جاباما
۸۰۳۹۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

برترین اسمارت‌فون‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

کاربرانی که دنبال گوشی‌های خاص و رده متوسط بازار هستند؛ قطعا باید ماه آخر سال را هم دنبال کنند. در ادامه، فهرستی از برترین معرفی‌های دسامبر ۲۰۱۸ برای شما گردآوری کردیم.

وب‌سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: وارد آخرین ماه سال ۲۰۱۸ شدیم. اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار امسال معرفی شدند ولی هنوز دلایلی برای هیجان و انگیزه وجود دارد. علاقه‌مندان دنیای موبایل می‌توانند همانند ماه‌های اکتبر و نوامبر، از ماه دسامبر هم لذت ببرند چون چندین اسمارت‌فون رده بالا و منحصربه‌فرد معرفی و عرضه می‌شود.

کاربرانی که دنبال گوشی‌های خاص و رده متوسط بازار هستند؛ قطعا باید ماه آخر سال را هم دنبال کنند. در ادامه، فهرستی از برترین معرفی‌های دسامبر ۲۰۱۸ برای شما گردآوری کردیم:

اوپو R17 Pro

برترین اسمارت‌فون‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

سرانجام اوپو می‌خواهد گوشی‌های سری R خود را در هند معرفی کند. اولین گوشی این سری به نام R17 Pro در روز ۴ دسامبر در شهر بمبئی معرفی خواهد شد.

بزرگ‌ترین ویژگی اسمارت‌فون R17 Pro را می‌توان فناوری شارژ سریع SuperVOOC دانست. این گوشی در پنل پشتی از دوربینی سه‌گانه با دو دیافراگم سود می‌برد. حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخی از مشخصات این اسمارت‌فون هستند.

سامسونگ گلکسی A۸s

برترین اسمارت‌فون‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

در‌حالی‌که طراحی ناچ جریان اصلی اسمارت‌فون‌های در سال ۲۰۱۸ بود؛ سامسونگ می‌خواهد آخرین گوشی خود در امسال را با یک ناچ متفاوت و بسیار کوچک عرضه کند.

اسمارت‌فون Galaxy A۸s از نظر طراحی فوق‌العاده است و فقط از یک حرفه کوچک در صفحه‌نمایش برای عکاسی سلفی سود می‌برد. اولین اسمارت‌فونی است که از نمایشگرهای Infinity-O این شرکت استفاده می‌کند و حاشیه بسیار کمی دارد. گفته می‌شود سامسونگ از این زبان طراحی به طور گسترده‌ای در سال ۲۰۱۹ استفاده خواهد کرد.

هواوی نوا ۴

برترین اسمارت‌فون‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

هنوز درباره جزییات و مشخصات گوشی گلکسی A8s سامسونگ مطمئن نیستیم. مثلا، نمی‌دانیم قطعا صفحه‌نمایش Infinity-O دارد یا خیر!

ولی هواوی در ۱۲ دسامبر اسمارت‌فون میان‌رده نوا ۴ خود را با صفحه‌نمایش Infinity-O و یک دروبین زیر نمایشگر معرفی می‌کند. بسیاری از مشخصات و طراحی نوا ۴ شبیه به گلکسی A8s سامسونگ است.

وان‌پلاس ۶T McLaren Edition

برترین اسمارت‌فون‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

شرکت وان‌پلاس در سال جاری دو گوشی وان‌پلاس ۶ و وان‌پلاس ۶ تی را معرفی کرد که جزو پرچم‌دارهای این شرکت و اندرویدی‌ها در سال ۲۰۱۸ بودند.

حالا برخی منابع چینی تایید کردند این شرکت یک نسخه ویژه از وان‌پلاس ۶ تی را طی رویدادی در ۱۱ دسامبر معرفی می‌کند. مکان این معرفی شهر لندن انگلیس عنوان شده است. وان‌پلاس رویداد دیگری در روز ۱۲ دسامبر در کشور هند دارد.

اسمارت‌فون وان‌پلاس ۶ تی نسخه مک‌لارن با ۱۰ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود تا اولین اسمارت‌فون دنیا با این میزان حجم رم باشد.

نوکیا ۸.۱

برترین اسمارت‌فون‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

شرکت HMD Global پس از عرضه نوکیا X7، حالا دارد برای معرفی یک اسمارت‌فون میان‌رده در بازارهای جهانی آماده می‌شود.

نوکیا ۸.۱ از سیستم‌عامل اندروید وان بهره برده و به خاطر طراحی فوق‌العاده‌اش در معرض دید مردم است. نمایشگر ۶.۱۸ اینچی +Full HD، دوربین پشتی دوگانه، باتری نسبتا بزرگ ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخی از مشخصات جذاب نوکیا ۸.۱ هستند.

قرار است این اسمارت‌فون نوکیا در ۶ دسامبر معرفی شود.

میزو M۱۶

برترین اسمارت‌فون‌هایی که این ماه معرفی می‌شوند

شرکت میزو می‌خواهد پس از ۱۸ ماه با معرفی سه گوشی دوباره وارد بازار هند شود.

انتظار می‌رود این شرکت اسمارت‌فون‌های میزو M۱۶، میزو M۶T و میزو ۱۶X را در این بازار معرفی کند.

میزو M۱۶ یک پرچم‌دار این شرکت و برای رقابت با وان‌پلاس ۶T است. گوشی میزو M۶T یک اسمارت‌فون اقتصادی و ۱۶X میان‌رده‌ای برای بازارهای هند در رقابت با گوشی‌های شیائومی است.

رویداد میزو ۵ دسامبر در کشور هند برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      اینجور که داره پی میره تا سال دیگه هووایی کل شکرت بزرگ دنیا میزنه کنار میشه قدرت مطلق گوشی هوشمند خیلی داره سریع گوشی توپ میده.به سامسونگ گفته برو کنار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج