۷۹۹۲۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کرانچار: در بازی با عمان به اهدافمان رسیدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است بازی با عمان اهمیت زیادی برای این تیم داشته و کادر فنی به تمامی خواسته‌های خودش در این مسابقه رسید.

ایسنا: ‌به نقل از فدراسیون فوتبال، کرانچار در خصوص بازی دوستانه شب گذشته مقابل عمان گفت: این مسابقه از جهات مختلف برای ما اهمیت زیادی داشت. بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا اولین مسابقه تدارکاتی ما محسوب می‌شد و همچنین فرصت مناسبی بود برای میدان دادن به بعضی از بازیکنان که پیش از این همراه ما نبودند.

سرمربی تیم ملی امید اضافه کرد: باید بگویم به تمام اهداف خودمان در این بازی رسیدیم چون مقابل تیم خوبی بازی کردیم و از عملکرد بازیکنان در این مسابقه راضی هستم. آنهایی که برای اولین بار در ترکیب ما حضور داشتند، عملکرد خوبی داشتند.

ما علاوه بر این که نتیجه خوبی کسب کردیم و مقابل تیم میزبان پیروز شدیم، بازی خوبی انجام دادیم که این اهمیت زیادی دارد. سازماندهی مناسبی داشتیم، بازی‌سازی خوبی در میانه میدان انجام دادیم و به خواسته‌های خودمان رسیدیم.

کرانچار همچنین گفت:این مسابقه برای ما بسیار مفید و هدفمند بود. ابتدا از همه عوامل و مسئولانی که در برگزاری این بازی تلاش کردند تشکر می‌کنم و در ادامه لازم است بگویم که برگزاری چنین مسابقاتی چقدر برای ما اهمیت دارد و به ما کمک می‌کند.

با نزدیک شدن به فروردین سال ۹۸ و آغاز دور اول مسابقات باید انسجام و کیفیت همچنین نظم تیمی بهتری پیدا کنیم. بر همین اساس، انتظار دارم در هر گام با سازماندهی و قدرت بیشتری ظاهر شویم و به اهداف خودمان برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج