۷۹۷۲۲۳
۲۹ نظر
۵۰۰۰
۲۹ نظر
۵۰۰۰
پ

منزوی: جام دادن به پرسپولیس یعنی گول زدن مردم

قائم‌مقام اسبق باشگاه استقلال درباره اعطای کاپ قهرمانی در سوپرجام به پرسپولیس گفت: اعطای کاپ قهرمانی جامی که به واسطه آن نه مسابقه‌ای برگزار شده و نه حتی مسابقه نیمه تمام باقی مانده، عین کج‌سلیقگی است.

خبر ورزشی: اعطای کاپ قهرمانی در سوپرجام به پرسپولیس سر و صدای زیادی راه انداخت و بار دیگر اعتراض هواداران و پیشکسوتان استقلال را به اوج رساند.

در همین خصوص با کامران منزوی، قائم‌مقام اسبق باشگاه استقلال تماس گرفتیم تا پیرامون این مسئله و موارد دیگر با او همکلام شویم. با هم چکیده حرف‌های منزوی را مرور می‌کنیم.

*واقعاً اعطای این جام چه تأثیری در شرایط روحی پرسپولیس ایجاد می‌کند؟ این جام به واسطه دیداری که اصلاً برگزار نشده اساساً چه ارزشی دارد؟

ضمن احترام به پرسپولیس و هوادارانش من معتقدم اعطای جام به نوعی کج‌سلیقگی و گول زدن بود. من نمی‌فهمم چرا یک عده‌ای دوست دارند با استقلال لجبازی کرده و روی زخم میلیون‌ها طرفدارش نمک بپاشند؟ مردم به چه زبانی باید بگویند ما از وابستگی یک تیم به هر کدام از ارگان‌های دولتی بیزاریم؟ نمی‌دانم چرا با احساسات استقلالی‌ها بازی می‌کنند؟

*استقلال هیچ چاره‌ای جز فراموش کردن سوپرجام ندارد. قبلاً هم گفتم و الان هم تکرار می‌کنم، اعطای کاپ قهرمانی جامی که به واسطه آن نه مسابقه‌ای برگزار شده و نه حتی مسابقه نیمه تمام باقی مانده، عین کج‌سلیقگی است، ولی استقلالی‌ها چاره‌ای جز فراموشی ندارند و نباید اعصاب خود را به واسطه آن بر هم بریزند.

*کجای دنیا جام را این‌طوری به یک تیم می‌دهند! جام را دو دستی تقدیم آن‌ها کردند، تازه کاپ برای بازی برگزار نشده

*برای شفر احترام قائلم و هواداران استقلال هم بسیار عزیز هستند، ولی اگر قرار است الحاجی گرو و مارکوس نیومایر نباشند این سرمربی تیم است که باید آن‌ها را کنار بگذارد.

به هر حال این دو نفر به حرف شفر آمده‌اند نه با پای خودشان. البته شاید هم واقعاً به خاطر استرسی که روی آنهاست، نمی‌توانند توانایی‌هایی که دارند را به رخ بکشند.

*ان‌شاءالله که حرف‌های بیژن طاهری پیرامون دشمنی بعضی از پیشکسوتان استقلال با این تیم درست نیست. امیدوارم این حرف‌ها درست نباشد و اگر انتقادی هم از طرف موسپیدان آبی مطرح شده فقط از سر دلسوزی است و بس.

البته کمیته پیشکسوتان استقلال باید در این زمینه فعال‌تر عمل کند. این کمیته باید قدیمی‌ها را به باشگاه دعوت کرده و کار را طوری جلو ببرد که آن‌ها به جای آنکه نقد‌های خود را در رسانه‌ها مطرح کنند، داخل خود باشگاه بگویند.

*تکلیف رابطه کمیته فنی و سرمربی تیم باید توسط آقای فتحی و شفر مشخص شود. اینکه می‌گویند بعضی کارشناسان معتقدند شفر به کمیته فوق اعتماد ندارد، بحثی است که قبل از حرف زدن در مورد آن ابتدا باید مشخص شود کدام کارشناس با چه ایده‌ای آن را می‌گوید؟

کمیته فنی جایگاهی رسمی است که باید مورد احترام همه ارگان باشگاه باشد. افرادی هم که به عضویت آن درآمده‌اند، جملگی هم استقلالی‌اند و هم در زمره آدم‌های خوب و امتحان پس داده محسوب می‌شوند.

* همچنان معتقدم به رغم احترام بسیار زیادی که برای هواداران استقلال قائلم حمله آن‌ها به وزیر و طرح ادعای اینکه سلطانی‌فر به پرسپولیس بیشتر از استقلال توجه می‌کند، ناعادلانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواستید فرار نکنید و مثل مرد بازی کنید
      تاریخ بازی که از پارسال مشخص بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو در انزوای خود منزوی شو

    • نازی

      منزوی، برو یخ بذار اونجات که داره میسوزه. ما منتظر کاپ قهرمانی سوپرر جام هستیم. امیدواریم هرچه زودتر تیم محلی و بی کیفیت دسته ۳ای استفراغ منحلل بشه تا از هدررفت بیت المال جلوگیری بشه.

    • نیما

    • حمید

      مرد بودید مقابل پرسپولیس بازی می کردید نه اینکه از ترس باخت کنار کشیدید .کیسه کش های عزیز بسوزید و دم نزنید

    • بدون نام

      منزوی برو که میزنمت که منزوی تر بشی

    • مسن

      بسوز اونجا که میسوزه کیسه کش
      اونموقع که تیمت تو ترکیه خوش گذرونی میکرد باید میومدی حرف میزدی

    • بدون نام

      تا کور بشه چشم حسود چشتون در بیاد

    • بدون نام

      متاسفم برای کسانی که خود را پیشکسوت می نامند اما بویی از انصاف نبرده اند و بجای اینکه تنشها را در جامعه کم کنند بدتر باعث تنش و دو دستگی در کشور شده و کاری میکنن که هواداران به همدیگه توهین های بسیار زشتی کنند . انصاف داشته باشید و کمکهایی که از طرف ارگانهای دولتی به باشگاه پرسپولیس شده را نام ببرید . تیمی که دو فصل محرومه چجوری بهش کمک شده درصودتی که در همین دو فصل اخیر کمک فراوانی به اسنقلال شده

    • بدون نام

      خرید مرتضی تبریزی و لغو بازی با پدیده دو مورد اخیر . تبریزی بهترین مهاجم ذوب اهن بوده و الان ضعیف شده مقضر وزیر هست یا فدراسیون یا پرسپولیس .

    • ایرانی.

      کجای دنیاتیمی که چندماه قبل ازتاریخ برگزاری مسابقه رسمااگاه شده ازترس باخت فرارمیکنه ومیره ترکیه؟وقتی تیمتون ازترس باخت مفتضحانه فرارمیکنه بایدم جاموبه تیمی بدن که تماده مسابقه بوده.چراشماکیسه هااینقدربی منطقید؟.

    • بدون نام

      بابا تودیگه چی میگی بقول بعضی ها خوب شد پرسپولیس مساوی کرد. تا یک عده ازغار بیرون بیایند.

    • بدون نام

      کامران جان تا الان کجا بودی

    • حمید

      اوا بلا جدی می گی

    • علی

      ای جان اما میسوزیدا

    • بدون نام

      اخه لنگیها جام ندیده هستن عقده جام دارن قرار شده تو منیریه یه فروشگاه اختصاص بدن به لنگیها تا کاپ بده بهشون

    • madad

      توروکجای
      دلم بزارم

    • محمود

      اقای سخنگوی مردم دیگه چه خبر!!

    • ناشناس

      تو همون منزوی باشی و کمتر حرف بزنی بهتره!!!! آخه یکی نیست بگه الان تو چکاره حسن خانی جونم!!!!

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      فرار کردن از تقابل رو در رو و پنهان شدن در خارج ،عوامفریبی وگول زدن مردم است.

    • بدون نام

      باید سوگلی بخاطر فرار از سوپرجام و پناهنده شدن به خرکیه محروم و جرینه هم میشد

    • بدون نام

      گول زدن مردم زمانی اتفاق افتاد که تیم کیسه با وجود اطلاع از تاریخ در بی سوپر جام رفت المان اردو بزنه

    • بدون نام

      منزوی .... مگه چهار ماه جلوتر به ،اسدقلال اعلام نکردن ک سوپر جام برگزار میشه .... چرا رفتن اردو.... کجا دنیا تاریخ بازی رو خودشون معلوم میکننن ..اتفاقا بهترین کار رو انجام دادن .ینی دادن کاپ قهرمانی...مبارکمون باشه

    • pm

      بدجوری سوختین پماد سوختگی بدهم بهتون

    • محسن الخاص پور

      ..... تو اون مغز نداشتت حاضر به بازی نمیشید نماینده تام الاختیارتون میاد انصراف میده بعد ادعا هم دارین دارین مظلوم نمایی میکنید طرفدارای خودتون رو کوس گیر آوردین دارین تو سیرک بازی درمیارین .مگه فدراسیون فوتبال الت دستتونه یخورده با خودتون صادق باشین چیزی که بویی ازش نبردین

    • داوران فرمایشی

      داداش شیشتقلالی بخداراهی واسه فراروپناهنده شدن به کشورهای دیگه واسه دربیهاندارین وگرنه انهاهم یجایی پناهنده میشدین وبعدازقهرمانی سرورتون یه ......میخوردین واسه خودتون

    • بدون نام

      منزوی کیه؟ بازیکن تیم ملی بوده؟ منزوی یعنی گوشه گیر.

    • بدون نام

      لابدگول نزدن مردم هم سرموقع حاضرنشدن برای مسابقه!!!بیچاره مردم که هراشغال کننده پستی ضعف هاشو باگفتن این کلمه توجیه می کنه به جای هی مردم مردم گفتن کارکنیدکارزیادمنظم

    • satanicheel

      وقتی مردنبودبازی کنه وفرارکردید ترکیه میخواستید فدراسیون بگه بازی ببرید ترکیه برگزارکنید شماکه کل تاریخ باشگاهتون پراز لجن وکثافت کاریه ازخرید داور وانتخاب داور وخریدبازیکن حریف و.... پس بشین سرجات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج