۷۹۹۴۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نکاتی در مورد مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا

روزنامه ایندیپندنت انگلیس در گزارشی ضمن اشاره به چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، به علامت سوال های مطرح شده برای فوتبال دوستان در خصوص این رقابت «نو پا»، پاسخ داد.

ایرنا: روزنامه ایندیپندنت انگلیس در گزارشی ضمن اشاره به چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، به علامت سوال های مطرح شده برای فوتبال دوستان در خصوص این رقابت «نو پا»، پاسخ داد.

اینیدپندنت روز چهارشنبه نوشت: تیم ملی انگلیس امیدوار است تا پس از گذشت بیش از نیم قرن، با کسب نخستین عنوان معتبر خود یعنی قهرمانی در لیگ ملت های اروپا در تابستان سال آینده، رستاخیز چشمگیرش را تحت هدایت «گرت ساوتگیت» به اوج بلوغ برساند.

درک عمومی نسبت به رقابت های لیگ ملت های اروپا طی ماه های اخیر به شکلی قابل ملاحظه بهبود پیدا کرده است؛ علاوه بر این اکثریت افراد به طور متفق القول اذعان داشته اند که افزایش برگزاری چندین بازی رقابتی، موجب نشاط هر چه بیشتر تعطیلات ملی شده و رخوت رقابت های کسل کننده دوستانه را کاهش داده است.

ضمن اینکه ناکام ماندن بسیاری از قدرت های فوتبال اروپا از جمله قهرمان جهان یعنی فرانسه، آلمان و اسپانیا هیجان این رقابت ها را افزایش داده و حس غیرقابل پیش بینی بودن این تورنمنت را به فوتبال دوستان القاء می کند.

و حالا در حالی که تیم ها خود را برای ورود به مرحله نهایی آماده می کنند، شما می توانید در این گزارش پاسخ تمام پرسش های کلیدی و علامت سوال های مطرح شده در ذهنتان را بیابید.

**قرعه کشی مرحله نهایی لیگ ملت ها چه تاریخی انجام می شود؟

قرعه کشی روز سوم دسامبر (۱۲ آذرماه) در دوبلین پایتخت ایرلند شمالی انجام شده و تاریخ برگزاری بازی ها و همچنین ورزشگاه های محل برگزاری نیز تایید و اعلام خواهد شد.

** چه تیم هایی شانس قهرمانی دارند؟

چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی شامل پرتغال، هلند، سوئیس و انگلیس همگی شانس قهرمانی دارند.

** بازی ها چه روزی برگزار می شود؟

بازی های مرحله نیمه نهایی روزهای پنجم (چهار روز پس برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا) و ششم ژوئن (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۹۸) برگزار و بازی رده بندی و فینال به نهم ژوئن (۱۹ خردادماه ۹۸) موکول خواهد شد.

** بازی ها در چه کشوری برگزار می شود؟

کشور پرتغال میزبانی بازی های نیمه نهایی، رده بندی ( پلی آف) و فینال را بر عهده داشته و براساس اعلام رسمی ورزشگاه های «استادیو دو دراگوآ» و «دی آفونسو هنریکس» را برای برگزاری بازی ها پیشنهاد داده است.

** جایزه قهرمان چیست؟

تیم قهرمان جامی پر زرق و برق را که چیزی شبیه به نسخه ای بروز رسانی شده از جام لیگ اروپا به نظر می رسد، بالای سر خواهد برد؛ علاوه بر این جوایز نقدی قابل توجهی نیز به تیم های برتر اهدا می شود
تیم اول: 7.5 میلیون یورو
تیم دوم: ۶.۵ میلیون یورو
تیم سوم: 5.5 میلیون یورو
تیم چهارم: ۴.۵ میلیون یورو

** آیا نتایج نهایی تاثیری بر مرحله مقدماتی جام ملت های 2020 اروپا دارد؟

پاسخ اجمالی خیر است؛ تنها تفاوت این است که چهار تیم حاضر در مرحله نهایی لیگ ملت ها صرفا به خاطر اهداف مرتبط با برنامه ریزی یورو ۲۰۲۰، به جای قرار گرفتن در گروه های شش تیمی در گروه های متشکل از پنج تیم جای می گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج