۷۹۷۳۳۷
۱۶۲ نظر
۵۰۰۲
۱۶۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی ترینیدادوتوباگو با پیروزی قرمزپوشان ایران به پایان رسید. اما این دیدار با حاشیه هایی از جمله تحریم نشست خبری بعد از بازی ازسوی کی روش و همچنین درگیری دستیار کارلوس کی‌روش با خبرنگاران مواجه شد.

برترین ها: دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی ترینیدادوتوباگو با پیروزی قرمزپوشان ایران به پایان رسید. اما این دیدار با حاشیه هایی از جمله تحریم نشست خبری بعد از بازی ازسوی کی روش و همچنین درگیری دستیار کارلوس کی‌روش با خبرنگاران مواجه شد.

کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بنا به دلایلی که از سوی فدراسیون فوتبال یا مسئولان تیم ملی اعلام نشده تصمیم به سکوت گرفته‌اند اما اینکه سرمربی میهمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی حضور داشته باشد و کی‌روش در هیچ‌کدام از این دو نشست خبری به عنوان مربی تیم میزبان حاضر نشود از جمله اتفاقات عجبیی است که فقط نمونه آن را می‌توان در فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران یافت.

همچنین اتفاق عجیبی که روی سکوها رخ داد و تماشاگران اندکی اقدام به تشویق برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس کردند. این اقدام پشت نیمکت تیم ملی و در شرایطی که کارلوس کی‌روش اقدام به صحبت با کمک های خود می‌کرد رخ داد که البته با واکنشی نیز از سوی او همراه نشد. این طرفداران البته قصد داشتند برای وینفرد شفر، سرمربی استقلال که در جایگاه ویژه حضور داشت کری بخوانند که با لبخند سرمربی آلمانی آبی‌ها همراه بود.

همچنین پس از پایان دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو، خبرنگاران طبق روال همیشه در میکسدزون ورزشگاه آزادی برای مصاحبه با عوامل بازی از جمله بازیکنان و کادرفنی، منتظر بودند. در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر از الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مشغول پرسیدن سؤال درباره شادی او با مشت‌های گره کرده پس از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، دستیاران کی‌روش به سمت این خبرنگار حمله‌ور شدند.

جزئیات بیشتر از این درگیری را در لینک زیر بخوانید:

درگیری دستیار کارلوس کی‌روش با خبرنگاران

اوسیانو کروز، یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش با حمله به این خبرنگار و گرفتن گوشی او که مشغول فیلمبرداری بود، جملات زشتی را هم به زبان آورد. مارکار آقاجانیان هم به انتقاد از این خبرنگار پرداخت، در حالی که خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی ملزم به انجام وظیفه خود که همانا انجام مصاحبه است، می‌پرداختند. کار به جایی رسید که یکی دیگر از خبرنگاران در حمایت از همکار رسانه‌ای خود به این مسئله اعتراض کرد که فحاشی‌ها به این خبرنگار نیز صورت گرفت.

پس از رخداد این حواشی در بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل ترینیدادوتوباگو، پژمان راهبر، یکی از تحلیلگران معروف ورزشی که پیش تر حامی کی روش بود با انتشار پستی ضمن واکنش به درگیری دستیار کی روش با یک خبرنگار و رفتار زننده او؛ بابت حمایت از سرمربی تیم ملی از مردم عذرخواهی کرد.

او نوشت:

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

مشخص نیست این بی‌احترامی به رسانه و مردم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. قطعا کسب اطلاع از وضعیت تیم ملی حداقل حق هواداران و مردم است اما قهر کی‌روش و بی‌احترامی او و تیمش همچنان ادامه دارد و فدراسیون هم نظاره‌گر این ماجراست بی‌‌آنکه واکنشی داشته باشد.

در ادامه فرهاد عشوندی و افشین خماند، دو روزنامه نگار مطرح کشور هم با انتشار پستی به درگیری دستیار کی روش با یک خبرنگار اینگونه واکنش نشان دادند.

افشین خماند

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

فرهاد عشوندی

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

رییس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد که به موضوع درگیری اوسیانو کروز با یک خبرنگار رسیدگی خواهد کرد.

در ادامه واکنش برخی کاربران شبکه هیا اجتماعی به حاشیه‌های این روزهای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را می‌خوانید:

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      آقای تاج اگه اجازه و جرات داشتی درباره اش یه توضیح بده ولی قبلش مطمئن باش که کی روش توبيخت نکنه!!!

      پاسخ ها

      • @@@@@@@@

        این کی روش فقط پول میخواهد پیشرفت تیم آرنج تیم را ببین میلی کهن خیلی بهتر از اوست البته او هم مثل کی روش بد اخلاق است.
        فرقش اینکه جلوی کی اش را نمیتوان گرفت ولی جلوی مایلی کهن را میشود گرفت

      • بدون نام

        شما همون مایلی کهن به دردتون میخوره که برای بردن عربستان تو تهران به گریه بیفتید . متحجرها

    • مهدی

      شما خبرنگارها همین مربی رو میخواید
      چرا شما یک با مصاحبه این دلال رو تحریم نمی کنید
      یا برید داخل سالن وقتی اومد نشست شما خارج از سالن بشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از قدیم در ایران: خر چه داند قیمت نقل و نبات

      • تاجی

        مستر کیروش عزیز. ازت ممنونیم بخاطر این سالها. متاسفم که مشتی بیسواد وحسود بدنبال زمین زدنتان هستن. متاسفم که یادمون رفته تو همین آزادی به عربستان و بحرین قطر میباختیم و با نذر و نیاز صعود میکردیم. تو به تیم ملی ما شخصیت دادی .

    • بدون نام

      برید گم شید بابا ول کنید تیم ملی رو یه ماه دیگه جام ملت ها تموم میشه کیروش هم بساطش جمع میکنه شما میدونید وتیم ملی وبحرین وعمان امثالهم بابا ابرو مملکت رو شما بردین چرا این قدر رو اعصاب اینا راه میرید که کنترلشون از دست بدن بابا بذارین این چند ماه هم به خوبی تموم بشه والله ما ایرانی ها لایق کار خوب وافراد خوب نیستیم همین آدم های بی سواد رو باید به تیم ملی قالب کنید وراحت بشینید مملکت رو نابود کردین هیچ آدم درست حسابی از ترس شما ارازل واوباش تو ورزش این مملکت پیدا نمیشه .... همه چی رو واسه خودتون واطرافیان تون میخواین

      پاسخ ها

      • علی

        دمت گرم واقعا درست گفتی

      • بدون نام

        گمشوبینیم بابا

      • هیس

        دمت گرم

      • بدون نام

        آفرین برشما که حقیقتو گفتی

      • بدون نام

        دمت گرم....واقعا نوع ادبیات خبرنگارامون نشون میده یه عده نون به نرخ روز باشگاهی هستن...تازه نوشته منتظریم بری عجیب...مثلا چه مربی بزرگی نشوندن اونجا که نمیتونه کارکنه منتظرن این بره

      • Amiriranmanesh

        اره دمت گرم کاملا درست میگی اینا یادشون رفته تا قبل امدن کی روش آرزو بود رفتن به جام جهانی به راحتی به بحرین و کشورای کوچک حاشیه خلیخ فارس میباختیم حالا که تیم ملی داره خوب نتیجه میگیره تو فکر آوردن برانکو هستن

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      خاک بر سر این فدراسیون خائن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر لنگ سوراخ

    • بدون نام

      کیروش رو پرتش کنید بیرون...

    • بدون نام

      ببینم آقای عادل خان فردوسی پور دیگه چشم ها کور شدش آخر میخواد ببینه یا همچنان کیروش رو معصومه میدونه.خدایا تا الان این همه تو کشور خودم تحقیر نشدم یه خارجی که میلیاردی از بیت المال ما میخوره هر کاری دوس داره انجام میده.

      پاسخ ها

      • مسی

        چطور میگی تا حالا این قدر تحقیر نشدی یعنی این از برجام و fatf روحانی که تهرانیا گذاشتنش رییس جمهور بدتره.

    • بدون نام

      کار خوبی میکنند رسانهای ایرانی جز دروغ پردازی،حاشیه سازی کار دیگری بلد نیستند و در اصل سالهای سال است که رسانهای داخلی از ذات اصلی خود که کشف حقیقت وشفافسازی می باشد دور شده اند وگاه با یک نهار ویا شام خودشان را می فروشندتا حقایق را پنهان ویا طور دیگری بیان کنند اگر رسانه درستی داشتیم مطمئنا شاهدکاهش تخلفات در جامعه بودیم.رسانه های ما واقعا مشکل دارند.و وابسته به این،ان ویا جناح خاصی شده اند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک برس بی غیرت وشرفت بخدا کسی که یک کم غیرت داشته باشد قهرمانی جهان باکیروش دارودسته نالایق به آرزنی ارزش ندارد وقتی به ایرانی توهین بشه

      • هیس

        عالی

      • مسی

        ببخشید یعنی چی قهرمانی جهان ارزش نداره اگه به یه ایرانی توهین بشه.ایرانی اگه صلاح کشورش واسش بی اهمیت بود یا وابسته به یک باند و جناح بود یا دشمنیه شخصی داشت و آدم درستی نبود ما به خاطرش بی خیال قهرمانی بشیم چون تو ایران به دنیا اومده این چه حرفیه.

    • بدون نام

      فردوسی پور کی اجازه اخراج کیروش رو میدی دیگه تاج منتظر دستور شماست

    • موسوی

      کی روش و دستیارانش ما ایرانی ها را به چشم جهان سومی و اگه افراط نکنم به چشم ارباب و رعیت نگاه میکن.قول میدم بعد از بازی آسیایی و عدم نتیجه گیری (که مطمئنم)در مصاحبه های بعد از اون آنقدر ما ایرانیها را خوار خفیف کنه!!!آقای تاج رک و غیرت ایرانی نداری ،شاید هم آرامی نیستی!!!! که اینهمه خفت و خواری را تحمل میکنی!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط برانکو گیج،

    • بدون نام

      بگو پرسپو لیسیهای عقده ای مگه این همه فحش ناموس بهشون ندادند؟ عوض تشکر از زحماتشون گربه صفتها از سوختن باختشون و اون بازیهای رفت و برگشت که ابروی ایران و برد فحش به همه میدو یه مشت روانی

      پاسخ ها

      • Me

        خخخخخ تو ک بیشتر میسوزی بخدا......وضعت خرابه یه سر تا روانشناس برو جیگگگگررررررر

      • بدون نام

        آقای کیرش برای تو کجایی بهتر ایران هست خیلی شورش درآوردن

      • بدون نام

        خفه شو کیسه کش بی شرف تو کی هستی راجع به پرسپولیس نظر میدی مدیریت این سایتم کیسه کشه آشغال

      • بدون نام

        آقای بی نام اگر تو کمی شعور داشتی از ابرو ریزی صحبت نمی کردی شش تایی پرسپولیس ابرو برو با دست خالی یا شما یک هشتم حذف شدی تو این ۴تایی میخوری شرف نداری وجدانم نداری قضاوت نکن

    • بدون نام

      برانکو چقدر بمال داره

    • بدون نام

      این برانکو همیشه جام واگذار میکنه
      دریغ از بردن

      هم تیم ملی ایران

      هم پرسپولیس

    • بدون نام

      چیه چون به شما چلوکباب نمیده شده بد..بسه بابا خجالت بکشین قلم وکاغذ دست چه آدمایی افتاده خدایی وجدان ندارین شما خبرنگارا ....چاپ کن نکنی توهم چلوکباب خوربرانکویی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. در ایران یک واقعیت است که: دیگی که برای ما نجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه

    • بدون نام

      لنگیا و برترینهای لنگی باز حمله کردن به تیم ملی عرق ملی لنگیا در همین حده اگه کسی حمایتشون نکنه میگن عرق ملی نداره بعد خودشون این بی غیرتی ملی خودشونو نمیبین
      لنگ بی غیرت

    • شفیع

      خبرنگاران هم شورشودراوردن دیگه این همه سوال حاشیه ای پرسپولیس باخت تمام شد دیگه حالابجای حمایت ازتیم ملی هی حاشیه حالا بعد این همه مدت حق باکیروشه

    • صمد

      چرا ناراحتین کی روش میبینه تاج بی عرضه هست برانکو از اونور واسش شاخ و شونه میکشه این میبینه فدراسیون حرفی نزد خودش دست بکار میشه انشالله بازی بعد خود تاج رو تو صورتش تف هم میندازه اونم که مبگه مهم نیست فقط من تو ریاست باشم و پول بگیرم بقیش فدایه سرتون

      پاسخ ها

      • مسی

        کلاً نظام ایران یه ضعف همیشگی داشته و داره اونم اینه که هیچوقت نتونسته جریانات پرطرفدار و مردمی رو خوب مدیریت کنه.مشکل اصلی اینه که هم پرسپولیس هم تیم ملی خیلی پرطرفدار هستن و هوادار مشترک هم کم ندارن ولی فدارسیون حواسش به این معضل نبود تا از اول بین مربیان این دو تیم یه رابطه دوستانه برقرار کنه دشمنان داخلی و همیشگی فوتبال تو ایران هم خوب از این قضیه سواستفاده کردن همه اینا تقصیر بی مدیریتی فدراسیون و وزارت ورزشه.

    • بدون نام

      این کی روش کیه که انقد پررو شده خاک تو سر فدراسیون

    • MEHDI.S

      این مطالب همشون عوام فریبیه ومی خوان تیم ملی رو زمین بزنن ،برانکو رو خوب جلوه بدن،روزی که کی روش از تیم ملی بره بعدش عوام متوجه میشن چه جواهری رو ازدست دادن .

    • بهنام

      خب بابت این برد کیروش چقدر پاداش میگیره؟؟؟خوب بخاطر ندترم ولی طبق قرارداد کیروش بابت هر بازی وبرد بازی های تدارکاتی 12000هزار دلار پاداش میگیره الا برکت الله....خب معلومه گردن کشی هم میکنه معلومه بی حرمتی هم میکنه اگه همون زمان که ب استیلی توهین کرد چاک دهنشو جر داده بودن علی دایی و امروزهم دستیارش بخودشون اجازه نمیدادن دست روی خبرنگار بلند کنن.و الفاظ رکیک بکار ببرن .تا به امروز ندیدم برانکو کوچکترین بی ادبی . وبی حرمتی چه در مورد خبرنگاران وبازیکنان ومربیان انجام داده باشه .اقای تاج اقای رییس فدراسیون بازی تدارکاتی با ترینیداد رو که بسیار کسل اور و خسته کننده بود و هیچ بار فنی نداشت بردید اما اخلاق و ادب رو از طرف سرمربیو دستیارانش به شکل فجیعی باختید..لطفا سیب زمینی نباشید .چرا رگ غیرتتان ب خواب رفته .چرا هیچ واکنشی نشان نمیدهید مگر قرار است کیروش رییس جمهور ایران بشه که دست پناه چراغ نگه داشتید .حاشا ب غیرتتان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو ..الی ماشاالله

      • مسی

        تو که خیلی از حیف و میل پولای گنده بدت میاد کیروش هم از نظر مقدار پول هم از نظر اینکه داره قانونی پول میگیره و همه از مبلغش خبر دارن نفر آخر لیست سوال و جواب باید باشه اونایی باید جواب بدن که هیچ کاری نمیکنن ولی روزانه به اندازه حقوق یک سال کیروش درآمد دارن اونم از راه دزدی بیت المال و نه حقوق ثبت شده و دارای قرارداد هاپولی میکنن اگه میخوای هوچی گری راه بندازی سر اون جریانها باید داد زد نه کیروش و امثال او.

      • بدون نام

        ممنون هموطن تعطیل

    • ناشناس

      من نمی دونم عده ای با کدام منطق می گویند کی روش به تیم ملی خدمت کرده؟ آخه رفتن به جام جهانی با همگروه کره و ازبکستان افول کرده کار سختی است؟ آیا دفاع اتوبوسی و گرفتن مساوی و بردن تیم های رده ی اخری فیفا هنر است؟ کی روش یک دلال حرفه ای است که با حمایت مافیای فوتبال ایران و مافیای رسانه ای ایران به فوتبال ما چسبید و حالا خوب خورده دنبال بهانه است برود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنتو خودت هم نمیدونی چی میگی برو بابا بی سواد هنوز فرق جام جهانی با دو گل کوچیک و نمیدونه نظر میده

      • مسی

        انگار هوس کردی دوباره هر ۲۰سال یه بار رنگ جام جهانی رو ببینی داداش.یا می خوای دوباره کیسه گل کره و ژاپن و عربستان بشی یا اینکه باز می خوای با بردن بنگلادش و هند و عمان و کویت و بحرین جشن بگیری.

      • بدون نام

        راس میگی قبلا با آلمان و فرانسه همگروه بودیم و چندین سال بود نمیرفتیم به جام جهانی یا شانسی میرفتیم

    • میلاد

      از ماست که بر ماست

      پاسخ ها

      • مسی

        از ماست که بر دوغ

    • بدون نام

      مرگ بر مافیای لنگی ودرود بر کیروش کبیر درد وبلاش تو سر هرچی لنگی بی عار باند باز ورانت خور

      پاسخ ها

      • بينام

        خاك تو سرت كه دلال موزامبيكى واست كبيره
        درد و بلاى پرسپوليسى ها تو سر استقلال و كيروش و الوات طرفدار استقلال

    • بدون نام

      لیاقت ایران امثال قطبی برانکو علی دایی با برد ویتنام بالا پایین بپریم کی روش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب اوناویتنام روبردن اینام ترینیدادروپس اینهاهم کارشاقی نکردن
        اوناتوجام جهانی امریکاروبردن اینام مراکش روپس باهم مساوی هستن بااین تفاوت که اوناباکمترین امکانات قهرمان بازیهای آسیایی شدن امااینهاباحرفه ای ترین امکانات هنوزهیچ جامی نگرفتن

      • مسی

        حرفه ای ترین امکانات!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        ببخشید ایران نسبت به حریفای خودش تو آسیا حرفه ای ترین امکانات رو داره؟؟؟
        کل بودجه یه سال تیم ملی به اندازه یه اردو یک هفته ای اونا هم نمیشه.چی میگی تو.

    • کارشناس خبر نگارى مطلع

      چقدر پول گرفتيدکه اين مربى رو خراب کنيد

    • بدون نام

      دیگه دوران کیروش سر اومده! خدانگهدار جناب مربی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه

      • مسی

        به همین خیال باش جناب بی نام.

    • shitan

      فقط کیروش نظر هیچی مهم نیست حرف چرت هم به درد خودتون می خوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف چرت جدوآبادته

    • افشين

      هرمربي يك روشي داره بالاخره ب اكه كارنامه اش موفق هست وميخواهيدش بايد نازش را هم كشيد همه جا همينه ،حالا ايران بي قانونه تقصير مربي خارجي نيست كه نازش بيشتره اين مشكل سيستم مديريتي ماست

    • shaitan

      جمع کنید لنگی ها فقط فسادید شما همه دست پرسپولیس رو گرفتن خاکبرسرتون

    • شهرام

      بسیار خوشحالم . کسانی که از کیروش و کیروشی پور دفاع میکردن حالا ازشون کتک خوردن . بسیار خرسندم و خوشحال . دارم کیف میکنم . ای اونایی که کتک خوردین نوش جونتون تا شما باشین خلاف جهت رودخانه شنا نکنین . و ای اونایی که کتک هنوز نخوردین ، حالا وقتشه که توبه کنید و کنار مردم باشین و کیروشیان رو بازخواستش کنین . این سزای اجنبی پرستیه . یکی نیست بگه آقای مارکار !!!!!!! شما تلافی کدوم عقده هاتو از خبرنگارها میگیری ؟ . اگه اکن دستیار بی ادب حمله میکنه تو باید اوضاع رو کنترل کنی نه اینکه تو هم حمله کنی . جناب مارکار .... رئیست بزودی رفتنیه و تو هم برمیگردی به همونجایی که بودی چون با اوضاع ظاهرت فقط توی تیم میتونستی جا داشته باشی و بعد از رفتنش بعید میدونم اصلا کسی جوابتو بده چه برسه به مربیگری . جناب مارکار .... بسه دیگه . اگر توی کله آدم مغزی باشه همین دو جمله بسه .

      پاسخ ها

      • مسی

        خلاف جهت رودخانه؟؟!!
        ببخشید که هوادارای کیروش تو بدترین روزا هم همیشه بیشتره مخالفان بودن.تازه بیشتره مخالفان کیروش یکی حامیان بعضی از مربیان سرشناس داخلی که کیروش جا رو واسشون تنگ کرده و اجازه نمیده دلالی کنن هستن یه عده زیادیشون هم برانکویی هستن یه تعدادیشون هم تو فدراسیون و وزارت ورزش که اونم باز به خاطر محکم بودن کیروش و اجازه دخالت ندادن به روال گذشته و تحمیل بازیکن به تیم ملی بوده

    • بدون نام

      پول مفت آدم رو وحشی میکنه

    • بدون نام

      کشورو دو دستی تقدیم آقای کیروش بدید شاید یه جام بیاره. بابا چه با کیروش چه بی کیروش فوتبال ما 20 درصد بالا پایین داره. تیمای پایه رو دریابید. وضعیت تیمای پایه ومدیریتشون وامکاناتشون اسف باره. حالا تو بیا سرمربی واسه تیم ملی بزرگسالان بیار که چی چند سال دیگه همین آشو وهمین کاسست

      پاسخ ها

      • مسی

        چه، آقارو چشم بسته غیب گفت خوب اینو که همه میدونن واسه همینه که میگیم کیروش بمونه چون آقایون که هبچوقت تحت هیچ شرایطی واسه فوتبال اصولی خرج نمیکنن پس بزار لااقل یه مربی داشته باشیم و اِلّا پول همین رو هم به جیب مبارک میزنن یه لیوان سَن کوئیک هم روش.

    • علی طزرجی

      این خبر نگارهای پرسپولیسی حقشونه جونم کیروش

    • فرید

      حقشه خبرنگار بی غیرت.. هرچی گفته راست گفته چون نتونستی بزنی تو دهنش

    • بدون نام

      این مردک دلال رو باید با تیپا از ایران انداخت بیرون بعدش هم تاج و دارو دسته

      پاسخ ها

      • مسی

        حالا چرا با تیبا،مگه با ماشین دیگه ای نمیشه بره مثلا سمند.

    • بدون نام

      اگر این کار توسط یک مربی ایرانی انجام شده بود همین کاربرها چقدر فحش نثارش میکردن و از فرهنگ پایینش میگفتن! ولی چون خارجی بوده انتقادات هم منصفانه! چرا انقدر اجنبی پرست هستیم!؟ به شخصه مشکلی با اجنبی ها ندارم ولی از دوگانگی برخوردها در تعجبم!

      پاسخ ها

      • مسی

        یعنی اگه برانکو این کارو میکرد طرف خبرنگار رو مردم میگرفتن.

    • رضائی

      خود کرده را تدبیر نیست متأسفانه

    • کمال

      وقتی یک دلال موزابیکی رو می کنن همه کاره این اتفاق می وفته این کار رو یه مربی ایرانی می کرد سرش رو می بریدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خبرنگارکتک وفحش حقشونه
        یادتون میادچندوقت پیش کیروش ومک درموت به استیلی توهین کردن همین خبرنگارهاچه به به وچه چهی واسش میکردن پس خوب شد

      • مسی

        حالا اسم بردن از ملیت طرف این وسط چه ربطی به موضوع پیامی که گذاشتی داره مگه موزامبیکی انسان نیست.

    • جبار افروزه

      میشه لطفا داییه مهربانتر از مادر نشید ما خبرهای تیم ملی را دریافت میکنیم شما زحمت نکشید برای یک بار هم که شده حاشیه درست نکنید سیلی هم نخورید اقا از طلا بودن پشیمان گشته ایم
      مرحمت فرموده مارا مس کنید
      بزارید تیم ملی کار خودش رابکنه

    • وحید

      فدراسیون و تاج بی عرضه ان.
      کی روش هم یکی دوتا تساوی با دفاع اتوبوسی تو جام جهانی و شکست دادن تیمهای ضعیف فکر کرده کی شده

      پاسخ ها

      • مسی

        واسه همینه که میگن غربیها تو درک کردن موقعیت و موضوع از ما خیلی جلوترن.عمراً یه اروپایی دو ماه مونده به جام ملتها یه همچین حاشیه ای واسه تیم ملی شون درست کنن.هر بلایی هم می خوان سر طرف بیارن دو ماه دندون رو جیگر میزارن چون دارن پول میدن و نتیجه میخوان و بهانه دست طرف نمیدن.

    • مرتضی

      یکم از برانکو یاد بگیره البته اگه غرورش بزاره!!!!

      پاسخ ها

      • مسی

        از برانکو چی یاد بگیره؟
        بی عرضگی سر انتقال دوباره طارمی به تیم و محروم شدن از خرید بازیکن و بدبخت شدن تیم.

    • بدون نام

      مربی تیم ملی تاالان اینقدر منفور بین مردم نداشتیم البته کیسه کشا قبولش دارن وشوفر میره توبازی دوستانه که تماشاچیا بشن دوهزار نفر.فقط برانکو

      پاسخ ها

      • مسی

        اگه منظورت از طرفدار بعضی از پرسپولیسی های تندرو و سن پایین و بی منطق و الکی متعصب باشه آره بین اونا خیلی منفوره البته نه از روز اول از وقتی که با برانکو مشکل پیدا کرد.

    • بدون نام

      چقدر رسانه خبری مسخره و مضحکی هستین لااقل انقدر تابلو از تیم قرمز پوش حمایت نکنید لجن پراکنی تا چه حد

    • m

      از همه چیز مهمتر تیم ملیه من خودم استقلالی هستم اما تیم ملی اولین تیم من هست و بعد استقلال عاشق تیم ملیم اون غیرت و تعصبی که کیروش به تیم ملی داره
      که بیشتر از تعصب برانکوو به تیم ملی خودشه
      درسته بغضی کارایه کیروش خوب نیست اما از نظر فنی و هوش و تعصب هیچ کس بالا دستش بلند نشده

    • ali Katrina

      دارند این بازی‌هارو در میارند که ناکامی تیم ملی رو گردن این و اون بندازن، تا برانکو عقب میکشه و شفر به ورزشگاه میاد و نمیتونه کاسه کوزه‌ها و سر اونا بشکنه، این روش جدید رو پیش گرفته

    • بدون نام

      اره خب باید اینجور کنه.چون همه کاره فدراسیون فوتبال کیروش هست دیگه.تمامی تصمیمات رو خودش میگیره

    • بدون نام

      سلام هیچ اشکالی نداره هرکی ناراحته.یه قدم بره جلو هر کی راضیه یه قدم بره عقب

    • طغرل

      این آقای ب اصطلاح خبرنگار پژمان راهبر...
      سکوت کنه از همه چیز بهتر...
      وقتی توی این مملکت بقیه تیمها رو ول میکنند ب امان خدا
      بخاطر ی تیم دیگه بهتر از این نمیشه...
      سر مربی و دستیارانش هم از این موضوع ناراحتند...
      خیلی جالب که طرفداران تیم حکومتی چه خبرنهاران و بقیه طلبکار هم هستند.

    • عف

      کیروش میدونه جام ملتها نمیتونه کاری کنی دنبال کولی بازیه که ول کنه بره

    • بدون نام

      خدایا چرا کشور ما جز عجیبترین ها شده اصلا مث یه کشوری میمونیم که تازه ظهور کرده

    • رضایی

      رسانه ها که دست شما خبرنگاراست، هر چی دلتون میخواد مینویسید، باید دید خبرنگار چی گفته و صحبتهای دستیار کیروشم پرسید، کی روش حق آدمای احمق این فوتبالو میده، نوش جونش، دمش گرم

    • بدون نام

      ببینم آقای عادل خان فردوسی پور دیگه چشم ها کور شدش آخر میخواد ببینه یا همچنان کیروش رو معصومه میدونه.خدایا تا الان این همه تو کشور خودم تحقیر نشدم یه خارجی که میلیاردی از بیت المال ما میخوره هر کاری دوس داره انجام میده.

    • بدون نام

      کیروش کثیف

    • ژاله

      واقعا این بازی برای چی بوده ؟! کی روش مربی حاشیه سازو بی تاکتیک چه انتظاری میشه داشت ازش یعنی ما نمیشه یه مربی از همه دنیا پیدا کنیم؟!

      پاسخ ها

      • امیر حسین مرادی

        واقعا تیم ملی خوب بازی کرد کیروش هم مربی خوبی است

      • بدون نام

        اگه کفاشیان بی لیاقت با اون قرارداد فاجعه بار با دلال موزامبیک نبود کیروش و دسیارهای تو خیابونای موزامبیک تو سطلهای زباله دنباله غذا میگشتن

      • بدون نام

        اقا این صحبت ها چیه وقتی به آرژانتین میباختیم میومدیم بیرون قر میدادیم اون موقع کیروش خوب خوب وقتی هر غلطی میکرد همین مردم میگفتن نه این داره نتیجه میگیره پس حقشه هرکاری بخواد بکنه نباید الانم بیاید اعتراض کنید ...

      • خاشقچی

        کیروش و دستیاراش خیلی غلط کردن به ایرانی جماعت بی احترامی کنن

      • بدون نام

        حمله لنگیها علیه تیم ملی و کیروش نه همه علیه کیروش و تیم ملی فقط لنگیا علیهش هستن

      • @@@@@@@@

        کی روش اگر به درد بخور بود کشور خودش میماند.
        قبل از استخدام کی روش باید توسط تیم پزشکی چک میشد چون از نظر روان شناسان او در وضعیتی خطر ناک است

    • محمدحسن میرزاده یزدی

      پرسپولیس و تمام دنیا -

      پاسخ ها

      • shaitan

        لنگی

    • تاج

      این دیگه خیلی از اونورش گرفته!!!!! اطفا به گوشش برسونید که مردم ایران مانند مسئولین بی عرضه و بی بخار نیستند. لطفا مواظب حرکات و جملاتی که به زبان میاری باش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا وقتی امثال کیروش و طارمی تو تیم ملی هستن همینه حالا اون کیروش خارجیه میاد پولشو میگیره هیچ غلطی ام نمیکنه ولی این بازیکنا برا چی انقد بی غیرت هستن.این همه پول میگیرن از باشگاه هاشون بعد دوباره دنبال پول و پاداش تیم ملی ام هستن.چقد پررو ان اینا

      • بدون نام

        این کیروش... با اون دستیار کثیفش رو سریعا اخراج کنید اقای تاج چه غلطی میکنی اون از باز نشست شدنت که با زور فیفا وای اف سی موندی این از تیم ملیت که به مربی دوزاریش عطای کاپیتولاسیون بخشیدی واقعا شرم اوره بابا کسی تو این مملکت .. نیست جلو این ..رو بگیره

    • امیر مسعود

      پرسپولیس در صدد تضعیف تیم ملیه ، داستان چیه؟
      تنها مربی که حداقل به تیم ملی شخصیت داده کیروشه

    • محمد

      کیروش تنها این چه تیتریه یذره غیرت برا ادم بد نی ها تو کشور خودت بزنن تو دهنت این همون قرارداد کاپیتولاسیونه انقلاب کردیم به اینجا برسیم؟

    • بدون نام

      هم‌برترینهاسابقش‌مشخصه‌وهم‌راهبر ودارودستش.خرخودتونید‌مردم‌بدبخت‌ودهن‌بین‌رومقابل‌‌کیروش‌قرارندید.ننگ‌برنیرنگهای‌رنگارنگتون.

    • مرتضی60

      من یکی از طرفدارهای و حامیهای پروپا قرص کی روش بودگ.ولی بعد از جام جهانی و کارهایی که کرد له نظرم بهتره زودتر عوضش کنن.حتی قبل از جام ملتها.چون کاملا مشخصه این تیم با این رویه نتیجه نمبگیره.
      البته این رو هم اضافه کنم که رفتار کیروش کاملا معلوله رفتار اقایان فدراسیونی با اونه.اگر کسی یکبار اشتباهی کردو باهاش برخوردنشدمشخصه که دوباره تکرار میکنه.

    • علی

      ایول کیروش میدونه ک همه مسئولین ب قاب ... نمیرزن

    • بدون نام

      دیگه وقتش شده که این مربی هتاک و مغرور (کی رش) گورش رو از فوتبال ایران گم کنه این یارو چه گلی به سر فوتبالمون زده که این رفتارهای زشت خودش و کمکهاش رو فدراسیون تحمل می‌کنه وقاحت و توهین به ملت ایران و ایرانی هم حدی داره مگه این یارو کیه از کجا اومده

    • ستایش

      فعلا که کیروش تونسته ایرانو به این موقعیت بالا برسونه.درسته خیلی حاشیه داره ولی خب فعلا که بهترین مربی تیم ملی تا الان بوده.

    • پرسپولیس افتخار دنیا

      هزارنفرم پرسپولیس بودند؟ بابا دمتان گرم

    • محمود

      سئوال حاشیه ای راجب شرسپولیس بوده باید هم کتک میخورد دمش گرم کروز کیروش از هر ایرانی ایرانی تره تیم ملی از هر چیزی براش مهمتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدمهای بی غیرت که به مملکتشون وحتی ناموسشون تعصب ندارن فکرمیکنن کیروش ازهرایرانی ایرانی تره غافل ازاینکه ایران قهرمان پروره قهرمانهایی مثل همت ها فهمیده ها ومحسن حججی هااین حرف که کیروش ازهرایرانی ایرانی تره توهین آشکاربه خانواده شهداست

    • ارتش سرخ

      آغا، خبر نگارای عزیزمون باید کیروش رو تحریم کنن، به هیچ وج نباید برن واسه خبر حتی اگه قهرمان آسیا هم شدیم؛ نباید از کیروش حمایت کنیم؛ یا خبر نگارا واسه خبر پیش کیروش برن،،،، لطفا کیروش رو تحریم کنید؛

      پاسخ ها

      • بينام

        اخه اين باشگاه دستمالچى استقلال با طرفداراش و خبر نگاراش و اون مربى دو دوزه بازش مگه از كى روش دست ميكشن ووقتى چشمى توسط كى روش بهترين دفاع وسط ايران تو ده سال اخير حساب ميشه ببين وضع از چه قراره

    • ایران

      خداشاهده من بودم همون دیشب هم کی روش دلال و هم اون دستیار الدنگشو با تیپا اخراج میکردم پولشم پرت میکردم تو صورتشون

    • بدون نام

      حسادت تمام وجود بعضی ها رو گرفته نمی توانید موفقیت دیگران رو ببینید زندباد کیروش زنده باد تاج ممنون از زحمات شما این ثیم هم ثیم خوبی بود هرگز تیم ملی به این خوبی نداشتیم

    • بدون نام

      چرت و پرت نگید پرسپولیس و خبرنگاراش حقشون همچین برخوردیست، راستی چرا کمیته انضباطی به تخلفات بازی پرسپولیس و سایپا رسیدگی نمیکنه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اصلا کی‌روش کیه بزرگش کردین باید مثل آشغال بادستمال بگیریش از ایران پرتش کنید بیرون.آدم بی شعور و بی شخصیت.

    • هیس

      ببخشید چرا وقتی برانکو فدراسیونو با لفظ سیرک اسم بردن ساکت موندین؟ حالا چی شده به‌ خبرناهارا برخورد؟ اگر مرد بودین اون موقعه هم اعتراض میکردین امثال راهبر
      چرا وقتی برانکو بازی بدرقه تیم ملی نرفت ورزشگاه ساکت بودین؟؟؟؟؟ حالا یه خبرنهاار لنگی رفته سوال بی مورد یر مورد از ایشون بپرسن اینجوری شد مرد شدین؟؟؟؟ هرچند میدونم شما هم این نظرو پخش نمیکنی خبرنگار باشیم خبرناهار نباشیم

    • بدون نام

      تیم رو بدین برانکو بریم جام ملتها بهتره از کی روش. حداقل سوم میشیم

    • علی حسینی

      اقای کیروش دمش گرم قبل از کیروش ماتیم نداشتیم بایدقدردان زحمات اوباشیم ماایرانیا متاسفانه هیچ وقت شکر نعمت نمیکنیم بع همین خاطر همیشه گرفتاریم خاک توسرتمامی دشمنان بی فرهنگ کیروش کیروش زنده باد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک دوعالم تو فرق سرت

    • بدون نام

      آقای فردوسی پور بالاخره اجازه داریم از عالیجناب کیروش انتقاد کنیم لطفا!

    • ahmad

      این اقا فک کرده کیه ، خوش خیاله اون کسی که فکر میکنه این دلالا می تونن ایران رو قهرمان اسیا کنن همینجا به خوانندگان این مطلب این قول رو میدم که ایران تو یک چهارم به هرکدوم از تیمای کره ژاپن استرالیا حتی عربستان بخوره حذف میشه قهرمانی که هیچی به نیمه نهایی نمیرسه این اقا یه دلاله که از تیمای درجه سه دنیا پول میگیره و باهاشون بازی میکنه بعد یه پاداش هم از فدراسیون بی عرضه ما میگیره ، ترنسفر بازیکنای استقلال و پرسپولیس و همینطور ضعیف کردن این تیما تو اسیاس همانطور که در مورد استقلال موفق بود ولی در مورد پرسپولیس با وجود برانکو شکست خورد و پرسپولیس به فینال رسید ، این دلاله می خواست با ناکامی تیمای باشگاهیمون ، ناکامی احتمالی که چه عرض کنم صدرصد خودش تو جام ملت ها رو توجیه کنه و حالا بعد از شکست اون نقشه اش ، این حاشیه سازی ها رو به راه انداخته که بتونه بهونه واسه ناکامیش داشته باشه من به عنوان یک هوادار فوتبال نتایج تیم ملی کیروش تو جام ملت ها واسم هیچ ارزشی نداره و اصلا بازی های ایران ببخشید تیم کیروش رو دنبال نخواهم کرد ، به امید روزی که حقایق اشکار بشه

    • علیرضا

      چرا یک طرفه قضاوت میکنید وقتی خبرنگار حرف مفت زده باید چیکارش کرد نگاهش کرد. خوب کاری کرده دمش گرم یکی باید جلوی این رسانه بی در پیکر بگیره

    • کیوان

      مافیای فساد دنبال حذف کیروشه

    • rira

      لیاقت وزارت ورزش همین مرد موازبیکیه دلاله. ولی حق ملت این نیست. ما این جام ملتهارو فدا میکنیم و منتظر ننگ کیروش میمونیم که حتی 1درصد هم خدایی ناکرده قهرمان بشه که همون 1درصدم زیاده، و همینطور ملی پوشای پوشالیمون که میدوند با کی کار میکنن و همراهشن و چه دوستانی که رفتن از تیم ملی و بازگ سکوت کردن، اینا همشون خائنن. توهین به یه ایرانی اصلا باور پذیر نیست اونم از طرف یه آدمی که معلوم نیست کجایی هست بلاخره

    • بدون نام

      بابا ما این سرمربی رو نخواهیم به کی بکیم این تیم های که بازی تدارکاتی می گزاره که تیم دسته یکی ما هم شکستش میدن مردم رو گول میزنی امکان داره ریس فدراسیون رو گول بزنی ما مردم گول نمی خوریم این هم پول بهت میدهند یک مربی مثل برانکو از تو بهتر نتیجه میگیره ..

    • بدون نام

      باج دادان به ادم بیشعورهمینه ملکت صاحب نداره باالدنگی این
      ...ازمملکت مابندازه بیرون

    • کامبیز

      خبر نهاران باید دین خودشان را ادا کنند کوفت بخورند وکاردبخوره به شکم شان پول مفت هم می چسبه

    • Asad

      وقتی رئیس فیفا می تواند با یک چشم غوره رئیس فدراسیون فوتبال آقای تاج را ابقا کند آن هم در حالیکه قانون منع بکارگیری بازشسته ها همین دیروز تصویب شده است نتیجه اش می شود آقای کیروش

    • رضا

      کشورسیب زمینی های بی رگ ...

    • بدون نام

      رفتار کیروش را با برانکو مقایسه کنید و نمود آن را در میزان حمایت از دو تیم

    • موجی

      کیروش یک لمپن به تمام معناست

    • حسن

      مافیای فوتبال همیشه قبل هر تورنمنت مثل وداعش عمل میکنند درود بر تیم ملی با کیروش مرگ بر مافیای فوتبال

      پاسخ ها

      • علیرضا

        شما استقلالی ها تا ابد یک عقده در دلتان هست ان هم ششتایی ششتایی . اصلا کی روش . .به نظرم جز بی فرهنگ ترین مربیان جهان است . اما چون سیاسیون در راس فدراسیون هستند و دنبال بهره برداری سیاسی هستند این اقای بی ادب را نگه داشتند

      • علیرضا

        شما استقلالی ها تا ابد یک عقده در دلتان هست ان هم ششتایی ششتایی . اصلا کی روش . .به نظرم جز بی فرهنگ ترین مربیان جهان است . اما چون سیاسیون در راس فدراسیون هستند و دنبال بهره برداری سیاسی هستند این اقای بی ادب را نگه داشتند

    • بدون نام

      تاحالا سابقه نداشته تو ایران سر مربی اینقدر منفور مردم باشه ازلحاظ اخلاقی یکی نبوده این دلقک سیرک و با نوچه های احمقشو روشن کنه اینجا سرزمین کوروش هست آقای بی اخلاق کی روش

    • بدون نام

      نظر منو چرا نمیزنید؟هستن سایتهای خبری دیگه راحت تایید میکنند بزارید با برترینها بمونیم خرابش نکنید لطفا

    • طلایه داررر

      روزهای بی کروش رو هم مبینین،دوباره به روزهای خفت خوردن از تیمهای عربی و .. برمیگردین و اونوقت متوجه میشین ملت عزیز"
      دلال ها و اونهایی که نونشون از تیم ملی آجر شده خوب تونستن علیه کروش همه رو متحد کنن ولی یادتون باشه بعد از برانکو چه بلایی سر تیم ملی اومد،انموقع هم همینجوری علیه ش هجمه گرفتن و باعث شدن از فرودگاه فرار کنه"تا سالها تیم ملی بدبخت بود،
      بعد از رفتن کیروش که بهترین مربی دوران تیم ملی با بیشترین سابقه حضور رو داشت،رو خواهد دید بیچاره های دهن بین

    • بدون نام

      کیسه کشا بهتره ساکت باشن و گرنه صبرمان سر میاد و اونارا پرت میکنیم تو دریا تا خوب اب دریا بخورن و حداقل ۲۰ تا۳۰ میلیون طرفدار بیشتر داریم پس بهتره زیادی کل کل نکنن چون صبره داره لبریز میشه و تیم ملی پیشکش اونا

    • بدون نام

      درود بر کیروش درود بر استقلال و مربی استقلال,این پرسپولیس حقش بود که قهرمان نشد

    • پرسپولیسیم

      بره گمشه هم کیسه کشها هم کیروش بی مصرف بی سواد زبون نفهم

    • پرسپولیسیم

      تیم ملی افتاده به دست کیسه کشها ویه ادم بی مصرف بی سواد ابروی ایرانو بردن برید بمیرید

    • علی

      واقعا این به ظاهر خبرنگارها که با یه شام خودشونو میفروشن و خودشونم استاد دلالی هستن دارن به کیروش ایراد میگیرن؟ اینا لیاقتشون همون مایلی کهن و امثال اونه که نه دانشی دارن نه هیچ پیشرفتی واسه تیم ملی داشتن

    • شمالی

      بدانید واگاه باشید مردم ایران همین کیروش بود که توقع ما ملتو بالا بر وانتضار پیروزی در مقابل پرتغال و اسپانیا و داشتیم بدی ما ایرانی ها اینه در تمام امور بی دلیل و بی اگاهی نظر میدیم وفضولیم واین فضولی ما هست که همش عقبیم ، با کیروش تا جام ملت های اسیا

    • مجید

      تمام مشکلات ورزش کشورما ازباند وباندبازی به خصوص باندبازی خبرنگارها است هرچندخبرنگارطرفداریک تیم هستن وعقده ها شونواینجورخالی میکنن ازجایی که میخواین خبرتهیه کنید تهیه کنید واین همه دروغ نگین به مردم

    • بهنام

      میگم کیسه ها دکل کم اوردن حالا دارن از دکل کیروش میزنن بالا ..مواظب ماتهتتون باشید دکل نوردای اجنبی پرست

    • بدون نام

      متاسفم ایرانی به جایی رسیده عربی سروپایی باید تو کشور خودمون بهمون توهین کند آقایان فدراسیون نشین برای شما نمیدانم ولی برای ما که غیرت داریم قهرمانی جهان هم با این کی روش دارودسته اش به آرزنی نمی ارزد دیگه بی غیرتی شما تا کی تحمل کنیم ننگ بر تو تاج کفاشیان

    • بدون نام

      یه عده هم برای منافع تیم ملی باید لال شن متاسفانه

    • فرهاد

      مرگ بر برانکو و.طرفدارانش که میخواند تیم ملی را نابود کنند

    • داوران فرمایشی

      تااین فدراسبون واین اقای تاج تشریف دارن فقط دنبال سهرت وستاردارترکردن فدراسبون خودشون هستن حتی به قیمت بدترازخوردشدن شخصیت ایرانی توسط کیروش وامثالهم خداکندکاربه تحقیرنوامیس ایرانی نکشانند اقایان تاج و.......

    • بدون نام

      کیروش از همه مربیهای خارجی وداخلی که در ایران کار میکنند از لحاظ دانش فنی بالاتر است .البته با توجه به ممتاز بودنش ساندیس وچلوکباب هم به کسی نمیده.این چند سال باعث ابروداری ایران وایرانی شد.ایرانی ها ی مقیم حوزه ورزش باید از دانش ایشان یاد بگیرن.متاسفانه با تخریب کیروش خودشان را از این ظرفیت علمی محروم کردن.حالا این خوتان واین هم مملکتتان.

    • بهنام

      بقول اقای شرفی کیروش به انتهای اتوبان رسیده..

      کیسه ها حرف نمی زنن....انشالله با شفر سقوط به دسته سه ..

      از دکل کیروش بالا نرید .بفکر تیم درپیت خودتون باشید ..جانان من اندوه شیشتقلال کشت شمارا

    • امیر صادقی

      ببی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج