۷۹۹۸۴۲
۱۶ نظر
۵۰۱۴
۱۶ نظر
۵۰۱۴
پ

نامه مرغداران به رئیس جمهور درباره قیمت مرغ

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغداران گفت: اگر قیمت هر کیلو گوشت مرغ ۹۸۰۰ تومان تعیین شود مرغداران در هر کیلو ۱۳۱۲ تومان ضرر می‌کنند، مرغداران نامه سرگشاده‌ای به رئیس جمهور نوشتند.

خبرگزاری صدا وسیما: برومند چهار آئین با اشاره به اینکه قیمت کارشناسی هر کیلوگرم گوشت مرغ ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است افزود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پس از ماهها جلسه و بازدید از واحدهای مرغداری قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان را برای هر کیلوگرم گوشت مرغ تصویب کرد.

وی گفت: اگر مرغداری هر کیلوگرم گوشت مرغ را ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان بفروشد حاشیه سود برای تولیدکننده ۱۰ درصد خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداران افزود: مصوبه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای تصویب نهایی و ابلاغ به ستاد تنظیم بازار ارائه شد اما در نهایت این ستاد برای هر کیلوگرم مرغ قیمت ۹۸۰۰ تومان را تصویب کرده که هنوز ابلاغ نشده است.

چهارآئین گفت: در صورت تصویب این مبلغ ،مرغداران برای هر کیلو گوشت مرغ با احتساب افزایش هزینه نهاده های تولید هزینه های حمل و کشتارگاه ۱۳۱۲ تومان ضرر می کنند.

وی تصریح کرد: اتحادیه مرغداران برای جلوگیری از ابلاغ مصوبه قیمت گوشت مرغ در ستاد تنظیم بازار بناچار اعتراض خود را در نامه سرگشاده ای به رئیس جمهور اعلام کرد که هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداران تاکید کرد: تولیدکنندگان شرایط فعلی اقتصادی را کاملا درک می کنند و به همین منظور به حاشیه سود ۱۰ درصدی قانع هستند اما قیمتی که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده به معنای ورشکستگی صنعت مرغداری است و استمرار تولید منوط به اصلاح قیمت است.

چهارآئین گفت: مشکل را با معاون امور دام و معاون توسعه بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی مطرح کردیم و آنها نیز با قیمت پیشنهادی برای هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان موافق هستند.

وی افزود: صنعت مرغداری، صنعت بزرگی است و گردش مالی آن ۱۲۵ هزار میلیارد تومان است، و به بازی گرفتن سرمایه این صنعت به صلاح نیست.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های مرغداران تصریح کرد: زمان آن رسیده است که دولت قیمت گذاری گوشت مرغ را به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی این بخش واگذار کند و دخالتی در تعیین قیمت نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ب سلامتی

      پاسخ ها

      • وروجک@@@

        اول تخم مرغ بوده یامرغ@@@@

    • بدون نام

      اف بر دولت که هر کس و ناکسی قیمت برا خودش تعیین میکنه اون از خودروسازا که تهدید کردن تا دو هفته دیگه کارخونه رو تعطیل میکنند و اینم از تولیدکنندگان و دلالان مرغ، ملت اگه خودرو داخلی و مرغ تولید داخل نخوان باید چکار کنن، خودرو سازا که ماشین مرگ میدن بیرون ،صنعت داخلی مرغ هم مرغهای مرده و میته رو کشتار میکنن و میدن به خلق الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از قدیم گفتم بد خودمون از خوب همسایه بهتره . باید تلاش کنیم .زمین بخوریم .تمرین کنیم .مقاومت کنیم ودر نهایت ما هم بشیم مثل اون از مابهترون که امثال تو ندید بدید آرزوش رو دارن . اونا هم از یه یک نقطه ای شروع کردن . ولی وطن فروش به اندازه ما نداشتن ..

      • بدون نام

        منظور من نظارت دولته که اصلاً رو تولیدکنندگان نداره تکنولوژی کشتار پاک و حلال رو داریم ولی گوشت میته به بازار میدن، این ربطی به تولیدات خارجی نداره، پرایدی که تکنولوژی ساختشو از کره وارد کردیم اینقدر از کیفیتش زدن که خود کره ای ها تعجب کردن و فکر میکنم اینم ربطی به فرمایشات شما نداره

    • بدون نام

      بکش پایین قیمت .چشم تنگ دنیا دوست رایا قناعت پرکند یاخاک گور

    • خخخخخخخخ

      ریاست محترم جمهور:
      با سلام
      موضوع: چند برابر کردن قیمت مرغ

      طبق دیدارهای مخفیانه قبل خاطر نشان می سازم با توجه به اینکه تعزیراتی ها را مرخصی اجباری فرستاده ا ید
      ما هم از فرصت استفاده نماییم قیمت مرغ را ۳۰ هزار تومان افزایش دهیم.
      بدهی است مثل گذشته در خدمت تمام مسعولان خواهیم ماند.
      (مرغ داران قو قولی)

    • بدون نام

      اگر دولت قیمت راارزان کند لابد مرغداریها برای جبران راه حل بلدن مثلاً استفاده اره.هورمون بیشتر تامرغ هازودتر بزرگ شده واماده فروش شوند

    • کامران

      روحانی حامی اول گزانفروشان در ایران
      چه وعده های دورغی می داد!؟

    • بدون نام

      به مرغ ها بگویید نامه بنویسند..

    • بدون نام

      مرغها هم نامه نوشتند

    • بدون نام

      تاروحانی باش همه نابودیم

    • بدون نام

      جالب مردم م،ع و بالای 12 هزار تومان میخرن و این دوتا دارن هنوز قیمت تعیین میکنن

    • شهروند1

      مدیر عامل بیخود کرده که نظر داده اگر جلوی شما راباز بزارن خون مردم را میمکید مگر دان را یا ارز 4200 وارد نکردند که یکسره از گرانی حرف میزنید خاک بر سر مسئولینی که عرضه ندارن بازار راکنترل کنند

    • بدون نام

      حالا بیا اکثریت مردمو فدای اقلیت مرغ چی بکن ریس خان.میتونستی چند هزار تا مرغ داری توهمه شهرا بسازی چند میلیون بیکار ملت و استخدام کنی هم مرغ ارزون میشد هم بیکاری حل میشد هم دست دلال ومحتکرو فرصت طلب قطع میشد واقعا بیسوادی.گور بابای کسی که گفته دولت نیاید کار اقتصادی کنه وخصوصی کنه این خصوصی ها هستند که رحم ندارن وگرونی راه انداختن

    • محمدهادی

      سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون نه مدرک لیسانس نه کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم چند روز با این وضع اقتصادی و گرانی مصالح کارگری هم نیست،نه دیگه ارزو ازدواج دارم نه خانه ،،ماشین فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج