۷۹۷۲۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر

همسر بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال هنگام ادای احترام بازیکنان تیم ملی ایران به ساموئل در جایگاه ویژه اشک ریخت.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های ایران و ترینیداد و توباگو در شرایطی از ساعت ۱۸ آغاز شده است که وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال بعد از گذشت دقایقی از بازی وارد ورزشگاه شد، شفر هنگامی که به جایگاه ویژه رفت، در کنار مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری نشست و برای دقایقی با بازیکن ملی‌پوش تیمش به صحبت پرداخت.

شفر هنگام ورود به ورزشگاه در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که سرمربی تیم جامائیکا بودم با تیم ترینیداد و توباگو زیاد بازی کرده‌ام و اکنون نمی‌دانم کدام بازیکنان در این تیم حضور دارند. امیدوارم تیم ملی در این بازی موفق شود.

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر

* زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید به همراه دستیارانش در جایگاه VIP نشسته بود، هنگامی که رئیس فدراسیون فوتبال متوجه این موضوع شد، به جایگاه VIP رفت و از سرمربی تیم ملی فوتبال امید خواست تا آنها هم به جایگاه ویژه بروند و در جایگاه قبلی ننشینند. تاج برخورد گرمی با کرانچار و سهراب بختیاری‌زاده، فرشاد ماجدی و دیگر اعضای تیم ملی امید داشت و در حالی که کاپشن گرمکن پورعلی گنجی را گرفته بود، خطاب به اعضای کادرفنی تیم امید گفت کاپشن مدافع تیم ملی را گرفتم و جالب است که این کاپشن اندازه من هم هست.

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر

*گزارشگر تلویزیون ترینیداد و توباگو در اقدامی جالب در جایگاه خبرنگاران نشسته و مشغول گزارش بازی برای هموطنان خود است، وی شور و حال و عجیبی دارد و با حرارت خاصی بازی را گزارش می‌کند.

گریه‌های همسر ساموئل و حضور شفر

* همسر ایرانی جی‌لوید ساموئل بازیکن اهل ترینیداد و توباگوی سابق تیم استقلال که در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داده، امروز در ورزشگاه آزادی حضور دارد، همسر ساموئل با نام خانم سهیمی در حالی که بازیکنان تیم ملی به احترام ساموئل یک دقیقه سکوت کرده بودند، در حالی که گلهای اهدایی فدراسیون را در دست داشت، در جایگاه ویژه گریه می‌کرد.

* در ابتدای دیدار ایران و ترینیداد و توباگو درگیری بین بازیکنان دود تیم به وجود آمد که همین موضوع باعث شد که کالروس کی‌روش لب خط آمده و از بازیکنان تیم ملی بخواهد که آرامش خود را حفظ کنند، کی‌روش در ابتدا مارکار آقاجانیان را به لب خط فرستاده بود، اما در ادامه، خودش کنار خط طولی ایستاد و توصیه‌های لازم را به ملی‌پوشان انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج