۷۹۷۳۵۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وضع آب و هوا؛ ۱۰ استان درگیر برف، کولاک و سیل

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک و سیل و آب گرفتگی در ۱۰ استان و سیل و آب گرفتگی در ۷ استان دیگر گفت: امدادرسانی در محورهای مواصلاتی در حال انجام بوده و تعداد زیادی خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده است.

برترین ها: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک و سیل و آب گرفتگی در ۱۰ استان و سیل و آب گرفتگی در ۷ استان دیگر گفت: امدادرسانی در محورهای مواصلاتی در حال انجام بوده و تعداد زیادی خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد در ارتباط با عملیات برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: ۵ استان اردبیل، مرکزی، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری گرفتار برف و کولاک شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۶ محورهای مواصلاتی کشور و منطقه عشایرنشینی به دلیل برف و کولاک گفت: تعداد زیادی مسافر در این زمینه امدادرسانی شده و برخی اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان داشت: بیش از ۱۵ دستگاه خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده و سیل و آب گرفتگی نیز ۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان را متاثر کرده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی در ۱۳ شهر، روستا و منطقه عشایر نشین به دلیل سیل و آب گرفتگی در حال انجام بوده و ۲۱ واحد مسکونی تاکنون از آب تخلیه شده است.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اعلام شد

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران محدوده‌های پایانه کلانتری و پل کلاک نیمه سنگین است.

وی افزود: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، البرز، زنجان، قزوین، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال وبختیاری، خوزستان و کرمانشاه بارش باران را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر کشور، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی امیدیه - دیلم در استان خوزستان، دهدز-لردگان و بالعکس در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری مسدود هستند.

وی افزود: همچنین محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، املش - اطاقور، پونل - خلخال و سی سخت - پادنا به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جنوب باران داریم

    • بینام

      درگیر چیه نعمت وبرکت خدائه درست بنویس تاکی میخواسد تو نوشتن تیتر بی سواد و بی دقت باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج