جاباما
۷۹۶۹۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

با منچستریونایتد بر سر فلینی، جنگ نداریم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، تاکید کرد که علی رغم بازگشت سریع مروان فلینی به میادین، با منچستریونایتد بر سر آمادگی او جنگ ندارد.

ورزش سه: روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، تاکید کرد که علی رغم بازگشت سریع مروان فلینی به میادین، با منچستریونایتد بر سر آمادگی او جنگ ندارد.

فلینی به دلیل عدم آمادگی پس از مصدومیت ماهیچه ران، برای دیدارهای پپیش روی بلژیک مقابل ایسلند و سوئیس دعوت نشد. اما ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ، به دلیل مصدومیت پل پوگبا، از فلینی در دربی منچستر در ترکیب اصلی استفاده کرد.

او در این دیدار ۹۰ دقیقه بازی کرد و مارتینز از اینکه اجازه دعوت کردن او را پیدا نکرد، ابراز تعجب کرد. اما این مربی اسپانیایی تاکید کرد که این مسئله باعث ایجاد تنش بین دو طرف نشده است.

او به خبرنگاران گفت:" آنچه در مورد مروان فلینی رخ داد، اتفاقی است که دائما در رختکن تیم ها رخ می دهد. به خاطر شرایطی، او باید بازی می کرد و این شگفت انگیز بود که او ۹۰ دقیقه در سطحی شگفت انگیز بازی کرد؛ بنابراین این خبر فوق العاده ای برای ماست.

با منچستریونایتد بر سر فلینی، جنگ نداریم

ما جمعه گذشته م با توجه به اطلاعاتی که در مورد همه بازیکنان به دست آوردیم، در مورد فهرست تصمیم گیری کردیم و این فرصت خوبی بود که برنامه هایی که داشتیم را ادامه بدهیم.

اما اینکه مروان این هفته 90 دقیقه بازی کرد، خبر خوبی بود. این به آن معنا بود که او به آمادگی کامل، خیلی نزدیک شده است و هرگاه نیاز باشد، او آماده است تا برای تیم ملی بازی کند.

کادر پزشکی دو تیم گفتگوی های خیلی خوبی داشتند و بهترین تصمیم گرفته شده است. همه ما با هم کار می کنیم و جنگی با منچستریونایتد نداریم. این شرایطی نیست که ما به دنبال گرفتن انتقام آن از کسی باشیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج