جاباما
۸۰۲۵۷۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

حجت اشرف‌زاده: حال موسیقی خوب نیست

حجت اشرف زاده گفت: «موسیقی خوب و شعر مؤثر راهش را در دل مردم بازخواهد کرد و‌ ماندگارتر خواهد شد و راز ماندگاری در تلاش، آموختن ، اندیشه، خلاقیت و نوآوری هوشمندانه است.»

خبرگزاری صبا: حجت اشرف زاده خواننده قطعه «ماه و ماهی» درباره انتشار آلبوم جدید خود اظهار کرد: آلبوم جدید فضای ترکیبی از موسیقی الکترونیک و حال و‌ هوای موسیقی ایرانی دارد و قرار است در اسفند ماه منتشر شود. این آلبوم ترکیبی از ترانه و غزل است که تجربه‌ای جدید برای من شد و تا امروز چند تک آهنگ از آن را منتشر کرده‌ایم و درحال جمع بندی کل آلبوم هستیم.

حجت اشرف‌زاده: حال موسیقی خوب نیست

وی در ادامه افزود: آخرین قطعه‌‌ای که کار کردیم تیتراژ برنامه حالاخورشید بود به آهنگسازی و ترانه محمد محتشمی و غزل امیدصباغ نو که پس از انتشار با استقبال خوبی روبرو شده است.

حجت اشرف زاده درخصوص ارتباط مردم با دنیای موسیقی گفت: موسیقی در تمام ادوار تاریخی این سرزمین در میان مردم جریان داشته است. در سوگواری ها، شادی ها حتی زمان برداشت محصول و شکرگزاری تا جنگ و اتفاقات عاشقانه و غیره. موسیقی، شعر و ترانه‌ی خوب از قدیم تعریف خاص خودش را داشته و همچنان با توجه به علاقه مخاطب به معنا محوری شعر، این روال برقرار است و‌ علاقمندان به موسیقی اهمیت زیادی برای پیام و اثرگذاری ترانه و‌ شعر قائل هستند.

خواننده پاپ ادامه داد: اما این روزها حال شعر و موسیقی زیاد خوب نیست. حرفه ای ها خانه نشینند و میدان نمی‌بینند. طبق نظر جامعه شناسان مردم چیزی که بیشتر می‌بینند و‌ می‌شنوند را دنبال می‌کنند. امیدوارم فرصت‌ها برای همه جوان‌های مستعد یکسان و برابر شود، امیدوارم ترانه و شعر به روزهای اوج‌ و بالندگی‌اش برگردد. سطحی نگری در انتخاب مرتفع شود و هر روز صداهای اثرگذار، موسیقی‌هایی با ساختار درست و اشعاری قابل دفاع و بی ایراد و پخته تری بشنویم. به هرحال موسیقی خوب و شعر مؤثر راهش را در دل مردم بازخواهد کرد و‌ماندگارتر خواهد شد. راز ماندگاری در تلاش، آموختن ، اندیشه، خلاقیت و نوآوری هوشمندانه است. نه صرفا در موسیقی شش و هشت تولیدکردن!

وی در پایان درباره کنسرت‌ها گفت: برنامه کنسرت‌ها هم با یک تیم جدید و جوان و کارآمد چیده شده و به زودی رسما اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جمله حال فلان چیز خوب نیست تبدیل به مد شده ، در مورد همه چی میگن که ، بگن ما روشنفکریم.

    • بدون نام

      ما هم امیدواریم وقتی یک آهنگ یک خواننده ای میگیره، مثل کودکی که توی مهدکودک یه شعر یاد گرفته هر جا مهمونی میره همونو نخونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج