۸۰۱۲۹۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«شرایط خاص» سال ۹۸ پخش می‌شود!

پخش مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی که پیش‌ از این قرار بود پس از ماه صفر از شبکه سه پخش شود به سال ۹۸ موکول شد.

خبرگزاری صبا: مجموعه طنز «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی با عنوان اولیه «کلاف‌های رنگی» که برای پخش از شبکه سه سیما تولید و آماده شده و قرار بود بعد از ماه صفر به روی آنتن رود، به دلیل تغییراتی که در جدول زمانی این شبکه اتفاق افتاد، پخش این مجموعه به بعد از نوروز و تا ماه مبارک رمضان موکول شد.

«شرایط خاص» سال ۹۸ پخش می‌شود!

«شرایط خاص» یک کمدی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، اسدالله یکتا، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور در این مجموعه بازی دارند.

سایر عوامل «شرایط خاص» عبارتند از؛ نویسندگان: حسین تراب‌نژاد ، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت‌صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج