جاباما
۸۰۲۱۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جانشین ۲۵۰ میلیون یورویی برای مودریچ

هر چند که روز دوشنبه، مودریچ توپ طلا را خواهد برد ولی درخشش او همیشگی نیست و رئال به دنبال جانشینی برای اوست.

ورزش سه: هر چند که روز دوشنبه، مودریچ توپ طلا را خواهد برد ولی درخشش او همیشگی نیست و رئال به دنبال جانشینی برای اوست.

کریستین اریکسن، هافبک تاتنهام، جانشین مدنظر رئال مادرید است و مطمئنا رئالی ها کار سختی در پیش دارند. دنیای سریع فوتبال باعث شده تا لوکا مودریچ یکی از عجیب ترین دورانش را سپری کند. اگر اتفاق خاصی نیفتد، او روز دوشنبه برنده توپ طلا خواهد بود و به سال استثنایی اش پایان خواهد داد.

هر چند که او جام جهانی فوق العاده ای سپری کرد و عناوین بهترین بازیکن یوفا و فیفا را از آن خود کرد ولی در شروع فصل جدید نتوانسته در حد انتظارات باشد.

پس از یک دهه که توپ طلا بین مسی و رونالدو تقسیم می‌شد، اوضاع بر طبق انتظارات پیش نرفت و کسی که به این دهه طلایی دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی پایان خواهد داد، نه نیمار است و نه گریزمان و امباپه. مودریچ که هم سن رونالدو و دو سال بزرگتر از مسی است، روز دوشنبه این عنوان را کسب خواهد کرد.

هسته اصلی تیم (مودریچ، سرخیو راموس، مارسلو) پا به سن گذاشته اند و چیزی که مشخص است، این است که رئال به تغییر نیاز دارد. پس از هت تریک استثنایی در کسب چمپیونزلیگ، رئال در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و به خصوص در لالیگا بسیار ضعیف تر از انتظارات ظاهر شده است. بیش از پیش، خرید بازیکنان جایگزین نه مثل سبایوس و اودریوزولا، بلکه جانشین‌هایی در پست‌های اصلی برای رئال ضروری تر از قبل شده است.

بر همین اساس، سپیدپوشان در تابستان، تیبو کورتوا را با ۴۰ میلیون یورو از چلسی خریداری کردند و صحبت از خرید نیمار به جای رونالدو مطرح شد. ولی دنیای جدید فوتبال، ارقامی را مطرح می‌کند که حتی باشگاه متمولی مثل رئال نیز در جذب بازیکن دچار مشکل شده است.

موضوع دیگر پول نیست بلکه عدم دسترسی به ستاره های بزرگ تا پیش از پایان قراردادشان است. رئال قصد داشت پیشنهادی ۳۰۰ میلیونی برای نیمار ارائه کند ولی باشگاه پاری سن ژرمن حتی حاضر به بررسی این پیشنهاد نشد. موضوع این است که درخواست ها برای بازیکنان بزرگ، بی رحمانه شده است.

جانشین ۲۵۰ میلیون یورویی برای مودریچ

پس از اینکه شایعه جدایی مودریچ مطرح شد، مدیران رئال گزینه های جانشینی را بررسی کردند ولی در نهایت، قرارداد او را برای یک سال تمدید کرده و حقوقش را افزایش دادند.

طبق ادعای مارکا، گزینه ایده آل سپیدپوشان برای جانشینی مودریچ، کریستین اریکسن، هافبک 26 ساله دانمارکی است که در آکادمی آژاکس رشد کرده و در تاتنهام خوش می‌درخشد. شاید به خاطر انتقال 6 سال پیش مودریچ از تاتنهام به رئال با 35 میلیون یورو، حال دنیل لوی قیمت فروش ستاره تیمش را بسیار بالا برده است: 250 میلیون یورو.

جانشین ۲۵۰ میلیون یورویی برای مودریچ

قرارداد اریکسن با تاتنهام در سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد و در ماه جوئن، او وارد سال آخر قراردادش می‌شود ولی مادرید در رابطه با خرید او دچار شک و شبهه است. مشکل مصدومیت عضلانی او می‌تواند دردسرساز شود، همانطور که در مورد بیل این اتفاق رخ داد و ستاره ولزی بیشتر زمان حضورش در رئال را با مصدومیت سپری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج