۷۹۸۱۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هیو گرانت پارتنر نیکول کیدمن شد

هیو گرانت در کنار نیکول کیدمن به جمع بازیگران سریال "سقوط" پیوست.

سی نما: هیو گرانت برنده­‎ی جایزه­‎ی گلدن گلوب برای فیلم "چهار عروسی و یک تشییع‌جنازه" برای ایفای نقش اول در "The Undoing" (سقوط) قرارداد امضا کرده است. "The Undoing" مینی سریالی از کمپانی HBO است که با اقتباس از رمان مهیّج و روانشناسی "هانف کورلیتس" با عنوان "باید می‌دانستی" نوشته‌شده.

هیو گرانت پارتنر نیکول کیدمن شد

تمام شش قسمت سریال با حضور "نیکول کیدمن" بازیگر سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" و "سوزان بیر" و با نویسندگی "دیوید ای. کلی" ساخته می‌شود.

عمده شهرت "گرانت" حاصل نقش‌های کمدی-رمانتیک او در فیلم‌هایی چون "ناتینگ هیل" به کارگردانی "راجر میشل" در مقابل "جولیا رابرتس"، فیلمی به مناسبت کریسمس به نام "درواقع عشق"، همچنین دریافت جایزه برای فیلم " چهار عروسی و یک تشییع‌جنازه " با درخشش در کنار "اندی مک داول" و "روآن اتکینسون" است. وی اخیراً در فیلم "پدینگتون 2" نقش آفرینی کرده است.

"The Undoing" داستان "گریس ساش" با بازی "نیکول کیدمن"، یک درمانگر موفق با کتابی در راه چاپ است. او ازدواجی موفق دارد و پسرش در حال تحصیل در یک مدرسه خصوصی در شهر نیویورک است. چند هفته قبل از انتشار کتابش،‌ شکافی عظیم در زندگی او پدیدار می‌شود: مرگی وحشتناک، گم شدن شوهرش، مردی که فکر می‎کرد او را می‎شناسد. اما زنجیره‎ای از حقایق وحشتناک آشکار می‎شود. پس از یک فاجعه بزرگ او از مسیرهایی است که در آن به مصلحت خود توجه نکرده وحشت‌زده است. "گریس" باید زندگی قبلی خود را از بین ببرد تا بتواند زندگی دیگری برای خود و فرزندش خلق کند.

"کلی" مدیر کمپانی "دیوید ای. کلی" تولید سریال "The Undoing" و همچنین انتشار آن را نیز بر عهده خواهد داشت.
"کیدمن" نیز به همراه "پر ساری" از کمپانی "Blossom Films" و "برونا پاپاندریا" از کمپانی "Made Up Stories" تهیه‎کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

اگرچه به طور دقیق تعداد قسمت‌ها مشخص نیست اما ‌احتمالاً نزدیک به تعداد قسمت‌های سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" خواهد بود که شامل ۷ قسمت در فصل یک می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج