۷۹۷۷۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«ما حیوانات» پیشتاز نامزدهای جوایز اسپیریت شد

اسامی نامزدهای جوایز اسپیریت ۲۰۱۹ که از آن به عنوان معادل اسکار در جامعه سینمای مستقل آمریکا یاد می‌شود، اعلام شد.

هنرآنلاین: سازمان "فیلم مستقل" جمعه شب در یک نشست خبری در لس آنجلس با اجرای جما چان و مالی شانون، اسامی نامزدهای سی و چهارمین جوایز اسپیریت را اعلام کرد.

«ما حیوانات» پیشتاز نامزدهای جوایز اسپیریت شد

"ما حیوانات" (We the Animals) اولین فیلم بلند داستانی جرمایا زاگار مستندساز با پنج نامزدی شامل بهترین فیلم بلند اول داستانی، فیلمبرداری، تدوین، بازیگر مرد مکمل (رائول کاستیو) و جایزه "کسی برای دیدن"، پیشتاز نامزدهای جوایز اسپیریت است که از آن به عنوان معادل اسکار در جامعه سینمای مستقل آمریکا یاد می‌شود. "ما حیوانات" از روی اولین رمان جاستین تورس که در 2011 به بازار آمد ساخته شده است. داستان در نیویورک روی می‌دهد و درباره یک خانواده با نژادهای مختلط و سه پسر جوان است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم‌های "کلاس هشتم" (Eighth Grade) به کارگردانی بو برنام، "اولین اصلاح‌شده" (First Reformed) به کارگردانی پل شریدر و "تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی" (You Were Never Really Here) به کارگردانی لین رمزی، هر یک با چهار نامزدی بعد از "ما حیوانات" قرار دارند.

"کلاس هشتم"، "اولین اصلاح‌شده" و "تو هیچ‌وقت واقعاً اینجا نبودی" در کنار دو فیلم "اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند" (If Beale Street Could Talk) به کارگردانی بری جنکینز و "هیچ ردی نذار" (Leave No Trace) به کارگردانی دبرا گرانیک در بخش بهترین فیلم بلند داستانی نامزد شده‌اند.

"اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند" و "هیچ ردی نذار" همین‌طور فیلم‌های "زندگی شخصی" (Private Life) به کارگردانی تامارا جنکینز، "سوکراتس" (Socrates) به کارگردانی الکس موراتو، "قصه" (The Tale) به کارگردانی جنیفر فاکس و "طبیعت وحشی" (Wildlife) به کارگردانی پل دانو، هر یک سه نامزدی به دست آورده‌اند.

فیلم ترسناک و فراطبیعی "سوسپیرا" (Suspiria) ساخته لوکا گوادانینو کارگردان ایتالیایی در جوایز اسپیریت جایزه رابرت آلتمن را دریافت کرد که به کارگردان، مسئول انتخاب بازیگران و گروه بازیگری یک فیلم اعطاء می‌شود. این فیلم در بخش بهترین فیلمبرداری نیز نامزد شده است.

گرانیک، بری جنکینز، تارا جنکینز، رمزی و شریدر در بخش بهترین کارگردان نامزد شده‌اند. دو فیلم مهم فصل جوایز سینمایی ایران در بخش بهترین فیلم بین‌المللی نامزد شده‌اند: "رُما" (Roma) به کارگردانی آلفونسو کوارون از مکزیک و

"رُما" به کارگردانی آلفونسو کوارون که به تازگی جایزه شیر طلای جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد، به ترتیب انتخاب دوم و "سوگلی" (The Favorite) به کارگردانی یورگوس لانتیموس از بریتانیا. "سوختن" (Burning) به کارگردانی لی چانگ-دونگ از کره جنوبی، "شاد مثل لاتزارو" (Happy as Lazzaro) به کارگردانی آلیس رورواچر از ایتالیا و "جنس‌بلندکن‌ها" (Shoplifters) به کارگردانی هیروکازو کوره-ادا از ژاپن، دیگر نامزدهای این بخش هستند.

برندگان سی و چهارمین جوایز اسپیریت 23 فوریه (بامداد یکشنبه پنج اسفند به وقت ایران) مانند همیشه در یک چادر در ساحل سانتا مونیکا معرفی می‌شوند. این جوایز هر سال یک روز پیش از برگزاری مراسم جوایز اسکار برگزار می‌شود.

برندگان جوایز اسپیریت با رأی اعضای "فیلم مستقل" انتخاب می‌شوند. این جوایز از فیلم‌هایی تقدیر می‌کند که در ایالات متحده با بودجه کمتر از 20 میلیون دلار ساخته شده باشند.

سال گذشته فیلم ترسناک "برو بیرون" اولین تجربه کارگردانی جردن پیلی در جوایز سالانه اسپیریت برنده دو جایزه بهترین فیلم بلند داستانی و بهترین کارگردان شد و بعداً در جوایز اسکار جایزه بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد.

پیش از آن در چهار سال، هر چهار برنده جایزه اسپیریت بهترین فیلم بلند داستانی - "12 سال بردگی" (2014)، "بردمن" (2015)، "مرکز توجه" (2016) و "مهتاب" - جایزه اسکار بهترین فیلم را نیز دریافت کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج