۷۹۹۱۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازتاب گلزنی علی قلی‌زاده در رسانه‌های بلژیکی

گلزنی علی قلی‌زاده در بازی تدارکاتی ایران برابر ونزوئلا در رسانه‌های ورزشی بلژیک بازتاب داشت.

خبرگزاری تسنیم: سایت فوتبال نیوز بلژیک با اشاره به تساوی یک - یک تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در بازی تدارکاتی شب گذشته (سه‌شنبه) در قطر نوشت: ایران که آماده جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا در امارات می‌شود در مصاف با ونزوئلا به تساوی رسید.

علی قلی‌زاده، بازیکن شارلوا دقایقی کوتاه پس از به ثمر رسیدن گل ونزوئلا زننده گل تساوی‌بخش ایران بود. ایران به زودی در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به مصاف عراق، یمن و ویتنام می‌رود.

سایت HLN نیز درباره این بازی تدارکاتی در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه با اشاره به گلزنی علی قلی‌زاده می‌نویسد: هافبک شارلوا نتیجه تساوی را برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی تدارکاتی برابر ونزوئلا رقم زد. ماتیاس در دقیقه ۳۵ این بازی ونزوئلا را پیش انداخت اما هفت دقیقه بعد علی قلی‌زاده گلزنی کرد. این سومین گل او در بازی‌های ملی ایران بود. تیم ملی فوتبال ایران در گروه D جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا با تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد.

تساوی ایران و ونزوئلا در سایت والفوت بلژیک نیز بازتاب داشت. این رسانه مطرح فوتبال بلژیک نوشت: علی قلی‌زاده (شارلوا)، کاوه رضایی (کلوب بروژ) و رامین رضاییان، بازیکن پیشین اوستنده در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند. ایران در ۵ بازی اخیرش به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافت و شکست‌ناپذیر باقی‌ماند.

در ادامه این مطلب آمده است: توماس، هافبک تهاجمی باشگاه اودینزه ایتالیا در دقیقه ۳۵ دروازه ایران را باز کرد اما علی قلی‌زاده، بازیکن باشگاه شارلوا برای ایران در دقیقه ۴۲ گل زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج