جاباما
۷۹۹۵۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خامس رودریگز خواهان بازگشت به مادرید است

 ستاره کنونی بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان ۲۰۱۹ به رئال بازگردد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی باشگاه رئال مادرید که اکنون به شکل قرضی برای بایرن مونیخ توپ می‌زند، قصد دارد در تابستان به سانتیاگو برنابئو بازگردد اما هیچ چیز تحت کنترل او نیست و آینده او به تصمیم بایرن مونیخ بستگی دارد.

بنابه گزارش رسانه های آلمانی، خامس دیگر در مونیخ احساس خوشحالی نمی‌کند. او نتوانسته با شیوه های نیکو کواچ، سرمربی جدید باواریایی ها خو بگیرد و دلتنگ روزهای حضور بوپ هاینکس است. افزون بر این ها مصدومیت هم علت دیگری برای شروع ضعیف خامس در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بوده است. اما بایرن مونیخ چگونه می‌تواند برای آینده او تصمیم گیری کند؟

خامس رودریگز خواهان بازگشت به مادرید است

در سال ۲۰۱۷ بایرن با پرداخت ۱۳ میلیون یورو خامس را برای ۲ سال به شکل قرضی به خدمت گرفت. در پایان این قرارداد قرضی بایرن فرصت دارد تا با پرداخت ۴۲ میلیون یوروی دیگر قرارداد ستاره کلمبیایی را دائمی کتد. در چنین شرایطی و در صورت خرید قطعی، خامس تنها زمانی قادر به بازگشت به برنابئو خواهد بود که رئال مادرید با پرداخت ۸۰ میلیون یورو، او را بازخرید کند.

با این وصف به نظر می‌رسد تنها راه حل واقعی آن است که بایرن قصدی برای دائمی کردن این انتقال نداشته باشد. در آن صورت خامس در تابستان به برنابئو بازخواهد گشت و با توجه به داشتن قرارداد تا سال ۲۰۲۱ برای بازپس گرفتن جایگاه خود با نفراتی مانند سبایوس، ایسکو، آسنسیو و لوکاس واسکز مبارزه خواهد کرد.

در این میان از باشگاه هایی نظیر منچستریونایتد، میلان، یوونتوس و بارسلونا نیز به عنوان دیگر هواداران ستاره تیم ملی کلمبیا نام برده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج