جاباما
۸۰۳۸۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«کافه» با امیر جعفری مقابل دوربین می‌رود

فیلم سینمایی «کافه» با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

بانی فیلم: «کافه» عنوان موقت دومین فیلم بلند امیر پورکیان در مقام کارگردان محسوب می شود که این روزها در سکوت خبری وارد مرحله پیش تولید شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین قرار است بزودی در تهران مقابل دوربین برود.

«کافه» با امیر جعفری مقابل دوربین می‌رود

براساس شنیده های خبرنگار ما، امیر جعفری پس از همکاری موفق در سریال نمایش خانگی «ممنوعه» ساخته در حال پخش پورکیان، حالا در دومین فیلم بلند این کارگردان نیز قرار است در نقش و گریمی کاملاً متفاوت به ایفای نقش بپردازد.

جعفری به تازگی برای بازی در فیلم سینمایی «من می ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی قرارداد بسته و این روزها مشغول بازی در این فیلم است. این بازیگر در حال حاضر فیلم های سینمایی «سراسر شب» فرزاد موتمن و «قانون مورفی» رامبد جوان را نیز آماده اکران دارد.

عوامل مذاکرات نهایی با دیگر بازیگران فیلم سینمایی «کافه» را انجام داده اند و تمامی بازیگران این پروژه ظرف چند روز آینده انتخاب خواهند شد.

«کافه» (نام موقت) با فیلمنامه ای از امیر پورکیان به روال ساخته های پیشین این کارگردان مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد و به یک سوژه روز جامعه می پردازد.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران و یکی از شهرهای اطراف پایتخت انجام می شود و تاکنون برخی از لوکیشن های فیلم نیز انتخاب شده است.

امیر پورکیان در کارنامه خود تهیه کنندگی فیلم های «دریا و ماهی پرنده»، «خنده‌های آتوسا»، «زار» و «خیابان یک طرفه» را دارد. وی در سال ۹۵ فیلم «ناکوک» را با مضمونی اجتماعی و با بازی بازیگرانی چون شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر مقابل دوربین برد. فیلمی که به جز نمایش در جشنواره های خارجی کازان، دوربان، و… هنوز در داخل کشور به نمایش عمومی درنیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج