراب می کنید.

_اگر در مورد رفتارهای همسر خود دغدغه ای دارید بهتر است به جای چک کردن گوشی او صادقانه با وی صحبت کنید و در خصوص مشکل با او رایزنی کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اما چک کنید اکثرا ردپای خیانت میبینی مطلب هم همینه وگرنه در موردش نمی نوشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پایگاه خبری انتخاب کاملا اشتباه فرموده اند.به عقیده قریب به اکثر روانشناسان وروانپزشکان و حقوقدانان اروپایی وآمریکای شمالی... گوشیهای موبایل دربین همسران به هیچ عنوان محیط خصوصی بشمار نمیرود. باستثنای پزشکان و روانپزشکان و روان درمانگران ووکلا...که برای حفظ اسرار بیماران و موکلین...که آنها نیز میتوانند گوشی جداگانه ای را برای بیماران وموکلین اختصاص دهند.ولی گوشی اصلی بهیچوجه و به هیچ بهانه ای ازهمسرنباید پوشیده و محیط خصوصی تلقی گردد.

      • بدون نام

        بین زن و شوهر حریم خصوصی نیست !!!!!

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        اگر آدم بی شیله پیله باشد چه زن چه شوهر نیاید ازهم چیزی پنهان داشته باشند
        ونباید از بررسی گوشی همدیگر ناراحت بشن

    • بدون نام

      اون حرم خصوصی نه حریم خصوصی .مجیددلبندم.

    • parnazerahimi

      درست نیست گوشی چک بشه ولی بعضی از مردها با رمز گذاشتن روی گوشیشون باعث میشه طرف مقابلش بهش شک کنه
      و بعضی مواقع واقعا" درست از آب در میاد. اگر توی زندگی مرد و زن با هم رو راست باشن و مخفی کاری نداشته باشن احتیاجی به چک کردن گوشی نیست

    • parnazerahimi

      درست نیست گوشی چک بشه ولی بعضی از مردها با رمز گذاشتن روی گوشیشون باعث میشه طرف مقابلش بهش شک کنه
      و بعضی مواقع واقعا" درست از آب در میاد. اگر توی زندگی مرد و زن با هم رو راست باشن و مخفی کاری نداشته باشن احتیاجی به چک کردن گوشی نیست

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      هرزگی را عادی جلوه بدید

    • بدون نام

      تولد هه ! زن دادشم با رمال کثیفی اشنا شده بعداز پرداخت چند میلیون برای مشکلش شیاد گفته نزاری گوشیتو ببینه کسی یا شوهرتو که دعا اثر نمیکنه

    • بدون نام

      برو بابا. زن و مرد یکی هستن .لزومی برای پنهان کردن نیست.
      پنهان کردن و مرز بندی باعث فروپاشی‌.

    • بدون نام

      کار از این حرفها گذشته

    • بدون نام

      اتفاقا چک کردن گوشی کار درستی است امروزه بسیاری از زنان و مردان از طریق همین شبکه های مجازی به انحراف کشیده میشوند وقتی فرد بداند که اطلاعاتش تحت کنترل است بیشتر احتیاط میکند

    • بدون نام

      برو بابا ،من شوهرم طبق حرف شما گوشیش اختصاصی بود ،کاری نداشتم تهش متوجه شدم غیراز عکسای ناجور،آقا با زن شوهر دار هم دوست شده،وحرفایی به اون خانوم میزد که هیچ وقت تو زندگی خصوصیمون به من نزده بود،پس نگید کاری نداشته باش که تهش فروپاشیه زندگیه،این وسایل جنبه وفرهنگ میخواد که متاسفانه تو ایران نه جنبشه و نه فرهنگش.در ضمن فضای مجازی شده بلای جون سلامتیه خونواده ها.البته آدم سالم توی فضای مجازی هم سالم رفتار میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفاتون درسته ولی از کجا میدونین که تو خارج همه درست از گوشی استفاده میکنن؟؟!

    • بدون نام

      از نظر کسایی که ریگی به کفششونه اشتباهه،ولی آنراکه حساب پاک هست از محاسبه چه باگ هست،نوبسنده متن خودش ریگ به کفشه وگرنه توی زندگی زناشویی باید آدم حواسش جمع شریک زندگیش باشه ،گرگ تو جامعه زیاده

    • بدون نام

      وقتی خصوصی ترین مسایل بین زن وشوهر هست وزندگیه دونفر در خصوصی ترین قسمت زندگی پس دیگه حریم خصوصی معنایی نداره مگر اینکه ریگی به کفش طرفین باشه .

    • بدون نام

      این حرفها چین روانشناس همش کشکن زن و شوهر چیزی ندارن از همدیگر مخفی کنن.شما دیگه میخاهین مردم رو راهنمایی کنیدبحث اعتماد هم کاملا فرق داره با این حرف ها

    • بدون نام

      کسی که این مطلب را نوشت،دروغگو ترین انسان است،میگید نه پیداش کنید،از خانواده اش سوال کنید،

    • ناشناس

      زندگی مشترک یعنی اینکه زن و مرد در تمامی امورات زندگی به معنای واقعی کلمه # مشترک # هستند و به نظر من هیچ چیز مخفی در روابط زوجین نباید وجود داشته باشه ، گوشی هم همینطور . . .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن و شوهر محرمتر از هر کسی به هم هستن پس دلیلی برای پنهان کاری وجود نداره ‌ همسر ی که اجازه نده همسرش گوشیها ببینه مطمئن باش ریگی به کفشش به خدا قسم دیدم که میگم

    • بی نام

      اگر در با خودش صادقانه صحبت کنیم وبهش بگیم که بهش شک داریم میدونی چی میشه ؟دیگه نمیتونی زندگی عادی داشته باشی هر کاری بکنی میگه تو چون به من شک داری اینکارو کردی یا این حرف را زدی بعد هم فکر میکنه تحفه نطنزه ودیگه خر بیار وباقلا بار کن دچار توهم میشه ومیره واقعا بهت خیانت میکنه چون دیگه الان فکر کرده دیگه مثل اون پیدا نمیشه .

    • بدون نام

      با عرض ادب و احترام.مگه میان زن و شوهر حریم خصوصی هم میمونه....‌؟؟یا مونده؟؟؟؟؟چک کردن گوشی لازمه چون پیشگیری بهتر از درمان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج