۸۰۳۷۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا آمیان سامان قدوس را دود داد؟

سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران و آمیان فرانسه در مراسم رونمایی از پیراهن سوم این تیم شرکت کرد.

ورزش سه: تیم آمیان فرانسه که با حضور سامان قدوس در این تیم فصل جدید مورد توجه مخاطبان فوتبال ایران قرار گرفته است، روز گذشته با برگزاری مراسمی از پیراهن سوم خود رونمایی کرد.

آمیان فرانسه که مانند سال گذشته در رده های پایانی جدول حضور دارد و در جدول هجده تیمی لوشامپیونه در رتبه شانزدهم قرار گرفته است، در شرایطی این مراسم را برگزار کرده که جایگاه خوبی در جدول ندارد اما ضرورت های اهمیت به مباحث اسپانسرینگ و درآمد زایی باعث شده تا بازیکنان مطرح و کلیدی این تیم در این مراسم حاضر شوند.

چرا آمیان سامان قدوس را دود داد؟

آمیان هر چند یک باشگاه قدیمی با قدمتی نزدیک به 117 سال در فوتبال فرانسه است اما در دهه های اخیر همواره تیمی معمولی و کوچک در شهری به همین نام با جمعیتی کمتر از 150 هزار نفر است و ورزشگاه اختصاصی این تیم نزدیک به 12 هزار نفر ظرفیت دارد که با کوچکترین تیم های لیگ برتری ما نیز قابل مقایسه نیست.

سامان قدوس ستاره ایرانی نیز در رونمایی از پیراهن سوم آمیان حضور دارد و از جمله بازیکنانی است که باشگاه او را به برگزاری این مراسم فراخوانده است.

چرا آمیان سامان قدوس را دود داد؟

در شرایطی این باشگاه کوچک و کم طرفدار این مراسم را برگزار کرده که در فوتبال ایران حتی تیم های مطرح و بزرگ نیز خیلی توجهی به این مسائل ندارند و حتی اگر برگزار کنند که نیز این مراسم را به عنوان رسم همیشگی در برنامه ها و تقویم خود ندارند. هر چند به نظر می رسد عدم درآمد قابل توجه از فروش البسه یکی از دلایلی باشد که باعث شده باشگاه های ایرانی تمایل چندانی به برگزاری این مراسم نداشته باشند.

چرا آمیان سامان قدوس را دود داد؟

عدم توجه به اصول بازاریابی و استفاده نکردن از ظرفیت های تجارتی برند باشگاه در سایه خلا قانونی و ضعف قانون کپی رایت در فوتبال ایران باعث شده تا این ظرفیت مناسب برای درآمدزایی در فوتبال ایران همواره نادیده گرفته شود و حتی در سال های اخیر نیز با ورود چند شرکت تولید کننده البسه عدم درک مناسب از بازار ایران باعث عدم توفیق این شرکت ها شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج