جاباما
۸۰۳۲۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نقدی: برخی نمی‌خواهند دستاورد انقلاب بیان شود

معاون فرهنگی سپاه گفت: برخی دوست ندارند واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود.

خبرگزاری فارس: دومین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک‌گویی چهل سالگی انقلاب کبیر اسلامی به یاران با وفای امام خمینی(ره) با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای جنبش مردمی پاسداشت این مناسبت که به ملاقات محمدمهدی عبدخدایی پیشکسوت و مبارز انقلاب اسلامی رفته بودند، برگزار شد.

نقدی، در ابتدای این دیدار اظهارداشت: ملت ایران با انقلاب اسلامی، حماسه ای بزرگ را خلق کرد، انقلابی که برخلاف تمام انقلاب های دیگر جهان که نتوانستند چهل سالگی خود را ببینند، به چهل سالگی رسید، ضمن اینکه همه اصول و ارزش های خود را حفظ کرده و ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرد که این خود دستاورد بزرگی است.

وی اضافه کرد: انقلاب های بزرگ جهان مانند انقلاب فرانسه، انقلاب شوروی، انقلاب چین و ... یا در سطح منطقه انقلاب مصر و... هیچکدام بیش از چند سال دوام نیاوردند و در نهایت یا سرکوب و یا از مسیر خود منحرف شدند.

نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با عظمت به چهل سالگی رسید، افزود: این پیروزی و پیشرفت با دستاوردهای بزرگی برای ملت ما، چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ مادی توام بوده است، حضور جوانان در جبهه جهاد، شرکت در مراسم اربعین، کمک رسانی در بلایای طبیعی و... دستاوردهای معنوی انقلاب است و از لحاظ مادی نیز در صنعت، کشاورزی، پزشکی، سلامت و همه شاخص‌های پیشرفت، کشور دستاوردهای خیره کننده ای داشته است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برخی دوست ندارند واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود و می گویند دنیا پیشرفت کرده است به طبع ایران نیز پیشرفت کرده است اما زمانی که پیشرفت‌ها مقایسه می شود در می یابیم که این حرف غلطی است زیرا در مسابقه ای که دنیا در این چهل سال برای پیشرفت داشته است، جمهوری اسلامی، جایگاه ایران را در بین سایر کشورها ارتقاء داده است، به طور مثال در علم ۳۸ کشور را پشت سر گذاشته و از جایگاه ۵۳ به رتبه ۱۵ رسیده است؛ در بحث ارتقای سلامت نیز ۷۹ کشور را در این رقابت پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: ابر قدرت شرق فروپاشیده و امروز ابرقدرت غرب هم فروپاشیده است و دیگر آمریکا کشوری نیست که همه تصمیمات این کشور را مابقی کشورها اجرا کنند زیرا اراده انقلاب اسلامی بر این ابر قدرت غلبه کرده است.

نقدی با اشاره به اینکه این پیشروی ها و موفقیت ها را مدیون مردانی هستیم که در این مبارزه و درگیری با نظام سلطه جهانی ایستادند، گفت: بسیاری در این ۴۰ ساله ریزش کردند، نتوانستند تحمل کنند و از مسیر باز ماندند اما رویش هم داشته ایم و نسل جوان و نوجوان جایگزین شدند، البته یاران باوفای انقلاب هم در این سال‌ها ماندند و مسیر انقلاب را ادامه دادند .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما چهل سالگی انقلاب را به شما که یار باوفای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی هستید، تبریک می گوییم و به خاطر سختی هایی که کشیده اید و مبارزاتی که داشتید، این جشن بزرگ را به شما تبریک می گوییم، شما یار با وفای امام هستید که راه را گم نکردید و در مسیر باقی ماندید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج