۷۹۸۱۰۷
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

تندگویان: محسن هاشمی باید شهردار می‌شد

محمدمهدی تندگویان عضو اصلاح طلب شورای سابق تهران به روزنامه آرمان گفت: تمام تلاش شورای شهر گذشته برای شهردار شدن آقای هاشمی بود، اما متاسفانه با توجه به اتفاقاتی که افتاد این موضوع انجام نشد. انتظار ما آن بود که شورا شهر پنجم در این موضوع به وحدت برسد.

محمدمهدی تندگویان عضو اصلاح طلب شورای سابق تهران به روزنامه آرمان گفت: تمام تلاش شورای شهر گذشته برای شهردار شدن آقای هاشمی بود، اما متاسفانه با توجه به اتفاقاتی که افتاد این موضوع انجام نشد. انتظار ما آن بود که شورا شهر پنجم در این موضوع به وحدت برسد.

بحث ما اصلاح‌طلبان آن بود که آقای هاشمی در لیست اعضای شورای شهر قرار نگیرد و از ابتدا با عنوان شهردار این لیست معرفی شود تا مردم بدانند لیستی که به آن رأی می‌دهند شهردارش آقای هاشمی است.

تصور من آن است که آقای هاشمی جزو گزینه‌های بسیار خوب شهرداری است. توضیحاتی که شورای شهر درباره یک میثاق‌نامه‌ای و توافقشان داده‌اند به نظر اصلا قانع‌کننده نیست، چرا که مدیریت شهری بسیار مهم‌تر از موضوعات حزبی است و با ورود یک نفر از اصولگرایان به شورا حتی می‌توان گفت انگیزه و مدل فعالیت در شورا تغییر پیدا می‌کند و مقداری شورا از تک‌صدایی بیرون می‌آید و شاید برخی از موضوعات نقد درستی شود تا باعث پویایی شود.

در مجموع باید گفت حضور ایشان به عنوان شهردار تهران بسیار کمک در مدیریت شهری خواهد داشت. با توجه به اینکه آقای حناچی به عنوان شهردار انتخاب شدند شاید تایید شوند و ادامه فعالیت دهند اما از ابتدا موافق این موضوع بودیم که آقای هاشمی شهردار شود چرا که ایشان سابقه توانایی فعالیت شهری دارد. به نظرم ایشان در شهرداری بسیار توانمندتر از موضع فعلی خود در شورای شهر هستند اما به هر حال احزاب تصمیم می‌گیرند که ظاهرا به این جمع‌بندی نرسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      افسوس که نشد

    • بدون نام

      هی اینو میارن اونو می برن که چی؟ که آخر سر بگن قحط الرجاله باید محسن هاشمی شهردار بشه . اینا همش نمایش نامه س

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رحمت واسعه الهی بر مرحوم هاشمی رفسنجانی و خاندان صبورش

    • بدون نام

      ببخشید اقای تندگویان شما فکر کردید که شما و امثال محسحن هاشمی اصلا سواد توان مدیریت دارید برادر عزیز سواد و الفبای مدیریت شجاعت است نه مدرک حالا سوال این است شما و محسن هاشمی کمی از شجاعت تان بگید فکر کردی با زد و بند و فضل کرامات پدرانتان شدید صااحب منصب یقین خیلی مدیر و مدبر بودید نه داداش در ایران فقط ملاک وابسته بوداست ان زمان که محسن هاشمی مدیر شایسته بود کرامات پدر بود الان فکر نکنم حتی بتواند دوتا بز را بچراند چه رسد به مدیریت کلان شهر تهران از خواب رویا بیدار شوید

    • بدون نام

      بهترین گزینه برای شهر تهران محسن هاشمی است هم قوی هست وهم دوست داشتنی و هم مدیریتی قوی می توانست در شهرداری داشته باشد هم پاک است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی ادب. تو باید بز گاو خر بچرانید نه آقای محسن هاشمی رفسنجانی خاک بر سرت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج