جاباما
۸۰۰۱۴۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

حمایت مخاطبان آمریکایی از جیمزباند سیاه‌پوست

از میان ۲۲۰۱ مخاطب حاضر در یک بررسی که توسط هالیوود ریپورتر انجام شد، ۶۳ درصد افراد از ایده انتخاب ادریس البا بازیگر سیاه‌پوست برای ایفای نقش جیمز باند حمایت کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: از میان ۲۲۰۱ مخاطب حاضر در یک بررسی که توسط هالیوود ریپورتر انجام شد، ۶۳ درصد افراد از ایده انتخاب ادریس البا بازیگر سیاه‌پوست برای ایفای نقش جیمز باند حمایت کرده‌اند.

حمایت مخاطبان آمریکایی از جیمزباند سیاه‌پوست

به نقل از ایندپندنت، با وجود اینکه ممکن است دنیل کریگ قرارداد بازی در دو قسمت آینده فیلم‌های جیمز باند را امضا کرده باشد، گمانه‌زنی‌ها درباره جیمز باند بعدی سینما همچنان ادامه دارد و متوقف نمی‌شود.

در این میان هر چند هوادران افراطی فیلم‌های جیمز باند معتقدند این شخصیت هرگز نباید رنگ پوستی غیر از سفید داشته باشد، اما بیش‌ترین گمانه‌زنی‌ها در اطراف ادریس البا بازیگر مشهور سیاه پوست انگلیسی می‌گذرد.

البا اوایل سال جاری به دنبال سخنان باربارا بروکلی تهیه‌کننده فیلم‌های «جیمز باند» که گفته بود درها برای «باند سیاه‌پوست» باز است، توییت «اسم من الباست، ادریس البا» (جمله مشهور معرفی شخصیت باند در مجموعه فیلم‌های جیمز باند) را منتشر کرد. البته پس از سروصداهای بسیار البا تصریح کرد که واقعا نمی‌خواهد نقش جیمز باند را بازی کند و به شایعات پایان داد.

حال با توجه به یک بررسی جدید، اکثریت مردم ایالات متحده آمریکا بر این باورند که ادریس البا بازیگر مجموعه تلویزیونی «وایر/The Wire» باید نقش مامور ۰۰۷ را بازی کند.

با توجه به این بررسی که توسط هالیوود ریپورتر انجام شده و مجله دبیلو آن را منتشر کرده است. از میان ۲۲۰۱ مخاطب علاقمند حاضر در این بررسی، ۶۳ درصد افراد از ایده انتخاب ادریس البا برای ایفای نقش جیمز باند حمایت کرده‌اند.

در این بررسی تنها ۳۹ درصد از مردم خواستار این بودند که جیمز باند بعدی اسپانیایی باشد و البته ۳۷ درصد افراد نیز از ایده جیمز باند آسیایی حمایت کردند.

حال باید منتظر ماند و دید تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های جیمز باند برای جانشین دنیل کریگ در نهایت کدام بازیگر را انتخاب خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج