۷۹۹۳۷۴
۳۲ نظر
۵۳۷۷
۳۲ نظر
۵۳۷۷
پ

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

آیا شما یک شکارچی ارواح یا یک نظریه پرداز توطئه و یا یک علاقه مند به موجودات فضایی هستید؟ حتی اگر شما طرفدار هیچ کدام از آن ها نباشید نیز مجبور خواهید بود اعتراف کنید که در این دنیا حوادث عجیب و غریبی گاها اتفاق می افتد که به سختی می توان برای آن توضیحی پیدا کرده و شاید بتوان گفت پیدا کردن دلیل برای آن غیر ممکن می باشد.

وبسایت الی گشت: آیا شما یک شکارچی ارواح یا یک نظریه پرداز توطئه و یا یک علاقه مند به موجودات فضایی هستید؟ حتی اگر شما طرفدار هیچ کدام از آن ها نباشید نیز مجبور خواهید بود اعتراف کنید که در این دنیا حوادث عجیب و غریبی گاها اتفاق می افتد که به سختی می توان برای آن توضیحی پیدا کرده و شاید بتوان گفت پیدا کردن دلیل برای آن غیر ممکن می باشد. اگر برای اینکه با این موارد بیشتر آشنا شوید نیاز به مثال دارید ما برای شما لیستی را در زیر ارائه می نماییم تا بتوانید آن ها درک نمایید. اسرار آمیزترین عکس ها که در این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد مواردی بوده اند که بیش از نیم قرن به صورت نامعلوم باقی مانده و در صورتی که حقایقی نیز در مورد آن وجود داشته باشند هنوز چیزی مشخص نشده است. پس با ما همراه شوید و این شما خواهید بود که در انتها تصمیم می گیرید که کدام یکی از این موارد می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

خانم بابوشکا | Babushka Lady

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد
خانم بابوشکا نام مستعاری است که به زنی ناشناس داده شده است که در طی قتل سال ۱۹۶۳ جان اف کندی رییس جمهور آمریکا حضور داشته است. این زن در فیلم های متعددی که در لحظات نهایی از زندگی جان اف کندی گرفته شده مشاهده می شود و دوربین ها صورت او را نشان می دهند در حالی که او ایستاده اما سایر کسانی که در آن محل بوده اند روی زمین دراز کشیده اند. این زن هرگز جلو نرفته و با وجود درخواست ها و تحقیقات گسترده ای که توسط FBI صورت گرفت اما هویت این زن و احتمالا آنچه که او می دانسته تا به امروز به صورت یک راز باقی مانده تا در لیست اسرار آمیزترین عکس ها قرار بگیرد.

چراغ هسدالن | The Hessdalen Lights

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

یکی از مواردی که برای علاقه مندان به موجودات فضایی جالب و مورد توجه می باشد، چراغ های هسدالن در دره ای به همین نام در نروژ است که به عنوان یک پدیده ای عجیب و غریب شناخته می شود. مشاهدات از این چراغ های ناشناخته از دهه ۱۹۴۰ گزارش شده و موجب شد تا هزاران نفر از عکاسان کنجکاو خود را به این محل برسانند تا بتوانند از آن فیلم و عکس تهیه کنند اما هنوز هیچ کس نمی داند که به چه دلیل این اتفاق رخ می دهد. در محافلی که طرفداران موجودات فضایی هستند، منبع این پدیده عجیب و غریب را به موجودات بیگانه نسبت می دهند. این در حالی است که آن هایی که ذهنشان بیشتر در مورد سیاره زمین است نظریه ای را پیش بینی کرده اند که چراغ های هسدالن به احتمال زیاد توسط اثر باتری با صخره های فلزی و یک رود سولفور که در آن محل قرار دارد به وجود می آیند.

سولوی در فضانورد | Solway Firth Space Man

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

در سال ۱۹۶۴ Jim Templeton که آتش نشانی از کارلایل انگلستان وقتی در یکی از روزهای سفر به Burgh Marsh قرار داشت از دختر پنج ساله خود ۳ عکس گرفت. تمپلتون در سال ۲۰۰۲ نامه ای به روزنامه Daily Mail نوشت و اظهار کرد که من سه عکس از دخترم در یک موقعیت گرفته ام و زمانی که عکس وسطی از شرکت کداک برای من ارسال شد به نظر می رسد یک فضانورد در پس زمینه تصویر قرار داشته و این شوکه کننده است. تمپلتون اصرا داشت که این شکل را تا زمانی که عکس ها را چاپ کرد ندیده است و تحلیلگران شرکت کداک نیز تایید کردند که این عکس ها واقعی می باشند.

هیولای دریایی جزیره هوک | Hook Island Sea Monster

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

مدت ها قبل از اینکه فتوشاپ وجود داشته باشد، خانواده Le Serrec این عکس را از هیولای جزیره هوک در سال ۱۹۶۴ گرفته اند. دیده شدن آن زمانی شهرت یافت که به عنوان یکی از اسرار آمیزترین عکس ها که با دوربین گرفته شد شناخته گردید. در ابتدا همسر Le Serrec بود که این موجود غول پیکر را با بیش از ۲۴ متر طول در مردابی در خلیج Stonehaven در کوئینزلند کشف کرد. این زن و شوهر زمانی که این موجود به سمت آن ها شنا می کرده در حال تماشای آن بودند گویی که آن مرده است اما ناگهان این مار دریایی دهان بدون دندان خود را باز کرده و از محل دور می شود. چیزی همانند آن تاکنون دوباره دیده نشده است.

عکس خانوادگی کوپر | The Cooper Family Photo

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

مگر اینکه شما در زیر یک تخته سنگ زندگی کرده باشید در غیر این صورت احتمالا این عکس ترسناک را تاکنون چندین هزار بار مشاهده کرده اید. در حالی که منشا و زمان آن دقیق مشخص نیست اما این داستان در دهه ۱۹۵۰ رخ داده است، زمانی که خانواده کوپر از غذای خود که برای جشن رفتن به خانه جدیدشان در تگزاس لذت می برند گرفته شده است. همانطوری که در تصویر مشاهده می کنید یک بدن از سقف آویزان شده و این لحظه ای وحشتناک در عکاسی می باشد. در حالی که برخی معتقد هستند که جسد آویزان شده در نتیجه ایجاد دوبینی در فیلم دوربین می باشد عده ای دیگر بر این اعتقاد هستند که چیز شگفت آور دیگری وجود دارد. از ارواح گرفته تا شیطان، فهرست بسیار زیادی از نظریه های مختلف در مورد آن وجود داشته که تعداد آن ها به اندازه تعداد کپی هایی است که از خود عکس وجود دارد اما در هر صورت به دلیل اینکه هیچگاه نتیجه ای قطعی برای آن ارائه نشد در لیست اسرار آمیزترین عکس ها واقع شده است.

صخره ژئوفون | The Geophone Rock

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

این عکس که در آخرین پرواز به کره ماه و در نزدیکی صخره ژئوفون گرفته شده است با عنوان عکس خالی در فهرست عکاسی فضاپیمای آپولو ۱۷ جای گرفته است. با این حال زمانی که اشبع و کنتراست تصویر را تغییر می دهید به نظر می رسد که ساختاری هرم شکل در تصویر مشاهده می گردد. با توجه به اینکه عکس از نور شدیدی که به آن تابیده و همچنین مسائل مربوط به نویز به شدت رنج می برد اما تصویر هرم دیده شده باعث می شود تا برخی از افراد این حدس و تصور را داشته باشند که چیزهای بسیاری در کره ماه وجود داشته که از عموم مردم پنهان باقی مانده است.

فردی جکسون | Freddy Jackson

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

فردی جکسون که یک مکانیک نیروی هوایی سلطنتی بود دو روز قبل از اینکه این عکس گرفته شود در یک سانحه وحشتناک به وسیله پروانه هواپیما کشته شد. با این حال جکسون اجازه نداد تا مرگ او به عنوان ضربه ای روحی بر گروه تاثیری بگذارد. تعداد دیگری از مردانی که در این مشاهده می نمایید تایید کرده اند که در حقیقت آنچه در پس زمینه تصویر مشاهده می شود همان چهره جکسون می باشد که دو روز قبل کشته شد. بنابراین هنوز نیز کسی نتوانسته توضیحی برای این نوع از اسرار آمیزترین عکس ها پیدا کند.

مسافر زمان | The Time Traveller

اسرار آمیزترین عکس‌ها که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد

این عکس در سال ۱۹۴۱ در هنگام بازگشایی مجدد Forks Bridge جنوبی در Gold Bridge در کشور کانادا گرفته شده و در آن به وضوح مشاهده می شود که یک مرد از زمان آینده در این مراسم شرکت کرده است. لباس ها و سبک پوشش او بسیار مدرن بوده و علاوه بر این دوربینی در دستان او قرار گرفته که به نسبت به زمان عکس گرفته شده بسیار پیشرفته تر می باشد. در سمت چپ تصویر مردی دیگر قرار داشته که دوربینی با تکنولوژی آن زمان در دستانش است بنابراین می توانید به سادگی این دو را با یکدیگر مقایسه کنید تا یکی دیگر از اسرار آمیزترین عکس ها که هنوز پاسخی برای آن پیدا نشده را ببینید. برای برخی این عکس عجیب و غریب باعث شده تا به این موضوع که سفر در زمان از مدت ها پیش اتفاق می افتاده است و بازدیدکنندگانی از آینده به گذشته ما سفر کرده اند.

تمامی عکس هایی که در این مطلب مشاهده کردید جزء اسرار آمیزترین عکس ها بوده که توسط متخصصین این صنعت تایید شده اند و از طرف دیگر در آن ها یک چیز مشترک وجو دارد و آن این است که تصویری غیر طبیعی دیده می شود که احتمالا پس از آن دیگر مشاهده نشده است. نظریات در مورد این تصاویر بسیار زیاد است اما هنوز هیچ کسی نتوانسته دلیل و توضیحی قانع کننده برای آن ها پیدا کند. شاید روزی علم آنقدر پیشرفت کند که بتوان این اتفاقات را توجیح کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم یک عکس با پرایدم که 7 میلیون بود گرفته بودم به بچه ام که نشان دادم باور نکرد فکر میکنه فوتوشاپه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم از خنده

      • m o

        خیلی با حال بود ههه

      • بدون نام

        دروغ به این بزرگی پراید هفت ملیون خخخخخ

      • بدون نام

        هررر هررر هررر

    • بدون نام

      عجیب

    • رتیلا

      هاله نور احمدی نژاد یادتون رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مموتی خودش عجیب غریب هست فکر کنم سفر به اینده کرده مال دوران پارینه سنگی هست

    • Fatemeh(hana)

      بازم ازاین جور مطلبا بذارین.خیلی جالبن.ممنون

    • Ariel

      زمان اصلا وجود نداره و سفر در اونم غیر ممکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوه مای گاد استاد

      • negin

        زمان به شکلی که انسان درک می‌کنه وجود نداره، اما به این معنی نیست که اصلا وجود نداره.
        و اتفاقا سفر در زمان کاملا ممکنه و اصلا دور از انتطار نیست! فقط با تکنولوژی‌های امروز ما یه کم غیرممکن به نظر می‌رسه!

    • بدون نام

      ما هم هر روز یک امامزاده کشف میکنیم!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ افرین

      • N.A.J.A

        لایـــــک

    • بدون نام

      اون عکس اولیه شاید خودش هم دست قاتل ها بوده باشه بعضیا شونم مثل عکس خانوادگی و فضانورده بیشتر شبیه خطای دوربینه مطمئنا همه از این خطاها زیاد دیدیم تو عکسای چاپی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شايدم سيا مي خواسته ذهن مردم رو منحرف كنه

    • بدون نام

      مطالبتون تکراری بود ....چقد چیزای تکراری می زارید من اینو ده بار تو هم برترین ها خوندم

    • سیبیل کلفت

      جالب بود،مرسی

    • بدون نام

      چرت و پرت

    • فرزانه

      جالب بود

    • m o

      منم ی پاکت معسل داشتم مال دو ماه پیشه وقتی تفاوت قیمت میبینم هس میکنم چند سال جلوتر سفر کردم

    • سویل

      عالی بود این بخش لطفا ادامه داشته باشه.

    • بدون نام

      من یه عکس دارم برترینها عکس موجودیه که خودم اتفاقی در کوه ازش عکس گرفتم اگر چاپ میکنی بگو برات بفرستم شگفت انگیزه

    • بدون نام

      حالا اگه یه ایرانی این چیزارو میدید میگفتن اوسگله . ولی چون خارجیا این چیزارو میبینن صحت داره و واقعیه !! عجب !!!

    • باب

      ای کاش رمز گشایی می شدن. خیلی جالب بودن

    • بدون نام

      خیلی مطالبتون تکراریه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخون

    • ترانه

      ترسیدم واییییییی

    • بدون نام

      متوجه شدم كه من زير تخته سنگ زندگي مي كنم چون اين عكس رو تا حالا نديده بودم

      پاسخ ها

      • حمید

        من هم همین طور
        فکر میکنم علت این باشه که این مطلبو عینا از جایی ترجمه کردن و گذاشتن

    • بدون نام

      عكس آخري خيلي واضحه كه ما بتونيم دوربين ها رو باهم مقايسه كنيم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج