۸۰۱۶۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رکوردی جدید برای لواندوفسکی در چمپیونزلیگ

رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در بازی دیشب این تیم مقابل بنفیکا بعد از رونالدو و مسی سریعترین فوتبالیستی شد که به رکورد ۵۰ گل زده در چمپیونزلیگ دست یافته است.

ورزش سه: رابرت لواندوفسکی در جریان پیروزی ۵-۱ بایرن مونیخ مقابل بنفیکا که دیشب در آلیانز آرنا اتفاق افتاد با دو گلی که مقابل تیم پرتغالی به ثمر رساند تعداد گلهای چمپیونزلیگی خود را به عدد ۵۰ رساند و از این گذشته سومین بازیکن تاریخ این رقابتها شد که سریعتر از دیگران به این رکورد ۵۰گل زده دست یافته است.

لواندوفسکی برای رسیدن به این رکورد ۵۰گله تنها به ۷۷ بازی نیاز داشته. دو گلی که لواندوفسکی برای بایرن بحران‌زده به ثمر رساند برای بایرن و به خصوص سرمربی‌اش نیکو کوواچ که با فشارهای سهمگینی روبرو بود بهترین هدیه‌ی ممکن بود.

تنها دو بازیکنی که سریعتر از لواندوفسکی به رکورد ۵۰ گل دست یافته‌اند، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بوده‌اند. لواندوفسکی که در فصل جدید با وجود بازی‌های نه چندان خوب و عملکرد نه چندان درخشان بایرن با هدایت نیکو کوواچ، شخصاً عملکرد قابل قبولی داشته با رسیدن به این آمار نام خود را در کنار بزرگان و نخبگان بزرگترین رقابت باشگاهی اروپا ثبت کرد تا نشان دهد ستاره‌ای نیست که کسی بتواند به راحتی روی نامش خط بکشد.

البته به جز رونالدو و مسی، سه بازیکن دیگر هستند که تعداد گلهایشان در چمپیونزلیگ فعلاً بیشتر از لواندوفسکی است: رائول ستاره‌ی سابق رئال، کریم بنزما و رود فن نیستلروی. لواندوفسکی دیشب وقتی گل اول خود به بنفیکا را زد با رکورد ۵۰ گل زده در چمپیونزلیگ تیری آنری اسطوره‌ی فرانسوی برابر شد و با به ثمر رسیدن گل دوم لواندوفسکی در این بازی، او توانست از آنری سبقت بگیرد و به جمع شش گلزن برتر تاریخ چمپیونزلیگ راه یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج