۷۹۹۱۳۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

احراز هویت هوشمند در فرودگاه دبی

مسافران شرکت هواپیمایی امارات و فرودگاه دبی در آینده‌ای نزدیک توسط دستگاه‌های جدید مجهز به فناوری تشخیص چهره و احراز هویت هوشمند، شناسایی و وارد هواپیما خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: مسافران شرکت هواپیمایی امارات و فرودگاه دوبی در آینده‌ای نزدیک توسط دستگاه‌های جدید مجهز به فناوری تشخیص چهره و احراز هویت هوشمند، شناسایی و وارد هواپیما خواهند شد.

اسکنرهای تشخیص چهره و هویت مسافران در فرودگاه به متولیان و ماموران فرودگاه‌های بین‌المللی که میزبان حجم زیادی از مسافران در روز هستند، اجازه می‌دهد تا با کمترین سرعت ممکن و بدون نیاز به چک و بازرسی کردن گذرنامه مسافران و چهره آنان توسط ماموران فرودگاهی، هویت آن‌ها را شناسایی کنند.

احراز هویت هوشمند در فرودگاه دبی

این امر از ایجاد خطای انسانی و احتمال بروز مشکلات و خطرات پس از آن پیشگیری خواهد کرد.

فرودگاههای بین‌المللی بسیاری در سراسر جهان با خریداری تجهیزات جدید و به روزرسانی خدمات ارائه شده خود، در چند ماه اخیر اعلام کرده‌اند که با نصب دستگاههای جدید مخصوص تشخیص چهره و احراز هویت هوشمند در آینده ای نزدیک به مسافران خود این امکان را می دهد تا بوسیله این دستگاههای جدید به هنگام ورود و خروج از گیت های فرودگاه شناسایی شوند.

فناوری مذکور از سیستم ورود و خروج بیومتریک پشتیبانی می‌کند و از طریق دوربین‌های فوق پیشرفته و هوشمندی که در فواصل مختلف و در گیت ورودی فرودگاه نصب شده‌اند، به احراز هویت مسافران اقدام می‌کند.

کشورهای بسیاری هم‌اکنون در حال نصب و تجهیز فرودگاه‌های بین‌المللی خود به فناوری تشخیص هویت مسافران و اسکنرهای هوشمند هستند.

بر اساس گزارش گلف نیوز ، هواپیمایی امارات که اصلی‌ترین و بزرگترین ایرلاین فعال در کشور امارات متحده عربی است و فرودگاه آن در دوبی نیز به تازگی اعلام کرده است که میزبان تجهیزات و دستگاههای الکترونیکی و هوشمند مذکور خواهد بود تا امکان سریعتر رد شدن از گیت های ورودی و خروجی و تسهیل در روند احراز هویت را برای مسافرانی که از خدمات این فرودگاه و ایرلاین استفاده می‌کنند، فراهم بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بب نام

      خاک بر سر ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج