۷۹۷۸۵۸
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

فرماندار رشت: نحوه برخورد با نوازندگان غلط بود

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم تلاش در جهت ارتقاء نشاط اجتماعی افزود: قانون و هنجارهای عمومی نیز باید از سوی همگان رعایت شود.

خبرگزاری برنا: فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم تلاش در جهت ارتقاء نشاط اجتماعی افزود: قانون و هنجارهای عمومی نیز باید از سوی همگان رعایت شود.

میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت، با اشاره به بازتاب گسترده فیلمی از برخوردی که اخیراً با سه جوان نوازنده خیابانی در محدوده میدان شهرداری (شهدای ذهاب) رشت صورت گرفته، ضمن تقبیح نحوه برخورد و نادرست خواندن آن افزود: به فرمانده نیروی انتظامی اعلام شد تا در مورد ابعاد ماجرا بررسی و متعاقباً پیگیری و اقدامات مقتضی در اسرع وقت صورت گیرد تا رفتار یک شخص موجب لطمه به زحمات و تلاش های مدبرانه و شبانه روزی فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در سایر حوزه ها نشود.

وی بر لزوم توجه به ارزش های دینی در جامعه تاکید کرد و با یادآوری تقارن زمان وقوع این حادثه با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) اضافه کرد: باید به ارزش های مذهبی در جامعه اسلامی توجه کرد و احترام گذاشت اما نحوه برخورد با سه جوان نوازنده نادرست بوده و در آموزه های دینی ما نیز برای امر به معروف و نهی از منکر مراحل و شیوه هایی پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان رشت با تصریح اینکه تقویت نشاط و امید در جامعه باید بر مدار قانون و هنجارها باشد، گفت: نباید با رفتارهای نادرست و فراقانونی، تصویری نادرست از فضای فرهنگی و اجتماعی استان که در سطح کشور کم نظیر است، ایجاد و یا با واکنش های هیجانی چنین موضوعی را به دیگران القا کنیم.

مومنی زاده در خاتمه، عموم جامعه را به رعایت قانون، هنجارها و اخلاق دعوت کرد و گفت: حسب تاکید استاندار گیلان به جهت اهمیت حفظ آرامش فرهنگی و اجتماعی استان، پیگیری های لازم در مورد موضوع برخورد با نوازندگان جوان در رشت انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      فرماندار تو خودتم هیچکاره ای.شهر دادن به تو.اونوقت یه همچین اتفاقی میفته میگی درست نبود.سه تاجوون خرد کردید.راست میگی مسببانش تنبیه کن.درغیر اینصورت حرف نزن

    • بدون نام

      واقعا؟؟؟؟؟؟؟ ما فکر می کردیم برخورد صحیحی بوده
      ممنون فرماندار

    • محسن

      سلام عزیزان طبق معمول کتک زدن بعد یکی میاد می‌گه درست نبود. .....تمام شد رفت تا کت کار ی بعدی!!!!!

    • بدون نام

      دقت کنین نگفته برخورد با نوازندگان غلط بوده، فقط گفته نحوه برخورد غلط بوده. یعنی در اصل قضیه که با موسیقی باید مقابله کرد حرفی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته. این مطربان راکه مجرمین خطرناکی هستند باید می‌بردند در زندان آنقدر می‌زدند تا صدای سگ بدهند، نه اینکه جلوی چشم مردم بزنندشان تا امثال مسیح ما را متهم کنند

    • بدون نام

      سکوت کردنتون محترم تره.....عهد جاهلیت پیشرفته تر از الان ایران بود...

    • بدون نام

      چه فایده آبروشون رفته ، مگه در برابر اختلاس ها ، این کار جرم است ، .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا شرم اوره شب وفات امام سه تا لات جشن بر پا کردن ان وقت مدافع هم دارند خاک عالم بر سرتان

    • بدون نام

      اصلا فرمانداد کاره ای نیست . عده ای از ما بهترون که قدرت زیادی دارن این کارها زا انجام میدن بدون ترس از فانون . دغدغه این عزیزان اهنگ و شادیه ولی فقرا و بدبختها را نه میبینن و نه ازشون دفاع میکنن چون خودشون غم و نگرانی بی پولی و گرونی را ندارن

    • کامبیز

      بیائید کرمان سری بزنید خیابان شهید اخلاقی(مادر)اول کوچه اخلاقی۲۲ جنب نانوایی توخیایان یکطرفه وباریک وپیاده روی یک متری مغازه سم فروشی است طرف مبل توپیاده رو گذاشته دوسه تا قفس بزرگ کبوترگذاشته موتورش راهم می زنه شهرداری بی خیابان چون یاگردن کلفت است یاباج میده!؟عین شهرداری بی خاصیت کرمان باشید!؟

    • م

      واقعان جای تاسف داره عهد جاهلیته

    • غلامرضا

      خیلی استادند یکی به نعل یکی به میخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام فارغ ازاینکه این فرد که مانع شده کیست وعمل وی قطعا مداخله درکار انتظامی است وجرم محسوب میشود.رفتار این سه جوان نه برای عرصه هنر است(باید با اخذمجوزباشد)بلکه به نوعی خود ایجاد مزاحمت است که از مصادیق سدمعبر یا تکدی گری است.

    • غلامرضا

      جناب فرماندار ریاکاری تا کی آب از سرچشمه گل آلوده

    • بدون نام

      چاره ای نداشتی چیز دیگه ای بگی

    • محسن مرادی

      اصلن نباید برخورد میشد مگه جرم کردن تازه میگن برخورد اشتباه بود یعنی اینکه در هر صورت باید برخورد میشد

    • بدون نام

      ببینداداشی اختلاس دولتی پاییه سنوات خدمتی هست چون مبلق زیاد از حد وحق مظلوم ومستضعف در سرجایش مهتبر وپول ازافی بوده واز بار وانت کمپرسی بدر ودر کانتینر تریلی اشتبایی حمل می شد واسم کوچکش اختلاس هستوبرای پلسازی وراه سازی بوده اشتبا شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج