جاباما
۷۹۸۷۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

PSG و سیتی باید از چمپیونزلیگ محروم شوند

خاویر تباس، رئیس لالیگا مدعی شد که اگر پاری سن ژرمن و منچسترسیتی قوانین فیرپلی مالی را رعایت نکنند، با محرومیت از حضور در چمپیونزلیگ فصل آینده روبرو خواهند شد.

ورزش سه: خاویر تباس، رئیس لالیگا مدعی شد که اگر پاری سن ژرمن و منچسترسیتی قوانین فیرپلی مالی را رعایت نکنند، با محرومیت از حضور در چمپیونزلیگ فصل آینده روبرو خواهند شد.

افشاگری های فوتبال لیکز که از طریق نشریه اشپیگل آلمان منتشر شده، اتهامات بسیاری را متوجه منچسترسیتی کرده است. در این افشاگری ها آمده که سیتی پیش از این از قوانین فیرپلی مالی یوفا تخطی کرده و زیر یکی از توافق‌هایش با یوفا زده است. هر دو باشگاه سیتی و پاری سن ژرمن به خاطر خرج‌های نجومی شان متهم به دور زدن فیرپلی مالی شده اند، هر چند هر دو باشگاه پیش از این جریمه هایی نیز در این رابطه پرداخت کرده اند.

PSG و سیتی باید از چمپیونزلیگ محروم شوند

منچسترسیتی، گزارشات مالی خود را «شفاف و منظم» خوانده و مدعی شده که اشپیگل قصد دارد به وجهه باشگاه صدمه بزند. پاری سن ژرمن نیز تاکید کرده که همواره بر اساس قوانین فعالیت داشته ولی تباس معتقد است که هزینه های نجومی ممکن است دردسر بزرگی برای این دو باشگاه ایجاد کند.

او گفت:" دو سال پیش گفتم که منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در حال دور زدن قوانین هستند بنابراین از این اخبار تعجب نکردم. خیلی مهم بود که یوفا کاری جدی در این رابطه انجام دهد. هزینه های این دو باشگاه، توازن را در دنیای فوتبال و ساختار این بازی بهم زده است. باید هر دو باشگاه مجازات شوند.

محرومیت آنها از یک سال حضور در چمپیونزلیگ، باعث خواهد شد تا این قوانین جدی تر گرفته شوند. موضوع ما این نیست که پاری سن ژرمن مجازات شود بلکه قوانینی وضع شود که همه از آن پیروی کنند."

یوفا هفته گذشته اعلام کرد که اگر اطلاعات جدید به دست آمده، اتهام جدیدی را متوجه این دو باشگاه کند، پرونده آنها دوباره باز خواهد شد. با این حال تباس معتقد است که محرومیت، تنها راه برای مقابله با چنین تیم‌هایی است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      که چی یعنی الان امباپه برميگردونن به موناکو یانه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج