۷۹۸۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

در بهترین کافه‌های دنیا چه خبره؟

ایرانی ها قبل از اینکه چایخور باشند، قهوه خورهای حرفه ای بوده اند. اوج قهوه خوری ایرانی ها هم به دوران قاجار برمی گردد. اولین بوته چای توسط کاشف السلطنه وارد ایران شد.

در بهترین کافه‌های دنیا چه خبره؟





هفته نامه حاشیه: اگر از آن دسته آدم هایی هستید که فکر می کنید قهوه با ذائقه ایرانی ها جور درنمی آید باید بدانید که اتفاقا ایرانی ها قبل از اینکه چایخور باشند، قهوه خورهای حرفه ای بوده اند. اوج قهوه خوری ایرانی ها هم به دوران قاجار برمی گردد و داستان های قدیمی درباره قهوه قجری گویای همین موضوع است. روند مح-بوبیت قهوه ادامه داشت تا چندین سال بعد در سال 1275 شمسی که اولین بوته چای توسط کاشف السلطنه وارد ایران شد و بعد از آن انگار ایرانی ها نوشیندی مورد علاقه شان را پیدا کرده باشند از چای دل نکندند. به نظر می رسد اگر سیر عشق ورزی ایرانی ها به قهوه ادامه پیدا می کرد، حالا قهوه خانه های ایرانی هم در فهرست بهترین کافه های دنیا جایی داشتند.

در بهترین کافه‌های دنیا چه خبره؟

فهرستی که پایین تر می بینید، فهرست چندتا از بهترین کافه های دنیاست به انتخاب سایت ucity guides.com که یکی از پایگاه های معتبر معرفی اماکن توریستی است.

استیت: کافه استیت در دانمارک یکی از پنج کافه برتر در دنیاست. این کافه محیط چندان بزرگی ندارد اماس رویس دهی آن روزانه مشتریان ثابت و گذری بسیاری را به خود جذب کرده است. نکته جالبی که در این کافه به نظر می رسد، ساعت کاری آن است. برخلاف کافه های ایرانی، این کافه در روزهای هفته از ساعت ۷:۳۰ صبح آماده بهکار است. مشتریان این کافه در کنار قهوه این کافی شاپ، هات چاکلت آن را نیز به عنوان مشهورترین محصول آن می دانند.

کالکتیو: کافه کالکتیو رتبه دوم در بین ۱۰ کافه اول دنیا را به خود اختصاص داده است. این کافه که در پایتخت آلمان قرار دارد، یکی از کافه هایی است که به گفته مشتریان آن از یک کافه معمولی فراتر بوده و محیط آن نیز برای مشتریانش بسیار دوست داشتنی و جذب کننده است. صاحبان این کافه نیز می گویند هدفشان از افتتاح کالکتیو چشاندن تجربه ای جدید در طعم قهوه به مردم است.

کافه: این کافه با همان نام کافه در بین مردم روسکلید دانمارک معروف است، به اتمسفر آرامبخش، دوست داشتنی و صمیمی در بین مشتریان معروف است. نکته جالب دیگر در مورد این کافه، ساخته شدن تمام مبلمان آن از چوب بازیافتی به نشانه حمایت از طبیعت است.

بین هان تر: کافه بعدی، کافه بین هان تر در نیویورک است. این کافه که در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه سال قهوه شد از دیگر کافه هایی است که به وسیله مشتریان خود تبدیل به محیطی آرام و دوست داشتنی برای گذراندن یک روز خوب است.

نت وزیک اند کافی: این کافه ای است در لندن که همانطور که از نام آن برمی آید در کنار ارائه بهترین نوع قهوه به مشتریان خود، تلاش بسیار زیادی نیز برای ارائه موسیقی و نوشته های مشتریان به صورت کتاب های دستنویس برای ارائه به سایرین نگهداری می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج