۷۹۸۴۱۹
۲ نظر
۵۱۰۴
۲ نظر
۵۱۰۴
پ

خدمتکاران هوشمند؛ بهترین ربات‌های تمیزکننده ٢٠١٨

ربات‌های هوشمندی که کار جاروبرقی را انجام می‌دهند، دیگر تنها همان طبقه را تمیز نمی‌کنند، همچنین آن‌ها به شما اجازه می‌دهند با یک برنامه روی گوشی هوشمندتان یا یک دستیار شخصی مثل آمازون الکسا یا گوگل هوم آن‌ها را از دور کنترل کنید.

روزنامه شهروند - مهرنوش گرکانی: ربات‌های هوشمندی که کار جاروبرقی را انجام می‌دهند، دیگر تنها همان طبقه را تمیز نمی‌کنند، همچنین آنها به شما اجازه می‌دهند با یک برنامه روی گوشی هوشمندتان یا یک دستیار شخصی مثل آمازون الکسا یا گوگل هوم آنها را از دور کنترل کنید.

بعضی از آنها حتی می‌توانند از کاری که انجام می‌دهند، تصویر بگیرند و برای شما بفرستند، بنابراین درحالی‌که شما در خارج از کشور هستید، می‌توانید خانه خود را تحت نظر داشته باشید.

اما این سوال برای همه وجود دارد که واقعا آنها کار می‌کنند؟ برای آن‌که ثابت شود این روبات‌های هوشمند کار می‌کنند یا برای آن‌که خلأهای آنها مشخص شود، آنها را در آزمایشگاه کمبریج ماسا مورد آزمایش قرار داده‌اند.

این ربات‌ها از این نظر مورد ارزیابی قرارگرفتند که آیا برنامه‌های آنها آسان یا عملکردشان واقعا هوشمندانه است و همچنین آیا واقعا آنها می‌توانند خانه را تمیز کنند یا نه؟

ما می‌دانیم که همه به دنبال فناوری‌های جدید هستند و این را هم می‌دانیم که هر نوع از جاروبرقی می‌تواند خانه را تمیز کند، اما کدام‌یک آسان‌تر است؟

تکنولوژی پیشرفت می‌کند تا کیفیت زندگی ما را بالا ببرد. همه می‌دانیم عواملی مانند کیفیت، سبک، قیمت و عملکرد؛ عناصر مهمی در شکار تکنولوژی‌های هوشمند هستند.

باید این را بدانیم که زندگی مهمتر از تمیز کردن صرف است و تکنولوژی هم این را دریافته است و گویا تکنولوژی ماموریتش آن است که به ما کمک کند زندگی ساده‌تری داشته باشیم.

اگر شما به دنبال خرید یکی از این ربات‌های هوشمند هستید، در این‌جا بهترین مکانیسم‌های این ربات‌ها را بررسی کردیم. این محصولات مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا به شما در هنگام خرید کمک کنند و آن‌چه شما به آن نیاز دارید را پیشنهاد دهند.

LG Hom-Bot Turbo+ CR5765GD

خدمتکاران هوشمند؛ بهترین ربات‌های تمیزکننده ٢٠١٨

به نظر می‌رسد بهترین ربات هوشمند برای جارو کردن LG Hom-Bot Turbo+ CR٥٧٦٥GD است. می‌توانید آن را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید و به آن بگویید کجا و چه زمانی باید تمیز شود.

برخلاف بسیاری از ربات‌های هوشمند تمیز‌کننده HomeGuard می‌تواند تصاویر و ویدیو را منتقل کند.

این بدان معنی است که شما می‌توانید این ربات را جلوی ورودی اصلی پارک کنید و هر زمان چیز بیشتری از یک حیوان خانگی وارد خانه شد، از آن عکس یا فیلم بگیرد و برای شما ارسال کند.

اگر شما همیشه نگران ایمنی خانه خود بوده‌اید و نمی‌خواهید خانه خود را مجهز به دوربین کنید یا فقط می‌خواهید بدانید وقتی در خانه نیستید، چه اتفاقی در خانه‌تان ممکن است بیفتد، یک Hom-Bot بخرید تا خیالتان از بابت تمیزی و ایمنی راحت باشد.

خوشبختانه Hom-Bot Turbo + همچنین یک جاروبرقی عالی است، حتی اگر خانه‌تان مدت‌ها خالی بوده و کلی خاک روی زمین و و سایل‌تان نشسته و می‌‌خواهید قبل از ورودتان به خانه برایتان تمیز کند، به راحتی می‌تواند تمام خاک‌ها را جمع‌آوری کند.

در آزمایش‌ها هم نشان داده است که حتی می‌تواند توده‌ای از خاک و آوار را نیز در مدت یک هفته کاملا تمیز کند.

تنها مشکل این ربات هوشمند این است که هنوز با الکسا سازگاری ندارد، اما با گوگل هوم به خوبی کار می‌کند و برنامه گوشی هوشمند آن هم بسیار قوی و کارآمد است.

شما می‌توانید به آن یک نقشه برای تمیز کردن بدهید یا از راه دور آن را به اتاق‌های دیگر راهنمایی کنید.

وقتی به ویژگی‌های این دسته از ربات‌های هوشمند نگاه می‌کنیم، می‌توان گفت LG Hom-Bot Turbo+ CR٥٧٦٥GD یکی از بهترین ربات‌های هوشمند جارو است، هوش برتر، قدرت تمیزکنندگی بسیار بالا، طراحی خوب و ظاهر زیبا از ویژگی‌های آن است.

قیمت: ٦١٥ دلار

eufy boostiq robovac 30c

خدمتکاران هوشمند؛ بهترین ربات‌های تمیزکننده ٢٠١٨

eufy boostiq robovac ۳۰c گویی با شما زندگی می‌کند. کسانی که به خانه‌های هوشمند علاقه دارند و آن را خریداری کرده‌اند، بسیار راضی هستند.

با توجه به نمونه قبلی که این شرکت ساخته بود، پیشرفت‌های خوبی داشته و همچنان کار با آن بسیار ساده است و برنامه آن روی موبایل‌های هوشمند اجرا می‌شود.

شما می‌توانید از راه دور برنامه تمیز کردن آن را تنظیم و وضع باتری آن را چک کنید و به آن دستور دهید چه مکان‌هایی را تمیز کند.

اگر هم با تلفن هوشمندتان نمی‌خواهید این کارها را انجام دهید، از طریق دستیار شخصی الکسا یا گوگل هوم می‌توانید برنامه‌های آن را تنظیم کنید.

Eufy همچنین شامل دو نوار مرزی مغناطیسی است که می‌تواند برای نگه داشتن ٣٠C و جلوگیری از سرگردان شدن آن در مناطق حساس کمک کند.

این ربات می‌تواند انواع زباله‌ها و خاک‌ها را جمع کند. البته باید بدانید که این ربات‌ها نمی‌توانند جعبه‌های پیتزای شما را از روی زمین جمع کنند.

قیمت: ٣٠٠ دلار

EcoVacs Deebot Ozmo 930

خدمتکاران هوشمند؛ بهترین ربات‌های تمیزکننده ٢٠١٨

آزمایش‌ها نشان می‌دهد EcoVacs Deebot Ozmo ۹۳۰ از بسیاری از رقبای خود جلوتر است. اکثر این ربات‌ها به شما اجازه می‌دهند از راه دور آنها را کنترل کنید و به آنها فرمان تمیزکردن یا متوقف‌شدن بدهید، اما این ربات می‌تواند با صدای شما کار کند.

صدایی که با الکسا و گوگل هوم شما در منزل سازگار باشد. شما همچنین می‌توانید موانعی برای آن ایجاد کنید که نمی‌خواهید ربات وارد آن‌جا شود و به آن دستور دهید که به این مکان‌ها نرود.

این ویژگی باعث می‌شود سرعت عمل این ربات بالا رود و زودتر خانه شما را تمیز کند. پس از اتمام یک مرحله تمیزکردن کل خانه باید زمانی طولانی استراحت کند تا بتواند دوباره کار کند.

قیمت: ٥٦٣ دلار

EcoVacs Deebot N79

خدمتکاران هوشمند؛ بهترین ربات‌های تمیزکننده ٢٠١٨

EcoVacs Deebot N۷۹ از اکتبر ٢٠١٧ پرفروش‌ترین ربات هوشمند جارو در آمازون بوده است. این ربات با قیمتی کمتر از ٢٠٠ دلار به فروش می‌رسد، اما قیمت پایین آن از شگفت‌انگیزبودنش کم نمی‌کند.

قیمت پایین این محصول، این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که N۷۹ پایه این مدل از جاروها در دوران ما بوده است.

N۷۹ از راه دور با گوشی هوشمند قابل کنترل و کار با برنامه آن بسیار ساده است، اما با الکسا و گوگل هوم و دیگر دستیارهای شخصی سازگار نیست.

N۷۹ در آزمایش‌ها هود را خوب نشان داد. این ربات خوب تمیز می‌کند و لکی باقی نمی‌گذارد، اما در برخی اوقات زیر مبلمان گیر می‌کند یا از روی فرش‌های با پرز زیاد نمی‌تواند رد شود.

نکته بعدی این است که هیچ راهی برای آن‌که بتوان آن را در یک اتاق نگه داشت، وجود ندارد. با این حال باید گفت که این ربات هوشمند به خوبی کار و تمیز می‌کند.

قیمت: ١٩٩ دلار

Samsung POWERbot R7070

خدمتکاران هوشمند؛ بهترین ربات‌های تمیزکننده ٢٠١٨

Samsung POWERbot R۷۰۷۰ یک نماد از ویژگی‌های نوآورانه است. مانند یک شاتر عمل و خیلی سریع همه چیز را تمیز می‌کند. برنامه‌های سامسونگ واقعا دوست‌داشتنی هستند.

شما می‌توانید از طریق برنامه آن را مدیریت، خاموش، روشن و برای آن برنامه‌ریزی کنید، همچنین به آن نقشه تمیز کردن بدهید و ببینید کجای خانه‌تان وجود دارد. این ربات با الکسا نیز سازگار است.

با این حال در آزمایش‌ها یک نقص مهم از خود نشان داده است؛ بارها و بارها تلاش شد تا روی فرش بماند و آن را به خوبی تمیز کند، اما نتوانست و به اطراف اتاق می‌رفت.

به نظر می‌رسد نقص مکش خودکار آن با به‌روزرسانی برنامه Samsung POWERbot R۷۰۷۰حل شود.

قیمت: ٤٩٨ دلار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا پارسال میشد اینا رو تا حداکثر چهار میلیون خرید الان هر کدومشون پول یه پرایده

    • بدون نام

      خوب نیستن هرچی ببینن می‌خورن البته جوراب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج