۸۰۳۲۵۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پوسترهای شخصیت‌های Glass منتشر شدند

استودیو یونیورسال پوستر سه شخصیت جدید تریلر جدید ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) به نام Glass را منتشر کرده که سومین سری از سه‌گانه Eastrail ۱۷۷ است که دو سری دیگرش Unbreakable (نشکن) و Split (شکافته) هستتد و بروس ویلیس (Bruce Willis)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و جیمز مک‌آوری (James McAvoy) در آن ایفای نقش می‌کنند.

سینما گیمفا: استودیو یونیورسال پوستر سه شخصیت جدید تریلر جدید ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) به نام Glass را منتشر کرده که سومین سری از سه‌گانه Eastrail ۱۷۷ است که دو سری دیگرش Unbreakable (نشکن) و Split (شکافته) هستتد و بروس ویلیس (Bruce Willis)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و جیمز مک‌آوری (James McAvoy) در آن ایفای نقش می‌کنند.

پوسترهای شخصیت‌های Glass منتشر شدند

ویلیس در نقش دیوید دان، جکسون در نقش الیا پرایس ملقب به مستر گلس، مک‌آوری در نقش کوین وندل کرامب ملقب به The Horde در فیلم گلس ایفای نقش می‌کنند. این بازیگران به سارا پلسون (Sarah Paulson) پیوسته‌اند که نقش درمانگری را بازی می‌کند که متخصص درمان افرادی است که فکر می‌کنند ابرقهرمان هستند و این سه نفر را در بیمارستان روانی تحت درمان قرار می‌دهد.

آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش کیسی کوک، نقشش در Split را مجددا ایفا خواهد کرد. اسپنسر تریت کلارک (Spencer Treat Clark) و کارلاین وودارد (Charlayne Woodard) در نقش پسر دان و مادر پرایس، نقش‌هایشان در Unbreakable را مجددا بازی خواهند کرد.

این فیلم را شیامالان ساخته و استودیو بلوم‌هاوس تولید می‌کند. شیامالان کارگردان و نویسنده دو فیلم قبلی نیز بوده است.‌ استیو اسکنیدر (Steven Schneider) نیز تهیه‌کننده اجرایی کار است.

این فیلم ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۹۷) توسط یونیورسال پیکچرز در آمریکا شمالی و توسط Buena Vista International در دیگر کشورها پخش خواهد شد.

پوسترهای شخصیت‌های Glass منتشر شدند

پوسترهای شخصیت‌های Glass منتشر شدند

پوسترهای شخصیت‌های Glass منتشر شدند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج