جاباما
۷۹۹۳۲۴
۷۵ نظر
۵۰۰۴
۷۵ نظر
۵۰۰۴
پ

روحانی: باید تلاش کنیم راه پولشویی را ببندیم

رئیس جمهوری گفت: چرا راجع به مسایل روشن می‌جنگیم. بله همه دنیا گرفتار پولشویی است. شما به من نشان دهید یک کشور در دنیا هست که در آن پولشویی انجام نمی‌گیرد و یک کشور در دنیا به من نشان دهید که فساد، مواد مخدر و جنس تقلبی در آن نیست. همه باید تلاش کنیم مفاسد را کم کنیم و راه پولشویی را ببندیم. چرا اینقدر جر و بحث می‌کنیم.

خبرگزاری ایلنا: حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت ، با اشاره به اینکه اشکالی ندارد که در یک کار کارشناسی اختلاف نظر داشته باشیم، تصریح کرد:باید موضوع را به کارشناس‌ها واگذار کنیم تا در سطح کارشناسی بحث کنند.

روحانی تاکید کرد: هر موضوع حقوقی، دینی، عرفانی، اجتماعی و اقتصادی را که باید کارشناس‌ها درمورد آن بحث کنند، به سطح خیابان نیاوریم ، نادرست مطرح نکنیم و مردم را به جان هم نیندازیم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه مسایل خیلی روشن است، گفت: چرا راجع به مسایل روشن می‌جنگیم. بله همه دنیا گرفتار پولشویی است. شما به من نشان دهید یک کشور در دنیا هست که در آن پولشویی انجام نمی‌گیرد و یک کشور در دنیا به من نشان دهید که فساد، مواد مخدر و جنس تقلبی در آن نیست. همه باید تلاش کنیم مفاسد را کم کنیم و راه پولشویی را ببندیم. چرا اینقدر جر و بحث می‌کنیم.

روحانی افزود: باید با مواد مخدر بجنگیم ولی معتاد داریم. باید با دزدی بجنگیم متأسفانه دزد داریم، حالا در اقلیت ولی آدم‌های ناسالم و ناپاک هم داریم. باید با فساد بجنگیم. متأسفانه رشوه داریم و نباید از بیان آن عصبانی بشویم.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر متاسفانه در دستگاه‌های حکومتی و ادارات ما در گوشه و کناری، رشوه‌ای هم باشد باید با آن بجنگیم و مبارزه کنیم. نباید ناراحت شویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور سرمدار مبارزه با تروریسم است، گفت: ایران بالاترین قربانی را در برابر تجاوز، تروریسم و استفاده از سلاح شیمیایی داشته و بزرگترین مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است، چون قربانی آن هستیم.

روحانی با اشاره به اینکه ایران بزرگترین مدعی مبارزه با تروریسم است، تاکید کرد: امروز برای اینکه تروریست‌ها نتوانند ازسیستم‌های مختلف مالی برای جابجایی پول استفاده کنند هم باید بالاترین مدعی باشیم و هستیم.

رئیس جمهور افزود: آیا کسی که در این منطقه مواد مخدر می‌فروشد، می‌آورد و می‌برد پولش کثیف نیست و آیا این پول کثیف در کشور و منطقه ما وجود ندارد. یعنی در کشور ما مواد مخدر نمی‌آید؟

روحانی با اشاره به فداکاری و تلاش های نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در مرزهای شرقی و غربی و سربازان گمنام امام زمان(عج) و دادگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر، گفت: متاسفانه مواد مخدر در کشور وجود دارد و باید با آن مبارزه کنیم؛ وقتی مواد مخدر هست، پول کثیف هم هست؛ این پول کثیف کجا می‌رود، یعنی یک گوشه و کناری پولشویی انجام می‌گیرد و پولشویی ممکن است در افغانستان، ترکیه و اروپا انجام بشود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید مبارزه کنیم ،کار کارشناسی انجام داده و حرف کارشناسی بزنیم،گفت: فوری یک صف‌بندی درست می‌کنیم بین این جناح و آن جناح، بعد تمام تاریخ بشریت را به عنون شواهد می آوریم و هر کسی می‌رود یک تشابهی را پیدا می‌کند و می‌گوید این مثل آن است و آن مثل این است.

رئیس جمهور با بیان اینکه می‌دانیم در کاری که باید برای مردم انجام دهیم نقص و ایراد داریم، خاطرنشان کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی را که برای کالاهای اساسی می دهیم تا وقتی که به دست مشتری و مصرف‌کننده نهایی می‌رسد درست نمی توانیم کنترل کنیم؛ پس نقض و اشکال داریم و باید اشکال خودمان را رفع کنیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم ما خوب، قدرشناس و زمان شناس هستند و موقعیت ما را می دانند؛ مردم بخاطر اینکه قدرشناس و قدردان هستند برای یک نوکر و خادم‌شان اجتماع می‌کنند و لطف‌شان برای نظام و کشورشان است و این قدرت کشور است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مردم ما می‌دانند در چه زمانی و در چه شرایطی بیایند، چه جوری شعار بدهند و حرف بزنند. در عین حال می دانم که در خدمات این دولت هم مشکل داریم و مشکل را باید با مردم در میان بگذاریم و راه‌حل پیدا ‌کنیم و راه‌حل پیدا می‌کنیم. جامعه را آرام می‌کنیم همه‌مان به وظیفه‌مان عمل می‌کنیم اما کار بزرگی هم که انجام می‌گیرد باید به مردم بگوییم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه یکی از افتخارات بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم تلاش برای دریاچه ارومیه است، خاطرنشان کرد: این دریاچه‌ که در حالت موت و نابودی نهایی بود و اگر دولت یازدهم وارد نمی‌شد و عمل نمی‌کرد، امروز دریاچه ارومیه به طور کامل خشک شده بود و تبدیل به منبع نمک شده بود و با یک طوفان، زندگی‌ ۱۵ میلیون نفر را نابود می‌کرد.

روحانی ادامه داد: درست است که هنوز همه کارهایی که باید برای دریاچه ارومیه انجام نداده‌ایم و همه‌اش تمام نشده است، ولی دریاچه را تثبیت کردیم. امسال نسبت به پارسال دریاچه از لحاظ سطح، ۱۰ سانتی‌متر بالاتر و از لحاظ عمق ۹ سانتی‌متر بیشتر است. یعنی کلاً ۱۹ سانتیمتر بیشتر شده است و این یکی از کارهای بسیار مهم دولت در شمال غرب ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در این ایام و هم در پایان سال تلاش خواهد کرد که کمک مضاعفی نسبت به اقشار کم‌درآمد داشته باشد، افزود: خوشحالم اعلام کنم که در هفته‌های اولیه ماه آذر و در این ایام میلاد مسعود پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) دومین سود سهام بین اقشار کم‌درآمد و برای ۵ میلیون و ۳۴۵ هزار نفرتوزیع می‌شود؛ که برای هر نفر ۱۷۵ هزار تومان،یعنی به یک خانواده ۴ نفره حدود ۷۰۰ هزار تومان داده می‌شود و به خانواده ۵ نفره ۸۷۵ هزار توان پرداخت می‌شود.

روحانی ادامه داد: دو دهکی که درآمد پایین دارند، از این سود سهام برخوردار می‌شوند و این کاری است که دولت از سال گذشته آغاز کرد و اولین سود سهام را تقسیم کرد و این دومین باری است که تقسیم می‌شود و این دفعه بیش از پارسال و حدود ۱۶ درصد بیش تر این سود پرداخت می‌شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که دولت با همه توان در پی آن است که مشکلات آنها مخصوصاً اقشار کم‌درآمد را حل کند و این کار را به کمک هم ادامه می‌دهیم و کشور‌مان را به سرمنزلی که مطلوب خداوند بزرگ و پیامبر عظیم‌الشأن(ص) و مطلوب بزرگ ما است خواهیم رساند.

روحانی در ابتدای سخنان خود نیز با تبریک ایام میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص)، گفت: پیامبر اسلام(ص) فخر همه انسان‌ها در طول تاریخ و بویژه مسلمانان جهان بوده است؛پیامبری که از روز ولادتش تا امروز همواره زندگی‌ ،سیره ، پیام و ارزش‌های متعالی که برای جامعه آورد، خیر و برکت و رحمت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدر مردم را درآورده ای حالا برای ما هم غصه می خوانیم مردم را روانی کرده اید و هنوز در رویاهای قدرت هستید و ادامه کار ،بیا پایین باهم راه برویم حقیقت کجاست ایا مردان بحران بودید یا رفیق دوران خوش از حال و احوال ما مپرس که دلمون خون است دستان خالی و اعصاب خراب و عدم امید یه آینده یک سر خودتان بروید بیمارستان ببین میتوانی تحمل بیاورید شما را به خدا میسپارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دهانت اب بگشه بچه جان هنوززودتوی کاری بزرگترتخلت کنم تماشاگرهوب باش باتشگرتهرانی?

      • بدون نام

        درود بر روحانی اگر مخالفین پولشویی بگذارند

      • بدون نام

        خب قانون مبارزه با پولشویی چندساله تصویب شده چرا دولت اجراش نمیکنه؟برو قانون مصوبو اجراکن. برای تصویب سی اف تی بهانه الکی نتراش.

    • بدون نام

      برای اینکه ی ریزه صدق وصداقت درتو نیست فقط استعفا بده تا نام تو درتاریخ ننگ نماند

      پاسخ ها

      • ج

        اونیکه میخوای جای ایشون بذاری کیه نکنه خودت میخوای بیایی جاش

      • بدون نام

        کی صداقت تو حرفاش داشته که حالا مرتبه دومش باشه

      • بدون نام

        کی می دهی خودنمفمی نوشته بچه جان دهان بوی شيرمی دهنيدبروبخواب روی تخت ستاره بشماره افتاب دربيايدپشت پنجرهای دوری نفتی پرندهای کشه بی رنک پوکی استخوان فکرش باشه تاکارگوچگترتخلت نکن باتشگرخندرو?

      • بدون نام

        لابد تو حرفای تو صداقته دوره احمدی نژاد سوسک و موش بودین خوب دم دراوردین الان

    • بدون نام

      مردم به جون هم نیفتادن با سو مدیریت ناکارامدی مسئولین مشکل دارن اعتراض دارن

      پاسخ ها

      • نرگس

        دقیقا مردم با هم متحدن علیه مسئولین تنبل، کم کار، خطاکار...

    • بیخیال

      جمش کن دلت خوشه
      خودتم زیادی هستی حرف نزنی بهتره
      خدا پدر مادر احمدی نژاد رو بیامرزه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دورغ نست راست خدابئاموزپدرمادرشان پسردارجامعه دلسوزمحرومیان بوداقای احمدنزادی مرسي?

      • بدون نام

        خدااز سر تقصیرات مموتی بگذره بنیاد کشور را ویران کرد

      • بدون نام

        درود برشما که صاحب عقل ومنطقی فقط به کاربر بالایی بنام ج بفهمان عمه ات که شمایل خوب وصادقی داردمیزاریم جاش و.....

      • بدون نام

        اره همون احمدی نژاد برای امثال شما خوب بود که بگیره ببرتون تو هلفدونی

    • بدون نام

      چونکه بهترین سالهای جوونی به هدر دادین یکبار بدنیا میایم گند زدین توش با تندروی و رفتار سلیقه ای چیزایی که اصلا به مردم مربوط نبود

    • بدون نام

      یعنی اگر برعکسش بود مردم مسئول بودن کوتاهی میکردن مثل خودتون پدرشون رو درمیاوردین مثل حالا که دراوردین یه پول قبض دیر بدن قطع میکنید اب برق گاز تلفن رو یا دیر بیان اخراجن چه تحملی داشتن مردم این سالها

    • بدون نام

      ببینید ترامپ چطور داره مدیریت میکنه مردمش خوشحالن همون کاررو کنید بلد نیستید یا از مدیریت برجش و تجارتش کپی کنید موفقیت هاش رو یادگیری دیر نیست هیچ وقت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردمش خوشحالند؟ از کجا اخبار رو می گیری؟ آمدنیوز؟ برو در شبکه های اجتماعی و نظر مردم آمریکا رو در مورد این کفتار بخون.البته بعیده انگلیسی بلد باشی.خوراک آمدنیوزی:)

      • بدون نام

        توی یه کشور ابر قدرت زندگی کنی خود به خود خوشحال میشی ربطی به رئیس جمهور نداره

      • ایرانی با اقتدار

        ابر قدرت یعنی ایران
        که اسرائیل و آمریکا اونقدر از موشکهامون میترسن که جرئت کوچکترین حمله ای ندارن
        البته اگر دولت غربزده روحانی صنعت دفاعی رو هم مثل صنعت هسته ای تعطیل نکنه

      • بدون نام

        ایرانی با اقتدار٬
        تو ایرانیه ذلیلی نه با اقتدار کسیکه به خدمتگزاران ملت تهمت میزنهه امریکایی و اسراییلی‌ها
        تو و اون هم حزبیهات بهترهقآبو بریزم اونجایی که مبسوزه

    • آرش فرهادی

      من به شخصه از اقای روحانی مچکرم.که باعث شد.ماهایی که رای نمیدادیم و به این استاد رای دادیم.بفهمیم.تو این مملکت هیچ فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب نیست.روحانی عارف یا هرکس دیگه هیچ فرقی با رییسی یا قالیباف یا رضایی ندارن. همه اینا دستشون تو یک سفره درازه.فقط ما مردم رو گول زدن.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        چرا پیش داوری میکنید چون سه چهار نفر گند زدن بقیه هم مثل هم هستند همین پیش داوری های مردم ایران مملکت رو به این وضع انداخته اند

      • بدون نام

        ای کاش شما رای نمیداد تا رای های ما به آقای رئیسی بی اثر نشه، اگر رئیسی بود همه چی خوب بود رئیسی همه چیز رو به برجام گره نمیزد که با نقض برجامی آمریکا سکه بشه 5 میلیون و دلار 19 هزار و خودرو و موبایل نایاب بشه!

      • hassan.h

        عقل سلیم چنین نظری را تایید نمی کند آدم ها خصال مختلف دارند یکی قاطع است آن دیگری مردد
        قطعا در انتخابهای گذشته مردم تفاوت رای را با تمام وجود حس کرده اند و از طرفی رئیس جمهور دارای اختیارات و وظائف فوق العاده گسترده است

    • آرش فرهادی

      اقای روحانی مچکریم..که تونستی ثابت کنی.هیچ فرقی بین تو و رفیقای اصولگرات نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام اقای روحانی می دانيدکی نردمان ماهاخسته برنامه های تگراری شودن تابرنامه های خوب تگراری همين امدندرفتن بيرون توی اپارتمانی که هرگس فکرنمی گردندروزی بيادچه حالی دست می دهنيددر۲۴ساعت حساب گنيدتفديحی گردش مسافرات سفرهمه می رودئانه۴۸ساعت نفراقای روحانی التماس دعافراوان پاک?

      • بدون نام

        شماها یه کوچولو درک سیاسی دارین؟
        ظریف (وزیر امور خارجه، چون ممکنه نشناسی گفتم!)، گفت پولشویی گسترده تو ایران هست
        بهش گیر دادن که باید ثابت کنی!!! وگرنه ....
        روحانی هم تو حمایت از ظریف اینها رو گفته

      • بدون نام

        8 سال احمدی نژاد کی صنعت هسته ای و کارخونه ها و اشتغال تعطیل شدن؟ دلار نهایتا شد 2 هزار نه مثل دوران روحانی 19 هزار ...

    • بدون نام

      چه اصراریه جامعه رو یکدست و انقلابی جلوه بدین وقتی نیست همین سایت نظرات رو بخون میاد دستت مردم چی میخوان اون رفراندوم که لفظ اومدی هیچ وقت انجام نمیدین میاد دستت با نظرات

    • بدون نام

      ی جا کار خوب بکنید که مردم تو هر گوشه این کشور خوشحال باشن شما تلاش کنید مردم آرامش روح روان داشته باشن من خودم ی مادر سرطانی دارم باورت میشه چیزی برای هزینش ندارم خودشم میدونه توان مالی ندارم فقط میگه خدا کریمه خودت ناراحت نکن آخه این چه زندگی برای مردم درست کردین کجای خدا رو گرفتین لعنت به هرچی اوام فریبه دینی که پدر مادر مارو شما در آوردبن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر چه دولت روحانی خیلی ناتوانه ولی انصافا مریضی ها هم تقصیر مسئولینه؟ اول آدم خودش باید گلیمش رو از اب بیرون بکشه بعد توقع داشته باشه از مسئولین! اگر کار نداری تو سایت های شغل یابی بگرد، اگر بیمه نداری برو بیمه سلامت ثبت نام کن. اگر پول نداری برو کمیته امداد یا خیریه ها درخواست بده

    • سیمرغ

      دیگه کسی دروغ شما را باور نمی کند راستی دیگه خبری از کلید نیست؟

    • سیمرغ

      وقتی برای خرید به بازار می رویم از قیمت ها خوش گمان می زند.

      پاسخ ها

      • فاطمه

        دولت روحانی اکثر وزرا پولدار هستن و تو بالاشهر تهران مجلل زندگی میکنن شما چه توقعی داری که افزایش قیمت اذیتشون کنه و جلوشو بگیرن؟! بالخره مردم اینا رو به کاندیداهای ساده زیست ترجیح دادن و رای دادن به اینا؛ دودش هم تو چشمشون میره دیگه

    • بدون نام

      سلام قبول داريدايشالله فرقی بين زنيانی شاغليه نيست خانداران هستن حق حقوقی داردمی شودازطراف شماهاممنم ولی نه فرقی بگذاريدبين زنهای که حق حقوقشان قطع وبه زن دوم سوم يابچه ای خواهربردارداردمی شوداخبارداغ رسيدگی بشو ?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ؟؟؟؟؟؟؟

      • علی

        !!!!سالمی

    • بدون نام

      دوست داریم به جون هم بی افتیم به کسی مربوط نیست خودتون خواستین

    • بدون نام

      شماها با بیکاری مردم و گرانی کالاها و ارز اینکار کردید یا شیخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه مردم پیامبر گرامی و میشناسن به جای صحبت به جای‌پیامبر بشینید یه فکری برا حل مشکلات مردم بکنید خبرتون

    • بدون نام

      شماها مردم را به جان هم انداختین

    • امير

      مردم ديگه جوني ندارند همه رو گرفتيد!!!
      علي بركت الله

    • بدون نام

      دلمون میخواد دعوا کنیم به شماها چه با همون دلار برجام و ارز تو دستتون فروش خودروی گرون داغونتون خوش باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشون به حسن روحانی پولدار و بالاشهر نشین رای دادن دلار 19 هزار تومانی و گرانی خودرو و مسکن هم نوش جونشون!

    • عضوانجمن تحصیل کرده های بیکار

      لطفا حرف نزن

    • بدون نام

      ترا بخدا بسته دیگه صبر مردم لبریز شده از دست این همه گرونی و مشکلات و بیکاری. اختلاس و پولشویی. دزدی مسئولان و حقوقهای نجومی. یعنی شما نمیدونید جمعیت کارگری کشور چند ماه حقوق نگرفتن. مردم رو دیونه کردید. یه خدایی هم هست اون بالا خجالت بکشید

    • بدون نام

      بنده خدابرای پولشویی اول بایدباخودت ومعاون اولت بجنگی

    • بدون نام

      اقای روحانی ما غلط کرده ها که به شما رای دادیم

    • محمدمهدی عسکری

      پولشویی در تمام کشور ها هست ولی مسول یه کشور نباید به کشور خودش اتهام بزنه

    • مرتضی

      کلا حرفایی که ما در این روزگار از مسعولین محترم میشنویم با کلمه باید شروع میشه، ما باید فلان کارو بکنیم....
      یکبار نشد بشنویم که ما فلان کارو درست و کامل انجام دادیم

    • بدون نام

      اینهمه تظاهر واقعا حال به هم زنه
      از برادرتون بگین !!از برادران جهانگیری بگین!!

    • بینام

      تو اصلا خودتو ناراحت نکن حسن بجاش مردم تا دلت بخواد ناراحتی و غصه دارن بجای تو هم ناراحتی میکنن
      اصلا تو حیفه ناراحت بشی والا چه کاریه آخه

    • بدون نام

      پول در کشور عزیزما زیاد است ولی مدیریت صفر اول مدیریت بعد عدالت بعد توضیح به کسی که کار نکند حرام است پول داد

    • اامیر فرجی

      تا بحال شده به افرادی که در شصد سالگی با ده سال بیمه که حقوق چهارصد تومان میگیرن توجه کرده باشید. ....

    • بدون نام

      فقط خواهش میکنم تو یکی حرف از پولشویی نزن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا از شماها نگذرد با این بایدها روزگار همه را سیاه گردید شما همه اجنبی هستید اگر ایرانی بودید مملکت به حال خودش رها نمیکردید

    • بدون نام

      نه تو رو به خدا اصلا راضی به زحمت شما نیستم چون دولت شما تا همین جاهم خیلییییییی زحمت کشیده

    • بدون نام

      لطفا سخنرانی نکنید عمل کنید خوبه خودتون می بینید رب گوجه جهار تومانی هنوز هیجده تومانه بعد چطور میگید ما مشکلات را پشت سر می گذاریم مشکلات که روز به روز بیشتر بیشتر تورم از نظر شما خوبه از نظر مردم کمر مردم را خم کرده دلخوش هستید چهار تا قلم کالا خوراکی می دین یعنی به بدبخت بیچاره ها نه اقایون دیگه کل مردم ایران زیر بار فشار اقتصادی بدبخت بی چاره فقیر شدند دیگه گدایان هم کاسبی شون نمی چرخه کسی پولی نداره به متکدی پول بده باید کل جیب ها را گشت تا پولپ نون امروز را تهییه کنیم من فقط یه چیز می دونم سیر از گو شنه خبر نداره سوار از پیاده

    • بدون نام

      تلاش کن .. فقط خسته نشی

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      مدیریت این سایت هم همه نظراتو نمیزاره اینم ...

    • محک

      ایقدرگفتی تقسیردولت قبله که خودت ...

    • بدون نام

      تلاش به جایی نمیرسه جناب تدارکات چی

    • م میر

      این کارارو باید از40سال پیش انجام میدادین

    • رضا

      به قول اون انیمیشن کودک وقتی خبرنگاران و.مردم ازت سوال پرسیدن جوابشون رو با سوالات خودت ازشون بپرس بعد جواب سوال های خودت رو بده ..یعنی طرف مقابل احمق هستن ..خخخخخخ...حکایت این گول زن حرفه ای هست ...بحث پول شویی کی از پول شویی پرسیده ...

    • بدون نام

      فعلا که با این ریاستتون نفس مردم رو بریدین !!!!! مردم فقط رای بدن بعدش هر چی شد شد..... واقعا شما به اخرت و حساب و کتاب اعتقاد دارین !!!!جواب مردم رو چی می خواین بدین!!!!

    • بدون نام

      کدام کارشناس؟ اینهمه کارشناس در تلویزیون امدند و رفتند نهایت از جمال یا اظهارات سیاسی کردند و از پول و نیاز مردم حرفی زده نشد!شبکه خبر کارشناس دعوت کردن برای صنعت اسباب بازی و سیاست توزیع و فرهنگ استفاده از اسبا ب بازی وارداتی میگن که چکار کنیم و وزیر اموزش و پرورش هم کمک کنه تا والدین اسباب بازی بخرن ......بچه ها رو یاد بدید بهانه بگیرن ...چرت وپرت

    • بدون نام

      دوستان
      جناحی نظر ندید لطفا...

      زمان احمدینژاد هم اوضاع همین بود! اون که اصول گرا بود!

      پس کلاه خودمون را قاضی کنیم!!!

    • غلامرضا خوشی

      عجب فکر بکری شما ازاین کارها هم بلد بودید ما نمی فهمیدیم بابا ایول کی این بایدها انجام بده؟
      مسعول راه باید راه درست بشه
      وزیر بهداشت باید
      وزیر قبرستان باید
      من نمیدونم این بایدها به کی میگن

    • بدون نام

      روحانی تو رییس اجرایی مملکتی ، با حرف چیزی عوض نمیشه ، اقدام قاطع لازم داره ،

    • مهدی اسمعیلی

      جامه ریاست جمهوری در قامت افرادی که برنامه ای برای اینده کشور وجوانان کشور در ایران ندارند گشاد است مخصوصا شخص شما!!!مردم آه در بساط ندارن باناله سودا میکنن اونوقت اقایون وعده های سره خرمن وپوچ میدن.متاسفم برای خودم وهم نسل‌های خودم وایندگان .

    • محمد

      چقدر تلاش کردم واسه روحانی رای جمع کنم
      واقعا شرمنده دوستان و آشنایان شدم ،
      چه کردی با اعتماد ما جناب روحانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج