۸۰۲۷۵۵
۷۷ نظر
۵۶۵۰
۷۷ نظر
۵۶۵۰
پ

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

در آخرین قسمت از برنامه من و شما، مجری برنامه «آرش ظلی پور» با مهمان برنامه «مسعود فراستی» گفتگویی داشت که به تدریج مسیر گفتگو به سمت بحث و جدل پیش رفت.

وب‌سایت روزیاتو - آرش پارساپور: در آخرین قسمت از برنامه من و شما، مجری برنامه «آرش ظلی پور» با مهمان برنامه «مسعود فراستی» گفتگویی داشت که به تدریج مسیر گفتگو به سمت بحث و جدل پیش رفت و در نهایت فراستی برنامه را روی آنتن زنده ترک گفت. برنامه من و شما همواره میزبان چهره‌های مطرحی است و سعی دارد تا گفتگوهایی چالشی با آنها داشته باشد ولی این بار ظلی‌پور گفتگوی چالش را با دادگاه اشتباه گرفته است و در نقش یک قاضی وارد بحث می‌شود

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

مهمان برنامه من و شما منتقدی بود که نقدهای تند و تیزش را نثار آثار سینمایی و بزرگان سینمای کشور کرده است. مسعود فراستی ابداع کننده تعدادی از رکیک ترین الفاظ در حوزه نقد سینمایی است. به عنوان مثال او عبارت «دیوث فرهنگی» روی آنتن زنده به فیلم کمال تبریزی گفت و بار دیگر در برنامه هفت، فیلم جرم اثر مسعود کیمیایی را استمنای کارگردان عنوان کرد. کسانی که فراستی را می‌شناسند هم حتما می‌دانند که در کلاس‌هایش هم چندان ادب را رعایت نمی‌کند و به عنوان مثال در ویدئویی که از او منتشر شده، کیارستمی را یک بی‌پدر خطاب می‌کند.

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

فراستی به واسطه حضور در برنامه هفت و برنامه هایی از قبیل هفت به آبرو و سابقه خود لطمه فراوانی زد. فراستی نشان داد که در برخی جاها برای دیده شدن و عقده گشایی از برخی افراد (که احتمالا مشکل شخصی با آنها دارد) از هیچ تلاشی فروگذار نیست. اما در مقابله با او باید چه کرد؟ به قول مولانا «چون تو با بد بد کنی پس فرق چیست؟»

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

گلزار هم در برنامه شب شیشه ای ژست خروج از استودیو را گرفت ولی بخاطر کاربلد بودن رشیدپور در برنامه ماند و پاسخ انتقادات را هم داد

اگر خاطرتان باشد برنامه کوله پشتی با اجرای «فرزاد حسنی» میزبان سردار رادان بود و حسنی (که به گستاخی در اجرا معروف است) انتقادات تند و تیزی نسبت به عملکرد پلیس و گشت ارشاد به او داشت. چیزی که حسنی در برابر مهمان برنامه‌اش مطالبه می‌کرد، صدای اعتراض بسیاری از مردم بود و لحن تیزی هم داشت اما در هیچ جا بی‌ادبی در کار نبود. یا در مثالی دیگر سری برنامه‌های شب شیشه‌ای و مثلث شیشه‌ای رضا رشیدپور نیز گفتگوهای صریح و بی‌پرده‌ای را با مهمانان خود داشت. به خوبی به یاد دارم که «محمدرضا گلزار» برای اولین بار جلوی دوربین صدا و سیمای ملی آمده بود و زیر رگبار سوالات منتقدانه رشیدپور قرار گرفت ولی بازهم در هیچ جایی از گفتگو، توهینی به طرفین صورت نگرفت.

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

برخی برنامه ظلی پور را با برنامه هاردتاک بی بی سی یکی می‌دانند ولی باید گفت این کجا و آن کجا. مجریان برنامه بی بی سی با نهایت آگاهی و ظرافت و دقت مهمانان خود را به چالش می‌کشند و نتیجه را به بینندگانشان واگذار می‌گنند

در مثال دیگر می‌توان به برنامه نود «عادل فردوسی پور» اشاره کرد که چالشی‌ترین گفتگو‌ها را در خود دارد و با اینکه به شخصه چندان اهل فوتبال نیستم ولی لحن مطالبه‌گر او و افشاگری‌هایی که در برنامه‌اش انجام می‌دهد از چشمانم پنهان نمانده است. مهمانان فردوسی‌پور گاهی جوش می‌آورند و به او بی‌احترامی می‌کنند اما او با لبخندی پاسخ آنها را می‌دهد که لحن بی‌ادبانه‌ای ندارد ولی صد برابر جواب‌های تند و تیز کاربرد دارد

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

طنز نویس روزنامه بی قانون هم ماجرای جالبی را مطرح کرده است

در اینکه مسعود فراستی در طی این سال‌ها روی آنتن زنده کم بی‌ادبی نکرده شکی نیست و حضورش در برنامه‌ای گفتگو محور و چالشی می‌توانست جایی باشد برای انتقاد درست از او. آرش ظلی پور که روابط حسنه خوبی هم با اهالی سینما دارد و از قدیم‌الایام با این افراد برو و بیایی داشته، فرصت را مغتنم شمرده تا انتقام دوستانش را از منتقد بددهن سینما بگیرد. او برای این انتقام روش‌هایی را انتخاب می‌کند که در نهایت به باخت خودش منجر می‌شود و عملا فرصت را از دست می‌دهد.شاید بد نباشد در اینجای صحبت نگاهی به خلاصه این برنامه بیندازید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

در مبحث ادبیات و گفتگو «اوریانا فالاچی» خبرنگار گفته که می‌توان مصاحبه شونده را با حرف‌های خودش به صلابه کشید و از غرق شدن او لذت برد. می‌خواهم بگویم اینکه بخواهیم مهمان‌مان را به خاطر رفتارهای گذشته‌اش به باد انتقاد قرار دهیم، به خودی خود عیبی ندارد اما با روش و اصول درست.

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

برخی می‌گویند استوری اینستاگرام آرش ظلی پور از شب گذشته برنامه، گویای حکایت رفتار او در برابر فراستی بود.

در کتاب گفتگوی حرفه‌ای نوشته «احمد توکلی» درباره زبان بدن و استفاده از حرف‌های مصاحبه شونده علیه خود او نوشته شده است. دو موردی که مجری برنامه من و شما آنها را نادیده گرفته و رسما کارش را خراب کرده است. استایل نشستن و صحبت کردن ظلی پور و حتی خمیازه‌های مصنوعی در حین پاسخ مهمانش، نشان می‌دهد که او تصمیم گرفته به فراستی بگوید تو برایم مهم نیستی و بس! نکته اسفبار ماجرا اینجاست که ظلی‌پور ادعا دارد او و تیمش بیش از یک هفته در سوالات و ادای آنها در اتاق فکر تفکر کردند و با این حساب باید بر آن اتاق فکر صد افسوس خورد.

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

چهره و زبان بدن ظلی پور را ببینید. او در همه جهات اشتباه حرکت کرد و نتوانست به نقد درست از مهمانش برسد.

فارغ از لحن تهاجمی و پریدن به میان صحبت‌های مهمان برنامه، ظلی‌پور زمانی به اوج اشتباهاتش می‌رسد که محتوای مصاحبه را به خارج از چارچوب اصل ماجرا هدایت می‌کند و از سینما به روابط شخصی و خانوادگی و نحوه لباس پوشیدن فراستی می‌رسد. تا پیش از این جریانتا پیش از شروع این صحبتها؛ مهمان برنامه علی رغم زبان بدن بد مجری با او همراهی کرده بود و در برخی موارد هم ادبیات مخصوصش را علیه ظلی پور پیاده کرده بود (در بخش هایی از گفتگو فراستی او را تلویحا بی سواد می خواند) اما با جاده خاکی زدن مجری و رهنمون بحث به مسائل زناشویی؛ فرصت را دست مهمانش می دهد تا از تیغ گفتگو خودش را رها کند. ترک گفتگو توسط فراستی درست ترین کاری بود که در طول گفتگو انجام‌ شد و مجری در این قسمت هم همچنان غیرحرفه ای عمل می کند و با دست به سینه نشستن و رو برگرداندن؛ مهمانش را مشایعت می کند.

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

مجریان صدا و سیما هم نسبت به عملکرد همکارشان انتقادات تند و تیزی داشته‌اند

این بدان معناست که ظلی پور نه در ابتدا و نه در میانه و نه حتی در انتهای گفتگو؛ هیچ اصولی را رعایت نمیکند و احتمالا ساعتها بعد که مشاورین و رییسش به او اقداماتش را گوشزد کردند؛ نامه عذرخواهی را در فضای وب منتشر میکند.

مسعود فراستی در بین عموم جامعه فرد چندان محبوبی نبود و احتمالا خیلی ها دوست داشتند او را در یک گفتگوی جنجالی ببینند که با پرسش های اساسی و‌ اصولی به زیر سوال برده شود. دست اندرکاران این برنامه اما این انتقادات مردمی را تبدیل به عقده گشایی شخصی کرده و با تبدیل میز گفتگو به میز محاکمه؛ این فرصت را از خودشان دریغ کردند. بی ادبی و با لحن توهین آمیز با مهمان برنامه حرف زدن نشانه حرفه‌ای بودن یک برنامه نیست. تاخت و تاز به فراستی می توانست جای خودش را به یک نقد واقعی دهد، عمیق‌تر و اتفاقا محکم‌تر باشد.

جنجال آرش ظلی‌پور و مسعود فراستی؛ بی ادب اصلی کیست؟!

حالا حرکت آنها علیه فراستی مورد نکوهش اکثریت مردم و دیگر اهالی رسانه و سینما قرار گرفته و مخالفان سرسخت منتقد جنجالی را پشت حمایت او قرار داده است. همانطور که ساخت برنامه هفت و قرار دادن فراستی و میدان دادن به او برای بی ادبی در آنتن زنده باعث باخت صدا و سیما در بین اهالی سینما شد؛ مصاحبه ظلی پور با او و اقدامات ناشیانه اش بار دیگر صدا و سیما را بازنده کرد. بازنده اصلی همین سازمان است که سالهاست با وجود افت محبوبیت ملی و کاهش تعداد تماشاگر؛ همچنان سیاست های غلط خود را ادامه می دهد.

پی نوشت: بعد از ناراحتی رسانه‌ها و حتی مردم از این اتفاق «محمد مهدی قاسمی» مدیر شبکه شما تا یک هفته برنامه تلویزیونی من و شما را به حالت تعلیق در آورده تا مدیران شبکه تصمیم گیری نهایی را درباره آن بگیرند. ضمن اینکه مجری و عوامل دیگر برنامه نیز توبیخ شده‌اند و خود آقای قاسمی نیز بخاطر مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان برنامه عذرخواهی بعمل آورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مه لقا

      سلام
      1. آقای فراستی همیشه به آثار نقد داشتن(غیر از ی مورد به آقای کیارستمی که بعد ها گفتن فقط همین نقدم لحنش رو پس میگیرم)
      2. از زمانی که استاد فراستی از فیلم جدایی نادر از سیمین انتقاد کردن، اکثرا بهشون برخورده و مهر حکومتی بودن رو بهش میچسبونن، درحالی که به فیلم های نزدیک نظام مثل روباه، استرداد، پایان نامه، محمد و ..... هم انتقاد شدیدی داشتن.
      رک گویی با گستاخی خیلی متفاوته؛ باز هم میگم استاد نقدهای تندشون رو آثار هست نه افراد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون این آقا از آثاری مثل روباه، استرداد و غیره نقد کرده دلیل
        بر این نمیشه که ایشون کار بلد هستند. درضمن آقای فراستی کسی نیست که به اشتباه به استاد کیارستمی توهین کنه و عذرخواهی ایشون به دلیل تفاوت طرز فکرشون نیست بلکه به دلیل فشار اذهان عمومی هستش

      • بدون نام

        اصلا کاری به موضوع برنامه نداریم نکته مهمی که قابل توجه است بی ادبی و بی احترامی یک مجری جوان به استاد پیش کسوت با موهای سپید است که حرمتها راشکست , این جناب مجری احتمالا برای مطرح کردن نام خودش این اقدام رو انجام داد که کار بسیار زشت و ناپسندی بود

      • بدون نام

        برنخورده ما با فراستی و افخمی ها مشکل داریم واقعیت رو میخوان وارونه جلوه بدن ایران ودنیا قبول کرده فرهادی اول فیلمنامه نویس با استعدادیه بعد فیلمسازه کن هم جایزه فیلمنامه گرفت اما اینا میگن سیاه نمایی یا جایزه میگیره بخاطر شرایط سیاسی ایرانه حرفای دیکته شده میزدن که ربطی به برنامه هنری فرهنگی هفت نداشت اتفاقا هدفشون زدن شخص بود به همه ثابت شد بعد بیای بگی اخراجی ها فیلم بهتری نسبت به فیلم فرهادی نشان از یه تصمیم گیری در اتاق فکر داره همونجا هر دوشون گفتند سینما یعنی کمدی حالا تحویل بگیرن امروز منتقد همون سینمای کمدیه فراستی خیلی تضاد و بد اخلاقی دارند

      • بدون نام

        مجری که کلا تعطیله.ولی این فراستی ام خیلی بیشعوره این فیلم هزارما هرچقد بدرد نخور باشه بیشتر از سی میلیارد فروخته با هر ترفندی یه ساعت مردمو خندونده حالا بیای تو یه برنامه زنده به اون کسایی که رفتن فیلم و ببینن و خودشم میگه اکثرشون افراد متوسط رو به پایین چرا باید بی احترامی کنی.یکی نیست بهش بگه اخه بیشعور اگه همین مردم متوسط روبه پایین نبودن ا
        تو بی همه چیزم نبودی که بیای رو انتن زنده پات و بندازی رو پات چرندیات بگی

      • بدون نام

        اون مجری طفلک که تکلیفش با خودشم مشخص نیست.ولی این فراستیه بیشعور پیش خودش چی فک میکنه.این فیلم هزارما هرچقد فیلم بدی باشه بازم بالای سی میلیارد خروخته که یعنی کلا آدم رفتن فیلم و دیدن و برای یه ساعت و نیم به هر طریقی یه مقدار خندیدن بعد این بیشعور میاد به مردمی که فیلم و دیدن بی احترامی میکنه اخه یکی نیست بهش تو خودت کی هستی مرتیکه بیشعور ک...

      • بدون نام

        الان باید و حتما از این مجری انتقاد بشه ولی نباید از این فراستی ک خودش استاد بی ادبیه دفاع بشه

      • بدون نام

        رک گویی با گستاخی خیلی متفاوته؛ باز هم میگم استاد نقدهای تندشون رو آثار هست نه افراد.................مه لقا خانم احسنت به نوشته ات

      • بدون نام

        احتمالا تخصص وسواد مجریه در حد ابرو گرفتن ومو زل زدن وتی شرت سفید پوشیدن یود!!! باید بهش گفت ا این ظهارسازی ها ادم از درون پر نمیشه جانم

      • بدون نام

        6:03 فراستی هیچ بی احترامب نکرد فقط داشت اگاهی میداد در حد تخصص خودش ....واقعا یک فردی که در عمرش یک کتاب نگرفته دستش ونخونده چی از فیلم وفیلمنامه سرش میشه ..... اگر هم فقط خندیدن ملاک فیلم هست والا این افراد به منظره اعدام هم میخندن

      • بدون نام

        تو یه برنامه تو اپارات و یوتیوب هست فراستی به همه توهین میکنه میگه سوادشو ندارین فلان هم ندارین بوق میذارن جلوی من بایستید مجری احمق جو زده پا میشه میبوستش همچین مجری دوست دارین با فراستی بی تربیت

    • سید کمال

      این مجری بی ادب گستاخ باید ممنوع التصویر شه توبیخ براش خیلی کمه .
      مدیران این برنامه هم باید عوض شن توبیخ براسون کمه
      ابروی صدا و سیما رو اینجوجه مجری فوکولی و مدیرانش بردن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه صدا سیمای یه مملکت به این بزرگی‌چرا باید امثال ظلی پور مجری بی ادب و این فراستی بی ادبترو بیارن رو آنتن.حالا اون مجریو میگیم جوونه بی تجربس ولی این فراستی و دیگه همه اهالی سینما میشناسن اصلا کاری به سطح سوادش ندارم و کاری ام ندارم چقد نقداش درسته ولی خیلی آدم بیشعور و بددهنو بی ادبیه

      • بدون نام

        الان هر کسی که میگه جای فراستی بود ویک چک را نمیخابوند دم گوش مجریه بگه که مجریه مودب بود !

      • بدون نام

        سیمای میلی مجریهای خودشم داره ولی اینهمه سال فراستی به همه بد و بیراه گفت چی

    • مهدی

      امیدوارم سانسور نشه. مجری جوون و بی تجربه بود البته بی ادبی هم میکرد منتظریم برا چند وقت ممنوع التصویرش کنن. اگه فکر میکرد مهمون خودشه چی میشد!!

    • بدون نام

      خانم شریفی مقدم گفتن اجرای تلویزیونی با مهمانی خونه خاله فرق داره. عزیز دلم، آدم تو مهمانی خونه خاله هم باید احترام نگه داره. هر حرفی رو هر جوری نمیشه زد. پریدن به دیگران با این روش هیچ وقت مورد تایید نیست. اگه یاد بگیریم تو خونه خاله هم محترمانه رفتار کنیم اون وقت تو جامعه هم بهتر رفتار می کنیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقبقا .توهین این مجری به مهمان برنامه (حالا اسامب مهم نیست( توهبن به کل مردم ومخصوصا بینندگان برنامه بود

    • بدون نام

      اون مجریه خیلییی بچه تر و بی تجربه تر و بی سواد تر از اینه که فراستی رو به چالش بکشه
      فراستی ادم تند و بد دهنی هست ، ولی کارشو بلده ، باسواده و طبق چهارچوب منطقی خودش کاملا درست حرف میزنه
      جلوی یه همچین آدمی باید یکی مثل خمون فرزاد حسنی یا رشیدپور بشینه تا شاید بتونه حریفش شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه سواد داشت البته سواد به معنای فهم و دانش اگاهی که اینقدر بد دهن و هتاک نبود نمیخوام از کار مجری دفاع کنم ولی فراستی با یکی شبیه خودش روبرو شد و حتی جنبه و ظرفیت تحمل نقد از خودش را نداشت

      • بدون نام

        ادم با سواد منظورت همون کتاب خوندن بیشتره که خیلی بودن نسل کشی یا ادم کشتن یا زندگی خیلی رو خاکستری نابود کردن سواد همیشه ملاک برتری و به حق بودن نیست شعور و تفکر و عدالت گفتن واقعیت به هر قیمتی هستش که تعیین کننده اس

      • بدون نام

        بعضی ها رک گویی را با بد دهنی اشتباه میگیرن .بددهنیی بعنی فحش وبد بیراه به خودت وخانوادت اما رک گویی بعنی
        انتقاد از شیوه نادرست کار

      • بدون نام

        پسر جون سواد منطق و شعورو ادب نمیاره بفهمید اینو هر آدمی که تحصیلات آکادمیکن داره انسان خوب و کاملی نیست

    • بدون نام

      مجري گستاخ و پر رو كه حد و حدود و احترام بزرگي و كوچكي هم نگه نميدارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا که گفتی فراستی هم داشته اون حرف زشت به کیمیایی روی انتن هفت توهین به پناهی کیارستمی فرهادی و فیلماشون برچسب سیاه نمایی زیر سوال بردن فستیوال ها جایی که محل و ویترین نمایش فیلم هاست و برچسب سیاسی و جنسیتی خلاف واقع واژه دیاثت فرهنگی به جشن سینمایی و هنرمندا و پخش اولین بار در سیما بصورت زنده و خیلی موارد دیگه

      • بدون نام

        تو بی ادبی مجری که شکی نیست .ولی مگه همین فراستی احترام کسی و نگه میداره الان باید از اون مجری انتقاد بشه ولی از فراستی نباید دفاع بشه

    • بدون نام

      اصلا چطوري مجري شده؟ تو برنامه ها قبلي هم چندان خوب نبود و همين نگاه قاضي گونه با مهمانان تقريبا تو همه برنامه ها شون ديده ميشه.

    • بدون نام

      تحلیل خوبی بود

    • نازنین

      خانم شریفی گل گفتن، این مجری خواست با قلدری روی آقای فراستی رو کم کنه، اما باید بدونه که از لحاظ علمی دربرابر ایشون عددی نیست و فقط تونست تو بی ادبی از ایشون پیشی بگیره و خودش رو مضحکه کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از لحاظ علمی در برابر ایشون عددی نیست.ببین آدم حتی دانشمندم باشه فیلسوفم باشه بالاترین مدارک دانشگاهیم داشته باشه وقتی شعور و ادب نداشته اون سطح علم و مدارکش پشیزی نمی ارزه.اون خانوم شریفی ام دست پرورده همین صدا و سیماس باید از آبرو نداشته صدا و سیمای جمخوری اسلامی دفاع بکنه

      • بدون نام

        این خانوم شریفی که میگی گل گفته مثل همین مجری بی ادب دست پرورده همین صدا و سیماس باید بیاد از آبرو نداشته صدا و سیمای جمهوری اسلامی دفاع بکنه

      • بدون نام

        تو فراستی داغون فقط عددین

    • بدون نام

      هارد تالک انقد قشنگه انقد این مجری خوشگل حرف میزنه حتی موضوعش جذابیت نداشته باشه و موضوعش به ی ایرانی ربطی نداشته باشه نگاه می کنم
      این برنامه رو با اون مقایسه نکنید بابا این برنامه ی برنامه خاله زنکیه

    • پ

      وقتی باد بکاری طوفان درو میکنی ، یکی از بنیانگزاران این نوع ادبیات در تلویزیون خود آقای فراستی بود و در این برنامه دچارش شد نه ادبیات آقای فراستی در برنامه هفت مورد تائید هست نه رفتار و ادبیات این مجری تازه به دوران رسیده ولی در مجموع از این صدا و سیما بیشتر از این انتظار نمیره

    • بدون نام

      الان از سرم زدنش عکس گرفته که قربون صدقش برن؟

    • بدون نام

      باز یکی راجع به کم شدن بیننده های تلوزیون از خودش حکم صادر کرد.آخه اصلا کی گفته به شما که توی جایگاهی هستید که از خودتون آمار در کنید؟شمایی که برای پیدا کردن چهار تا بیننده برای سایتتون عین چی توی گل گیر کردید کی گفته حق دارید راجع به کم شدن بیننده های تلوزیون حرف بزنید

    • بدون نام

      من از این مجری اصلا خوشم نمیاد. کلا آدم پرمدعاییه و دنبال حاشیه است برای مطرح شدن.

    • بدون نام

      این مجری واقعا بی شخصیت و مزخرف بود
      واقعا متاسفم برای صدا و سیما

    • نیک

      بنظرم بالاخره یکی ام باید با فراستی با لحن خودش حرف میزد
      فراستی با خیلی ها اینکارو کرده بود
      به قول معروف :همیشه شعبان یه بارم رمضان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان فکر میکنی مثلا با لحن خودش حرف زدن؟؟؟ فراستب وقتی چیزی مبگه پشتش پر از سواد وتخصص وعلم وتجربه هست .این جوونک پر ادعای بی خاصیت به جز بی ادبی چی داشت ؟؟؟

    • بدون نام

      افخمی فراستی استارت توهین و بی ادبی و به ناحق فیلمای مستقل اجتماعی رو برچسب سیاه نمایی زدن چند سال درهفت و هرهفته مردم و هنرمندا و منتقدا همکارای خودش معترض شدن و تحریم کردند هفت رو و به اجبار هم تعطیل شد

    • بدون نام

      درسته میگن با مدل مجری شده خودش اینبار روبرو شد که تحمل نکرد اشتباه مجری رفتار و لحن صدا و سیمایی مرسوم رو انتخاب کرد و جو رو به نفع مهمان پر از اشکال تغییر داد فراستی انقدر ضعف و اشتباه در گذشته و نوع سلیقه ای نقد هاش داشته گیر دادن به لباس وساعت اشاره به زن دوم نیازی نداشت فیلم هایی که بعدش کامل تر بیرون اومد اونایی که مجری رو سرزنش میکردن اینبار سمت فراستی هم رفتند نسل جدید تر هم عاشق نظر دادن بدون یاداوری گذشته فراستی

    • سید

      متاسفم برای این مجریربی ادب .

      واقعا متاسفم
      واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

    • ج

      از موهای سفیدش خجالت نکشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • امیرحسین

      در مورد به اصطلاح بد دهنی آقای فراستی در صحبت های گذشته اش به نظرم باید این نکته را مد نظر داشت که گاهی رک بودن و استفاده موردی از الفاظ رکیک در راستای رساندن واضح معنا و کمک به فهم اصل مطلب و به تبع آن اصلاح امور بسیار شرف دارد به بی احترامی های شخصی و مزورانه ای که آقای مجری با زبان بدن از خود بروز دادند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      می خواست خودی نشون بده که مثلا من خیلی بلدمو ببینید چی جوری به چالش کشیدم فراستیو بی خبر از اینکه داره خودشو ضایع میکنه ...مجریه بی ادب

    • نبو نعناع درونی

      اگه فردا این مجریه بی شعور بی سواد بیاد ادامه بده حتما باز هم رسانه میلی میلی تر میشه چرا چنین مجری باید مجری بشه تازه دیگران بهش بگن چطور رفتار کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر فردا بیاد بازم برنامه اجرا کنه نشان از بیعرضگی ما مردم است!

    • بدون نام

      اسکل .کاری که گلزار کرده بود شوخی بود

    • داکتر

      من که حال کردم با مجریه
      چون فراستی خودش احترام بلد نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اسم داکترت مشحصه که دوست مجری بی ادبه هستی مثل اون پر ادعای بی خاصیت.....خخخ

    • بی نام

      ادم تا چه حد میتونه بی ادب باشه واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مهمون دعوت کردن که فقط بزنن دهنش ... متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یه بار یه جایی دعوت شدم بعد که غذامو خوردم دقیقا یه همچین رفتاری باهام شد خیلی حس بدیه بدونی دعوتت کردن به این قصد که حالتو بگیرن یعنی میزبان نشسته بود قبل از این که من برم خونش کلی با خودش فکر کرده بود از کجا شروع کنه که بتونه حرفاشو به من بزنه دقیقا همین کاری که مجری کرد قشنگ حال فراستی رو درک میکنم که پاشد رفت البته من نرفتم نشستم تا طرف کامل عقده هاشو خالی کرد بعدم پاشدم از پذیراییش تشکر کردمو اومدم ولی واقعا تا چند روز حالم خراب بود هنوزم یادش میفتم دلم میشکنه

    • رزا

      باید به این مجری پررو و بی ادب گفت تو کی هستی که بخوای بزرگتر از خودت رو ادب کنی
      اصلا عددی نیستی . به نقد و چالش کشیدن سواد و شجاعت و ادب می خواد نه پر رویی و بی پروا بودن.رک بودن و صراحت داشتن با بی تربیتی فرق داره آقای جوان و خام.
      من اصلا به آقای فراستی کاری ندارم . این آقای مثلا مجری اگه هدفش خراب کردن و انتقام گرفتن از آقای فراستی بود که باعث شد بدتر خودش و تیمش خراب بشن. تازه یک هفته هم نشستن فکر کردن . بهره هوشیتون رو باید اندازه گرفت!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین .واقعا حق کلام را گفتی رزا خانم

    • ندا

      من اصلا کاری به فراستی ندارم ولی رفتار این مجری واقعا بی ادبانه بود خمیازه کشیدن و بی توجهی به صحبتهای مهمان و اجازه ندادن به مهمان برای دفاع کردن از خودش و حتی تکمیل کردن جملاتش واقعا بیشرمانه است این اقای مجری به جای اینکه عیبهای مهمان برنامشو نقد کنه اونم بی ادبانه بره رفتار کردن با انسان مقابلش رو حالا چه خوب باشه و چه بد اون انسان یاد بگیره ،متاسفم برای ارش ظلی پور

    • بدون نام

      فراستی اول خودش بحثو شرو کرد و کلی هم توهین به مجری کرد
      بنظر من که حقش بوود
      و چون کم اورد پاشد رفت

    • بدون نام

      کسی تو تلوزیون میگه فیلم بدون دیدن نقد میکنم شما هم ... ندارین جلومو بگیرین حالا دم از ادب میزنه .نه اقای فراستی شما گیر ی آدم مثه خودت افتادی

    • بی نام

      به واقع گفتن این جملات در رسانه عمومی نهایت شعور ادب و پیشکسوتی هستش اقای ظلی پور برای لحظاتی اینه رفتار خود فراستی در مقابل بقیه بود۰۰۰۰۰۰۰۰۰

    • ناشناس

      ظلی پور پیش فراستی درس پس داد

    • بدون نام

      شما بگید ادمی که بعد انقلاب به اعدام محکوم میشه و بعد توبه میکنه و حکمش برمیگرده تا حدی که تو رسانه میلی کلی برنامه بهش میدن این ادم چه جور ادمی میتونه باشه. خنده داره که از ملی گرایی خیلی حرف میزنه. قضاوت کن

    • بدون نام

      ایولا به مجری دمش گرم خیلی خوشم‌اومد

    • هموطن

      تو تلویزیون ما به جای دعوت و مباحثه ومناظره و.... اول بایدفرهنگ وادب برخورد با میهمان و رسم میزبانی رو یاد بگیرن بعد مهمان دعوت کنندو نقد کنندو...
      راستی این مجری رو از کجا آوردن ؟!
      متاسفم برای صدا و سیما!!

    • حسین

      فراستی شاید بی ادب باشه اما صداقت داره تو کارش ولی این مجری معلوم شد که نیت شوم داره و قصد تخریب ناجوانمردانه داره

    • ليلا

      اين مجري مي خواست به دوست هاي دولبريتي اش حال بده كه حال خودش گرفته شد و تازه فراستي كه از چشم افتاده بود را دوباره عزيز كرد و خودش را ذليل

    • یک ایرانی

      زنده باد مجری ، آفرین به این مجری که این آدم مزخرف بی تربیت را قشنگ به ....... کشید و خاک برسر آن مدیر بالاتر که به جای دست مریزاد به مجری خود احمقش عذر خواهی می کنه و مجری را محکوم
      بخدا اگر من بجای مجری بودم از آن مکان که اسمش اشتباهی شده صدا و سیما می رفتم سیگار فروشی درآمدش پاک تر و مطهر تر کار کردن با این ..........

    • سعید

      من کاری به این دو و دعواشون ندارم ولی فراستی یکی از بزگترین ادمای این مملکته که فیلم رو خوب میشناسه و هر چی انتقاد کنه درست میگه. دلیلش اینه که سینمای ایران الان کجاست. بعدم صدتا مثل ظلی پور حریف ایشون نمیشن چون به شدت کارش رو بلده

    • سعید

      من کاری به این دو و دعواشون ندارم ولی فراستی یکی از بزگترین ادمای این مملکته که فیلم رو خوب میشناسه و هر چی انتقاد کنه درست میگه. دلیلش اینه که سینمای ایران الان کجاست. بعدم صدتا مثل ظلی پور حریف ایشون نمیشن چون به شدت کارش رو بلده

    • بدون نام

      فقط با توجه به ادا و اطوارهای این پسره به یقین میشه گفت ا ب ن ه ای هست و برای صدا و سیما متاسفم که که این قماش افراد رو تو دارالافساد خودش جمع کرده

    • بدون نام

      تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
      مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی


      شاید اقای مجری می خواست دل سینما گران رو بدست بیاره، نقش بهش بدن.

    • ستاره

      خود فراستی ک واقعا خیلی نقد هاش و حرفاش تند و تیزه و اصن فازش معلوم نی....درستش این بود ک مجری بیاد بشینه با منطق و ادب باهاش بحث کنه نه اینکه اینجوری بتوپه بهش و بی ادبی کنه. حرفای ظلی‌پور عقده بود ک توی دلش جمع شده بود و روی انتن زنده صدا و سیما ریخت بیرون. فراستی خودش ب کنار با بعضی نقدهای چرتش، مجری پرروی عقده‌ای هم ی طرف.
      درضمن جدا از بحث، واقعا بعضی سینمایی ها چرت و مزخرفن. واقعا مزخرف. با فیلمنامه‌های چرندشون.

    • بدون نام

      این مجری خیلی متکبر وازخود راضیه حقش بود

    • اردلان

      فراستی مشکل شخصیتی داره و بسیار بی ادب کافی تو نت سرچ کنین تا لیستی از بی حرمتی ها و بی ادبی های این مرد رو ببینید.
      گاهی لازم جلوی چنین افرادی به هر قیمتی ایستاد و به خودشون آورد و البته هر حرکتی هزینه ای داره.
      من از مجری شکوه ای ندارم چون باید یکی جلوی فراستی نادون تو رسانه ملی مثل خودش حرف می زد ادب شه

    • مرتضی

      همه اینها بجای خود فقط درصورت امکان همه از آقای فراستی خواهش کنیم اون صد هزار تومان که از آقای عبدی ۲۰سال پیش گرفته است را پس بده

    • بدون نام

      مجری جوان بود اگرم خطایی کرده می‌شه بخشید آقای فراستی چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج