جاباما
۷۹۹۰۲۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فروش آیفون‌های جدید به در بسته خورد

به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌های اپل برای تولید و فروش گوشی‌های جدید مدل ۲۰۱۹ خود بسیار کمتر از آنچیزی است که به هنگام معرفی این محصولات تصور می‌شد.

خبرگزاری ایسنا: چندی پیش بود که اخباری مبنی بر دستور کاهش تولید آیفون‌های ارزان قیمت و مقرون بصرفه مدل ۲۰۱۹ اپل (آیفون ایکس‌آر) به سازندگان چینی آن نظیر فاکسکان منتشر شد که به دلیل کاهش برآورد میزان استقبال کاربران از این محصول بود.

وال استریت ژورنال به تازگی گزارش جدیدی داده است که نشان می‌دهد تمامی مدل‌های ۲۰۱۹ آیفون‌های اپل از آنچه که قبلا توسط تحلیلگران و خود شرکت اپل پیش‌بینی شده بود، کمتر به فروش خواهند رفت بنابراین اپل در صورتی که بیشتر از تقاضای مشتریان، کاربران و مصرف‌کنندگان نهایی اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند جدید خود کند، متحمل ضرر و زیان گسترده‌ای خواهد شد.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری و بازار جهانی موبایل در خصوص تشریح علت این مساله خاطرنشان کرده‌اند که آیفون‌های جدید علی‌رغم تلاش اپل برای بهبود کیفیت و ظاهر این محصولات، قابلیت‌های بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی ندارد ولی در عین حال قیمت بسیار بالایی دارد.

حالا پیش‌بینی می‌شود که اپل در پیش‌بینی‌های خود برای فروش آیفون‌های جدید به درهای بسته خورده است بنابراین انتظار می‌رود که استراتژی‌های فروش خود را در ماههای آینده تغییر دهد تا بتواند سهم بزرگی از بازارهای جهانی موبایل را به خود اختصاص دهد.

سپتامبر سال جاری میلادی بود که اپل در جریان رویدادی محصولات جدید خود را اعم از سه مدل آیفون جدید معرفی و رونمایی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اونایی که اپل دارند بهش تعصب دارند وقتی دستت میگیری و با گوشی اندروید مقایسه میکنی دچار سرگیجه میشی از بس بدرد نخوره حالا یه عده میان زیر این مینویسن چون اپل نداری حالیت نیست ولی خود اونایی هم که دارند خودشون میدونن بدرد نخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج