جاباما
۸۰۳۵۵۷
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

حتی اگر شما بهترین لباس ها هم به تن کرده باشید، بدون داشتن اکسسوری نمی توانید استایل تان را کامل کنید. همانطور که اکسسوری های مناسب می توانند ظاهر شما را جذاب تر کنند، انتخاب اشتباه اکسسوری نیز می تواند از زیبایی ظاهرتان بکاهد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: حتی اگر شما بهترین لباس ها هم به تن کرده باشید، بدون داشتن اکسسوری نمی توانید استایل تان را کامل کنید. همانطور که اکسسوری های مناسب می توانند ظاهر شما را جذاب تر کنند، انتخاب اشتباه اکسسوری نیز می تواند از زیبایی ظاهرتان بکاهد. به عنوان مثال اکسسوری هایی هستند که می توانند سن شما را بیشتر از آنچه هستید نشان دهند، اگر دوست دارید بدانید که آنها کدامند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

گوشواره های سنگین

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

گوشواره های بزرگ و سنگین یکی از اکسسوری هایی ست که سن شما را بیشتر نشان می دهد. چرا؟ زمانی که شما گوشواره ای سنگین و بزرگ را از گوش هایتان آویزان می کنید، در واقع تمام توجهات را به سمت آنها جلب کرده اید. البته دیگران نه تنها به سمت گوشواره های شما، بلکه پس از آن توجه شان به سمت گردن تان نیز جلب می شود. گردن هم یکی از جاهایی ست که به دلیل پوست نازکی که دارد خیلی زودتر از دیگر جاها چروک شده و سن واقعی را نشان می دهد. بنابراین اگر نمی خواهید که از سن تان بیشتر به چشم آیید، از انداختن گوشواره های بزرگ و سنگین خودداری کنید.

ست جواهرات

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

اگر سن تان بالا رفته و دوست دارید که با ترفندهایی جوان تر به نظر آیید، باید از گذاشتن ست های جواهرات خودداری کنید. اگر چه دمده نشان دهد. بنابراین به جای این که ست های کاملا یک جور بیاندازید، سعی کنید که جواهرات مختلف را با هم ترکیب کنید و استایلی به روز و مدرن داشته باشید.

رنگ جواهرات

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

آیا هنگام انداختن جواهرات به جنس یا رنگ آنها دقت می کنید؟ جواهرات نقره ای یا طلایی، کدامیک مناسب شماست؟ قبل از انتخاب میان این دو باید به رنگ پوست تان دقت کنید. آیا تن پوست تان گرم است یا سرد؟ اگر پوستی گرم دارید اما جواهراتی سرد را انتخاب کنید، سن شما بیشتر نشان داده می شود. بنابراین افرادی که تن پوستی سرد دارند باید جواهرات نقره ای و آنهایی که تن گرم دارند باید رنگ طلایی را انتخاب کنند.

سنجاق سینه

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

سنجاق سینه یکی از اکسسوری های کلاسیکی ست که معمولا آن را روی لباس مادربزرگ هایمان دیده ایم. از این رو اگر شما این اکسسوری را استفاده کنید، سنتی و دمده به نظر می آیید. به جای آن بهتر است که از اکسسوری دیگری برای بستن لباس تان استفاده کنید تا در کاهش سن تان نیز موثر باشد.

مروارید

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

مروارید یکی از زیورآلاتی ست که هیچگاه از مد نمی افتد و همیشه طرفداران خاص خود را دارد اما اگر شما می خواهید که از سن واقعی تان بیشتر به نظر نرسید، بهتر است که دور این مدل جواهرات را خط بکشید یا به جای آن از جواهراتی استفاده کنید که ترکیبی از مروارید و چیزهای دیگر دارد.

عینک

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

شما نمی توانید دور عینک های طبی خود را خط بکشید، درست است؟ اما حداقل می توانید که در انتخاب مدل آن خلاقیت بیشتری به خرج دهید. هیچ چیز بیشتر از یک عینک طبی با فریم قدیمی شما را مسن تر از سن تان نشان نمی دهد. بنابراین فریمی انتخاب کنید که مدرن و به روز باشد.

طرح های شلوغ ناخن

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

طرح های شلوغ ناخن مخصوص تینیجرها و دختران جوان است و برای خانم های مسن انتخاب مناسبی نیست. از آنجا که افزایش سن روی دست ها بیش از جاهای دیگر خودش را نشان می دهد، بهتر است که از طرح های شلوغ و رنگ های جیغ ناخن که تمام توجهات را به سمت دست ها جلب می کند، خودداری کرد. به جای آن طرح های ساده ناخن را انتخاب کنید که هم زیبا و شیک است و هم سن شما را کمتر نشان می دهد.

گوشواره گرد طلایی

اکسسوری‌های زنانه‌ای که بر سن‎تان می‌افزاید

حتما شما هم چند جفت گوشواره گرد بزرگ به رنگ طلایی در کشوی اکسسوری هایتان دارید. بدانید که این مدل گوشواره مربوط به دهه ۹۰ میلادی ست و به ظاهر شما سبکی سنتی و کلاسیک می دهد. بنابراین اگر دوست دارید که مدرن، به روز و به تبع جوان تر از سن تان به چشم آیید، از انداختن این مدل گوشواره ها خودداری کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه چی دیگه

    • بدون نام

      برو بابا دلت خوشه

    • بدون نام

      باحال بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج