۷۹۷۸۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رمز موفقیت رئال مادرید در دوران سولاری

هر چند ۴ برد از ۴ بازی آسان ملاک چندان مناسبی برای ارزیابی سانتیاگو سولاری، سرمربی جوان رئال مادرید نیست اما با دقیق شدن در نوع بازی تیم می‌توان رگه‌هایی از تحول را در قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا حس کرد.

وبسایت نود: هر چند ۴ برد از ۴ بازی آسان ملاک چندان مناسبی برای ارزیابی سانتیاگو سولاری، سرمربی جوان رئال مادرید نیست اما با دقیق شدن در نوع بازی تیم می‌توان رگه‌هایی از تحول را در قهرمان ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا حس کرد.

۴ بازی اخیر رئال مادرید، ردپای تفکرات سانتیاگو سولاری در تیم را عیان کرده است. تیم او در این مدت از علاقه افراطی خولن لوپتگی، سرمربی قبلی فاصله گرفته و با میزان مالکیت کم‌تر، نتیجه بسیار بهتری از حملاتش گرفته است.

بر این اساس آمار نشان داده، تیم سولاری در ۴ بازی اخیر میانگین ۵۷،۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته؛ در حالی که رئال مادرید مدل لوپتگی به طور مثال تنها در بازی مقابل ختافه ۷۸ درصد مالکیت را در اختیار داشت و هفته بعد مقابل لگانس هم به میزان ۷۷ درصد توپ را در اختیار داشت. فلسفه لوپتگی مبتنی بر مالکیت فضا تا زمان یافتن روزنه‌ای برای رسوخ به دفاع رقیب بود اما سولاری دیدگاهی متفاوت از او دارد.

راه حل سریع

تفاوت سولاری از آنجایی نشات می‌گیرد که او علاقه به بازی مستقیم و رسیدن به گل از سریع‌ترین راه ممکن را دارد. به همین دلیل به شکل میانگین تیم او با ۵ پاس به گل رسیده و تیم لوپتی با حداقل ۹ پاس. سولاری به بازی عمقی علاقه بیش‌تری نشان می‌دهد و از زمان ورود سیستم تیم را از از ۳-۳-۴ به ۱-۳-۲-۴ تغییر و برای رسیدن به نقشه‌هایش به وینیسیوس جونیور بیش‌تر بازی داد.

در همین مدت میانگین گل زده تیم از ۱،۵ گل به ازای هر بازی به ۳،۷۵ رسیده است.در زمان لوپتگی، به طور میانگین این تیم ۶۵،۶۸ درصد توپ را در اختیار داشت اما این آمار پس از آمدن سولاری به ۵۷،۱۹ درصد کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، رئال مادرید از نظر دفاعی به انسجام رسیده و تنها ۲ گل دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج